بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی 

لادن مستوفی یکی از شیر زنان سینما و تلویزیون ایران است و با مردی ازدواج کرده است که 20 سال از خودش بزرگتر است. لادن مستوفی در شهرستان تنکابن به دنیا آمده است و دوستدار دریا است. به گزارش سماتک لادن مستوفی متولد سال 1351 در تنکابن می‌باشد و همسرش شهرام اسدی قرا گوز متولد سال 1332 در سلماس است. 

 

ویژگی او جدیت خاصی است که حین بازیگری در جهره ی او می بینیم . لادن مستوفی کسی است پس از گذشت سالها خود را مدیون آموزش های زنده یاد مهدی فتحی در روز واقعه می داند.

 

لادن مستوفی (متولد تنکابن 26 آبان 1351 ) بازیگر زن ایرانی است. او همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

انتخاب او برای بازی در نقش راحله اتفاق مهمی بود بازیگران و داوطلبان بسیاری برای از آن خود کردن این نقش در فیلم پر سر و صدای روز واقعه آزمایش شدند اما سر انجام لادن مستوفی انتخاب شد این نقش محوریت خاصی نداشت اما زمینه ای برای ورود لادن به سینما شد.

 

او تحصیل در دانشگاه را به صورت نا تمام رها کرد و به رشته مورد علاقه ی خود یعنی بازیگری پرداخت.در چند سال اول ورودش به سینما بسیار کم کار بود به طوری که تا سال 1379 تنها در سه فیلم بازی کرده بود.

 

اما ازدواج با شهرام اسدی سبب شدد او در کارش مصمم تر شود و در فیلم های بیشتری ایفای نقش کند. یعد دو فیلم دختری به نام تندر و به من نگاه کن (ساخته ی همسرش) ایفای نقش کرد بعد این فرصت را پیدا کرد تا مجموعه ی تلویزیونی به من نگاه کن ایفای نقش کند.

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

ویژگی او جدیت خاصی است که حین بازیگری در جهره ی او می بینیم . لادن کسی است پس از گذشت سالها خود را مدیون آموزش های زنده یاد مهدی فتحی در روز واقعه می داند.

 

لادن مستوفی متولد سال 1351 در تنکابن می‌باشد و همسرش شهرام اسدی قرا گوز متولد سال 1332 در سلماس است. این زوج هنری در کنار یکدیگر به‌عنوان مکمل یکدیگر فعالیت می‌کنند. شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است و مستوفی بازیگر و در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته، مستوفی (همسر کارگردان)، در آن ایفای نقش می‌کند.

 

در فیلم‌های «روز واقعه» و «دوران سرکشی کمال تبریزی» هردوی آنها در کنار یکدیگر کارکرده‌اند. که فیلم روز واقعه (1373) اولین کار، لادن مستوفی در سن حدوداً 22 سالگی‌اش می‌بود.

بیوگرافی لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

شهرام اسدی قراگوز (متولد 1332 در سلماس) کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است و همسر لادن مستوفی است. اسدی فارغ التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال 1354 و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است. او با انجمن جغرافیای ملی و شبکه تلویزیونی ان بی سی همکاری داشته است. وی پس از چند سال اقامت در آمریکا در سال 1367 به ایران بازگشت. اسدی فعالیت سینمایی خود را در سال 1370 با کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم «اوینار» آغاز کرد

 

منبع: کافه سینما

جدیدترین مطالب