جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

فیلم های سینمایی جدید جهان 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا را در این پست معرفی خواهیم کرد. افرادی که علاقمند به دیدن فیلم های سینمایی ایرانی و مخصوصا خارجی در دنیا هستند و دنبال به بازار اومدن اسم فیلم هایی هستند که تازه به بازار آمدند میتوانند به مطالبی که در اینجا آورده ایم مراجعه کنند و اسامی فیلم هایی که تازه به بازار آمدن را مشاهده کنند .

 

آیا دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا هستید

 

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

در انیمیشن “آواز بخوان” (Sing) دنیای از حیوانات به تصویر کشیده می شود که در آن یک کوالا در نقش باستر مون، صاحب یک سالن سینما (با صداپیشگی متیو مک‌کاناهی) تصمیم می گیرد که مسابقه خوانندگی راه بیندازد و به این وسیله سالن خود را که زمانی شکوه و جبروتی داشت، نجات دهد. پنج شرکت کننده با استعداد در این مسابقه بالا می آیند که یکی از آن یک موش (با صدای سث مک‌فارلین)، دیگری یک فیل نوجوان (با صدای توری کِلی)، یک ماده خوک (با صدای ریس ویثراسپون)، یک گوریل (با صدای تارون اگرتون) و در نهایت یک خارپشت (با صدای اسکارلت جوهانسون) هستند. این انیمیشن روز 21 دسامبر 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

آنا کندریک، پس از بازی در فیلم “مایک و دیو همراه عروسی می خواهند”، با جفری بلیتز کارگردان، همکاری کرده تا در فیلم کمدی دیگری به نام “میز 19” (Table 19) درباره مراسم عروسی نقش آفرینی نماید. این کمدی که شوخی های آن معقول تر است، توسط جی و مارک داپلس نوشته شده و کریگ رابینسون، جون اسکوئیب، استیون مرچنت، وایت راسل، لیزا کودرو و تونی ریوولوری در آن هنرنمایی کرده اند. روز بیستم ژانویه 2017 منتظر اکران این فیلم در سینماها باشید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

زمانی که فیلم سینمایی “دخالت” (The Intervention) در جشنواره ساندنس امسال نمایش داده شد، منتقدین در مورد موفقیت اولین فیلم بلند کلی دووال به عنوان نویسنده و کارگردان نظرات متفاوتی داشتند. این فیلم کمدی ماجرای چهار زوج را روایت می کند که برای تعطیلات به ساوانا، جورجیا رفته اند. البته این تعطیلات بهانه برای سه زوج – جیسون ریتر و ملانی لینسکی (که جایزه ویژه هیئت داروان را برای بازی خود دریافت کردند)، بن شوارتز و عالیه شوکت، دووال و ناتاشا لیون – است تا در زندگی مشترک مشکل دار روبی (با بازی کوبی اسمولدرز) و پیتر (وینست پیاتزا) دخالت کنند. فیلم سینمایی “دخالت” (The Intervention) روز 26 اوت 2016 روی پرده سینماها، روی آیتونز و شبکه های نمایش بر حسب تقاضا منتشر خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

فیلم “بُز” (Goat) که بر اساس زندگی نامه برد لند ساخته شده، بن شنتزر و نیک جوناس در نقش برد و برت لند را نشان می دهد که پس از ضرب و شتمی وحشیانه، برد برادری با برادرش را گرو می گذارد و در نهایت خود از مراسم و آئین های مبهم و شرورانه در رنج و عذاب قرار می گیرد. این فیلم که به کارگردانی اندرو نیل، روز 23 سپتامبر اکران می شود، با نمایش در جشنواره ساندنس امسال، نقدهای خوبی دریافت کرد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

استلان اسکارسگارد دوباره با هانس پیتر مولاند همکاری کرده و کمدی تاریکی درباره راننده یک برف روب را بازی کرده که پس از به قتل رسیدن پسرش، علیه رئیس مافیای محلی و دار و دسته صرب ها می شورد. این فیلم در اصل در سال 2014 منتشر شد و نقدهای خوبی دریافت کرد و در جشنواره فنتستیک و جشنواره فیلم فانتازیا جوایزی گرفت. فیلم سینمایی “به ترتیب ناپدید شدن” (In Order of Disappearance) روز 26 اوت 2016 روی پرده سینماها، آمازون ویدئو، آیتونز و شبکه نمایش بر حسب تقاضا منتشر می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

