فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید هالیوودی که طرفداران زیادی دارند این فیلم ها به تازگی اکران شده اند شما می توانید این فیلم ها را تهیه نموده و ساخت ها خودتان را سرگرم نمایید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر فیلم سینمایی های جدید خارجی را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک:کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

فیلم “ثور: راگناروک” (Thor: Ragnarok) به کارگردانی تایکا وایتیتی، با بازی کریس همسورث در نقش ثور که بعد از اسارت به دست والکری (تسا تامسون) در ساکار زندانی شده، روز 3 نوامبر امسال اکران می شود. از آنجا که جنگ در ازگارد دوباره شدت می گیرد، ثور و بروس بنر باید بار دیگر راهی برای متوقف کردن هِلای بیرحم (کیت بلانشت) پیدا کنند. جف گلدبلام، کارل اربن، تام هیدلستون، ادریس البا و جیمی الکساندر نقش های مکمل را بر عهده دارند.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

فیلم سینمایی های جدید خارجی که بازیگران هالیوودی در این فیلم ها ایفای نقش نموده اند بسیار زیبا می باشند این فیلم های جدید به تازگی وارد بازار سینما در جهان شده است در تعطیلات تابستان هستیم می توانید با تهیه این فیلم با خانواده سرگرم شوید.

 

در اقتباس استیون اسپیلبرگ از کتاب علمی-تخیلی پرفروش سال 2011، نوشتۀ ارنست کلاین، تای شریدن در نقش وِید واتس ظاهر خواهد شد، وید بازیکنی است که وقت خود را، با آواتار پارزیوال در دنیای واقعیت مجازی اوآزیس می گذراند. خالق اوآزیس در حال مرگ اعلام می کند که ثروتش را به اولین کسی که بتواند یک تخم مرغ رنگی عید پاک را بیابد، خواهد بخشید. وید طی مبارزه با بازیکنان دیگر و یک شرکت ناشناخته، برای یافتن تخم مرغ عید پاک به سوی جستجوی پرخطر گنج مربوط به فرهنگ مردمی سالهای 1980 می رود. در “بازیکن شماره یک آماده” (Ready Player One) که در 30 مارس 2018 به نمایش در خواهد آمد، مارک رایلنس، الیویا کوک، تی جی میلر، بن مندلسون و سایمون پگ نیز ایفای نقش خواهند کرد.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

آندرِس موسکییِتی اقتباسی از اثر استیون کینگ، “آن” (It)، را کارگردانی می کند. داستان در شهر خیالی دِری در ایالت مِین می گذرد، جایی که چند نوجوان عضو گروهی به نام باشگاه بازندگان، باید با دلقک شروری که قرن ها است به شهر رفت و آمد می کند، مقابله کنند. بیل اسکارزگارد نقش این دلقک ترسناک، پنیوایز، را بازی می کند و بازیگران جوان عبارتند از جیدن لیبرهر، فین ولفهارد، جرمی ری تیلور، سوفیا لیلیس، وایت اُلف، چوزن جیکوبز، جک دیلن گریزر و نیکلاس همیلتون. “آن” 8 سپتامبر به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

در فیلم “آیکون حومۀ شهر” (Suburbicon) به نویسندگی جوئل و ایتن کوئن و کارگردانی جورج کلونی، مت دیمون در نقش گاردنر لاج، شوهر و پدری ظاهر می شود که با جمع در می آمیزد. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از جولیان مور، اسکار آیزاک، نوآ جوپ، گلن فلشنر و جک کانلی. این فیلم در 27 اکتبر در جشنوارۀ فیلم ونیز برای اولین بار اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

