زمان پخش مجدد سریال معمای شاه از قسمت اول

زمان پخش مجدد سریال معمای شاه از قسمت اول

سریال معمای شاه دوباره از اول پخش خواهد شد

 

زمان پخش مجدد سریال معمای شاه از قسمت اول 24 مهر 1395 خواهد بود. به گزارش سماتک صدا و سیما اعلام کرده که سریال معمای شاه را مجددا از قسمت اول در روزهای شنبه تا چهارشنبه پخش خواهد کرد.

 

به گفته مرتضی میرباقری (معاون سیما) «معمای شاه» در 75 قسمت تنظیم شده و 41 قسمت آن هم پخش شده و یک سوم آن باقی مانده و ما برای اینکه سریال از بینندگان بیشتری برخوردار شود و هفتگی بودن سریال باعث نشود که ما ریزش مخاطب داشته باشیم، تصمیم گرفتیم که از 13 محرم دوباره و از ابتدا این سریال را از شبکه یک پخش کنیم.

 

علی لدنی، تهیه‌کننده این مجموعه تاریخی نیز گفت: از آنجا که عده‌ای از هموطنان تا اینجای سریال را دنبال نکرده بودند، از ۲۴ مهر پخش سریال «معمای شاه» از قسمت اول آغاز می‌شود و قسمت‌های پایانی آن که مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی است مصادف می‌شود با دهه فجر و سریال تمام خواهد شد.

 

لدنی تاکید کرد: قرار است این سریال به صورت هر شبی پخش شود و مخاطبان این سریال می‌توانند پنج روز در هفته (به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها) حوالی ساعت 22:15 شاهد پخش این سریال باشند.

 

او با اشاره به این که سه درصد از مراحل تصویربرداری باقی مانده است، تصریح کرد: تصویربرداری قسمت‌های مربوط به سال‌های۵۰ تا ۵۷ که مربوط نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود، باقی مانده است که در لوکیشن‌های مدرسه علوی، زندان قصر و حسینیه ارشاد تصویربردای خواهد شد.

 

تهیه‌کننده «معمای شاه» عنوان کرد: 41 قسمت از این سریال تاکنون به روی آنتن شبکه یک رفته و 14 قسمت هم به طور کامل تدوین شده است و در مجموع 55 قسمت از این مجموعه آماه پخش است.

 

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم را روایت می‌کند.

 

زمان پخش مجدد سریال معمای شاه از قسمت اول

جدیدترین مطالب