مل گیبسون در تلاش مداومش برای احیای شغل پیشین، در فیلم “پدر هم‌خون” (Blood Father) نقش کلاهبردار سابقی را بازی می کند که باید از دختر شانزده ساله اش (با بازی ارین موریارتی) در مقابل دار و دسته مواد فروش ها محافظت کند. ژان-فرانسوآ ریشه این فیلم را کارگردانی کرده و بازیگران نقش مکمل آن عبارتند از: ویلیام اچ. میسی، الیزابت روهم و دیه‌گو لونا. این فیلم که با اکران در جشنواره کن نقدهای متفاوتی دریافت کرد، قرار است روز 12 اوت 2016 به نمایش عمومی دربیاید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

در فیلم سینمایی “ایمپریوم” (Imperium) که روز 19 اوت به نمایش عمومی درمی آید، دنیل ردکلیف نقش نیت فاستر، مأمور اف بی آی را بازی می کند که باید به مأموریت سری برود تا بتواند گروه تروریسی راست گرا را تجزیه کند. ولی این مأمور جوان آرمان گرا برایش سخت است که هم بر اصولش پایبند باشد و هم هویت جدیدش را به عنوان یک سفیدپوست برتری‌گرا حفظ نماید. دنیل راگوسیس این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده و داستان آن بر اساس زندگی مأمور مایکل جرمن نوشته شده است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

در فیلم “پنج شب در مِین” (Five Nights in Maine) دیوید اویلوو نقش شروین را بازی می کند، مرد بیوه ای که توسط مادرزن بیمارش، لوسیندا (با بازی دایان ویست) به مِین فراخوانده می شود. وقتی شرمن به مین می رسد، شروین و لوسیندا مجبور می شوند که با شکست ها و غم هایشان کنار بیایند. این فیلم دومین فیلم بلند ماریس کوران نویسنده/کارگردان است که پس از اکران علیرغم تیم بازیگران توانایش، نقدهای متفاوتی دریافت کرد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

فیلم سینمایی “لبه زمستان” (Edge of Winter) با هنرنمایی جوئل کینامان در نقش پدری که به خاطر رها شدن به همراه دو پسرش (با بازی تام هالند و پری هاینس وایت) در حیات وحش، تا لبه جنون پیش می رود، روز 26 جولای در آیتونز و روز 12 اوت 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• وارنر برادرز قرار است فیلم دیگری درباره “مهاجم مقبره” (Tomb Raider) با بازی آلیسیا ویکاندر و به کارگردانی رور اوثاگ در روز 16 مارس 2018 اکران نماید.

 

• انگوری رایس به تیم بازیگران تام هالند، مایکل کیتون و ماریسا تومی در فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) پیوسته است. (منبع: Heat Vision)

 

• میشل ویلیامز در حال مذاکره برای بازی در فیلم “بزرگترین شومن” (The Greatest Showman) داستانی درباره پی. تی. بارنام، در کنار هیو جکمن است. (منبع: Deadline)

 

• جاستین تیمبرلیک، جونو تمپل و جیمز بلوشی به کیت وینسلت در فیلم بعدی وودی آلن پیوستند.

 

• کیفر ساترلند به الن پیج، دیه‌گو لونا، نینا دوبرو، جیمز نورتون و کیرسی کلمونس در فیلم جدید “مرگ‌بازان” (Flatliners) به کارگردانی نیلز آردن اُپلف پیوست. ساترلند در فیلم اصلی نیز بازی کرده بود. (منبع: Variety)

 

• استیون سودربرگ در حال ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس پاناما پیپرز و کتاب جدید جیک برنستاین با عنوان “دنیای رازداری” (Secrecy World) است. (منبع: Deadline)

 

• جاستین کِلی نویسنده/کارگردان، رایلی کیو، کیلب لاندری جونز و ابی لی کرشاو را برای فیلم بعدی خود انتخاب کرده است. (منبع: THR)

 

• استیو بوشمی در فیلم “به پیت تکیه کن” (Lean on Pete) به کارگردانی اندرو هی که اقتباسی از رمان سال 2010 ویلی ولوتین است، بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

جدیدترین مطالب