وضعیت کنونی دنیای فیلم دی سی کامیکس از زمان اکران “زن شگفت انگیز” بسیار بهبود یافته است، اما این به آن معنا نیست که همه چیز خوب است. بتمنِ مت ریوز بازنویسی شده است. مشخص نیست بن افلک بتواند بازی در نقش بتمن را ادامه دهد یا نه و برداشت های مجدد “لیگ عدالت” (Justice League) با توجه به برنامۀ کاری بازیگران آن گران و مشکل است. به علاوه، زک اسنایدر (کارگردان) بعد از تراژدی خانوادگی اش، از تولید این فیلم کناره گیری کرده و جاس ویدون قرار است فیلم را تمام کند (البته بعد از اعمال تغییرات در فیلمنامه). با این حال، این فیلم که قرار است 17 نوامبر اکران شود، تریلر جدیدی منتشر کرده که در آن شاهد اتحاد بتمن (بن افلک)، زن شگفت انگیز (گل گادوت)، مرد آبی (جیسون موموآ)، فلش (ازرا میلر) و سایبورگ (ری فیشر) در مبارزه با استپن‌ولف هستیم.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

نقدهای اولیه در مورد “دیترویت” (Detroit) عالی بوده اند. این فیلم که جدیدترین همکاری کاترین بیگلو (کارگردان) و مارک بول (نویسنده) است، درباره آشوب هایی است که در تابستان 1967 دیترویت را لرزاند. جان بویگا، ویل پولتر، جک رینور، بن اُتول، هانا مورِی، آنتونی مکی، کیتلین دیوِر، جیسون میچل و جان کرازینسکی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند. نمایش این فیلم همین هفته در سالن های منتخب شروع شده و هفتۀ آینده در سراسر آمریکا آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

در آخرین اثر مایکل آلمیریدا، نویسنده و کارگردان، بر اساس نمایشنامۀ جردن هریسون، فینالیست جایزۀ پولیتزر، لوئیس اسمیث در نقش مارجوری، زنی 86 ساله که روزهایش را با برقراری ارتباط با هولوگرام همسر درگذشته اش، والتر (جان هم)، می گذراند، این هولوگرام را پسر و عروسش (جینا دیویس و تیم رابینز) به او داده اند. “مارجوری پرایم” (Marjorie Prime) در اکران اولیه در جشنوارۀ ساندنس نقدهای خوبی دریافت کرده و نمایش عمومی آن از 18 اوت 2017 شروع خواهد شد.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

بن استیلر در آخرین فیلم مایک وایت نویسنده و کارگردان، نقش برد اسلون را بر عهده دارد، مردی که با وجود شغل خوب، همسری شگفت انگیز (جنا فیشر) و پسرش (آستین آبرامز) که نابغۀ موسیقی است دچار بحران میانسالی شده است. وقتی دانشگاه های اطراف بوستون را به پسرش نشان می دهد، به این فکر می افتد که آیا دوستان دانشگاهی اش، یک شخصیت سرشناس هالیوودی (با بازی وایت)، یک بنیانگذار صندوق های تأمینی (لوک ویلسون)، یک کارآفرین (جیمِین کلمنت) و یک کارشناس سیاسی (مایکل شین)، بهتر از او عمل کرده اند. “وضعیت برد” (Brad’s Status) از 15 سپتامبر در سالن های منتخب به نمایش در خواهد آمد.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

در “فیلم لگو نینجاگو” (The LEGO Ninjago Movie)، لوید (با صداپیشگی دِیو فرانکو) و دوستان نینجایش (مایکل پنیا، اَبی جیکوبسن، زک وودز، کمیل نانجیانی و فرد آرمیسن) به کمک استاد وو (جکی چان) وظیفه دارند از نینجاگو سیتی در برابر فرمانروای شرور گارمادون (جاستین ثیرو) محافظت کنند که تصادفاً پدر لوید است. با این حال، آنطور که از تیزر ها بر می آید، تهدید بزرگ تری نیز وجود دارد. نمایش این انیمیشن از 21 سپتامبر 2017 آغاز می شود.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

در جشنوارۀ فیلم ساندنس امسال، مت اسپایسر نویسنده و کارگردان و همکار نویسندۀ او، دیوید برانسون اسمیث، برای داستان اینگرید (آبری پلازا) برندۀ جایزۀ نویسندگی فیلم والدو سالت شدند؛ اینگرید زن جوانی با آشفتگی ذهنی است که تحت تسلط یک ستارۀ رسانه های جمعی با بازی الیزابت اُلسن قرار می گیرد. “اینگرید به غرب می رود” (Ingrid Goes West) که نقدهای زودهنگام مطلوبی به دست آورده و بازیگران مکمل خوبی در اختیار دارد، 11 اوت 2017 به نمایش عمومی در می آید.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

وودی هارلسون در فیلم “ال بی جی” (LBJ) به کارگردانی راب راینر، نقش سی و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده، لیندون بِینز جانسن، را بر عهده دارد؛ فیلم تاریخچۀ زندگی جانسون را از زمانی که مردی جوان در وست تگزاس بود تا زمان ورودش به کاخ سفید، مرور می کند. این فیلم که از 3 نوامبر به روی پرده خواهد رفت، جنیفر جیسون لی در نقش بانو برد جانسون، جفری دانووان در نقش جان اف کندی و مایکل استال دیوید در نقش رابرت کندی حضور دارند.

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

· احتمال دارد از 8 نوامبر 2019، دنیل کرگ را دوباره در نقش جیمز باند ببینیم. یان دمانژ گزینۀ اصلی برای کارگردانی است. (منبع: Deadline)

 

· آن هاتاوی در حال مذاکره برای جایگزینی ایمی شومر در فیلم اکشن-زنده “باربی” (Barbie) است. (منبع: Variety)

 

· سارا پُلسن به جیمز مک اووی، آنیا تیلور جوی، بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون در فیلم “گلس” (Glass) به کارگردانی ام نایت شیامالان پیوسته است. (منبع: Heat Vision)

 

· جرد لتو در حال مذاکره برای بازی در اقتباسی از مجموعه کتاب های کمیک “بلادشات” (Bloodshot) است. (منبع: Deadline)

 

· میشل فایفر نقش جنت ون داین (زنبور اصلی) و لارنس فیشبرن نقش بیل فاستر/ مرد غول پیکر را در “مرد مورچه ای و زنبور” (Ant-Man and the Wasp) بازی خواهند کرد.

 

· ریک رومن وا قرار است فیلم “سقوط فرشته” (Angel Has Fallen)، سومین فیلم از مجموعه ای که با “سقوط المپیوس” (Olympus Has Fallen) شروع شد، را با بازی جرارد باتلر کارگردانی کند. (منبع: Heat Vision)

 

· ریک فاموییوا بعد از ترک “فلش” (The Flash) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم هنرهای رزمی نوجوانان با نام “پسر شائولین” (Son of Shaolin) است. (منبع: Variety)

 

· تام هاردی در فیلم “جنگ من تمام شد، دلم برایش تنگ است” (My War Gone By, I Miss It So) ،بر اساس کتاب سال 1999 آنتونی لوید دربارۀ جنگ بوسنی، بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

· بعد از این که بن افلک “مرز سه گانه” (Triple Frontier) را ترک کرد، مارک والبرگ، چارلی هانام، گَرِت هدلاند و پدرو پاسکال برای بازی در این فیلم مذاکره می کنند. (منبع: Deadline)

 

· نیک آفرمن در فیلم “قلب ها بلند می تپند” (Hearts Beat Loud) با بازی کییرسی کلمونز، تد دنسن، ساشا لین، بلایث دانر و تونی کولت، بار دیگر به کارگردان برت هالی خواهد پیوست. (منبع: Variety)

 

· هنری گُلدینگ در کنار بلیک لایولی و آنا کندریک در تریلر پُل فیگ به نام “یک لطف ساده” (A Simple Favor) نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: THR)

 

 

فیلم سینمایی های جدید خارجی

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب