جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

در تابستان همه دوست دارند از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات ببشتر جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

با بلاک باسترهایی که قار است در فصل گرما گیشه ها را هم گرم نگه دارند آشنا شوید و البته چند فیلم مستقل مهم که برای مخاطبان جدی تر سینما می تواند جذاب باشد.

 

تابستان برای مخاطبان جدی تر سینما فصل افسرده کننده ای به شمار می رود. فصل فیلم های بیگ پروداکشن و پرسر و صدایی که عموما برای نوجوانان و جوان جذابند و در فصل تعطیلی مدارس اکران می شوند و فروش های خیلی خوبی هم می کنند. تابستان فصل اکران فیلم های ابرقهرمانی است و انیمیشن ها و فیلم هاب ترسناک. اکشن هایی که میان گروه های سنی پایین تر طرفدار دارند.

 

خلاصه این که فیلم های روشنفکرانه و مطلوب منتقدان و فصل جوایز از ابتدای پاییز روی پرده می روند اما در میان همین آثار تابستانی هم می شود فیلم های سرگرم کننده ای پیدا کرد که معنای خوب سینمای جریان اصلی هستند. فیلم هایی که ستاره های مهم سینما در آنها ایفای نقش می کنند و احتمال حضورشان در میان 10 فیلم پرفروش گیشه های سینماهای جهان در پایان سال زیاد است.

 

فصل اکران تابستانی در آمریکا و سایر نقاط جهان از دو هفته پیش با نمایش فیلم ابرقهرمانی «واندروومن (زن شگفت انگیز)» آغاز شده که در حال حاضر برای چند هفته متوالی صدرنشین جدول پرفروش هاست. آن چه در ادامه می خوانید معرفی چند فیلم مهم اکران تابستانی است، هم از میان بلاک باسترها و هم فیلم های مستقل.

 

فیلم های جدید هالیوودی در حال اکران می باشد شما می توانید با انتخاب بهترین فیلم ها در تابستان هر روز با یک فیلم زیبایی هالیوودی اوقات فراغت خود را سپری نمایید این فیلم های جذاب را بازیگران هالیوودی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

جنگ برای سیاره میمون ها

کارگردان: مت ریوز

بازیگران: اندی سرکیس، وودی هارلسون

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: در سومین فصل از سری فیلم های «سیاره میمون ها» سزار (رییس قبیله میمون ها که با انسان ها رابطه چندان بدی نداشت و در قسمت اول مجبور به جنگ با آنها برای دفاع از قبیله اش شد) و قبیله اش دوباره خود را در تعارض با ارتش انسان ها می بینند که می خواهند آنها را نابود کنند.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ واقعیت این است که دنباله قبلی یعنی «خیزش سیاره میمون ها» یکی از بهترین دنباله سازی ها برای یک فرانشیز بود. خیلی ها معتقدند بعد از سه گانه «جنگ ستارگان» این می تواند مهم ترین و بهترین سه گانه تولیدشده در جهان سرگرمی باشد (به جای «جنگ ستارگان می توانید با توجه به ذائقه تان «ارباب حلقه ها» را هم انتخاب کنید).

 

مت ریوز دوباره به عنوان کارگردان سر این پروژه حضور دارد و با توجه به دو فیلم قبلی کاملا روی قصه و جلوه های ویژه اش مسلط است. به علاوه به نظر می رسد در این قسمت تمرکز بیشتری روی سزار و سایر گوریل ها شده است.

 

دیترویت

کارگردان: کاترین بیگلو

بازیگران: الگی اسمیت، آنتونی مک کی، جان بویگا

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: هجوم نیروی پلیس در سال 1967 باعث آغاز یکی از بزرگ ترین جنبش های شهروندی در تاریخ ایالات متحده آمریکا می شود. داستان فیلم بر محور یک مسافرخانه می گذرد که صاحب آن الجزیره ای است و در زمان تبعیض نژادی در پی اتفاقی که رخ می دهد، سه مرد سیاه پوست کشته می شوند و هفت مرد سیاهپوست و دو زن سفیدپوست به شدت مورد ضرب و جرح قرار می گیرند.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ بعد از دو فیلم آخر کاترین بیگلو یعنی «گنج رنج» و «سی دقیقه نیمه شب» که هر دو نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شدند و در آنها بیگلو دنیای تاریک و شوم هیجان و خشونت بعد از 11 سپتامبر را به تصویر کشیده بود، حالا دوربینش را به 50 سال پیش برده و واقعه ای را قرار است به تصویر بکشد که به همان اندازه خشونت بار و به اندازه تمام وقایع روز هنوز زنده و تاثربرانگیز است.

 

ماشین ها 3

کارگردان: برایان فی

صداپیشگان: اوئن ویلسون، کری واشنگتن

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: مک کویین صاعقه، دیگر آن ماشین تر و فرز سابق نیست. از یک تصادف وحشتناک در یک مسابقه اتومبیلرانی اخیرا جان سالم به در برده، اسپانسر مک کویین توسط استرلینگ خریداری شده تا دوباره مسابقه بدهد و مک کویین هم دنبال شانس دوباره است. اگر بخواهد جکسون استورم، ماشین سرحال و تازه نفسی را که به تازگی پا به عرصه مسابقات گذاشته شکست دهد، باید به عرصه مسابقات بازگردد.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ اگرچه انیمیشن «ماشین ها» جزو کارهای محبوب کمپانی پیکسار نیست اما در تیزر این قسمت جدید انیمیشنی که اتفاقا قسمت دومش از نسخه اصلی هم ناموفق تر بود، چیزی وجود دارد که باعث می شود احساس کنید این یکی قسمت قرار است فرق کند و شاید مهم ترین انیمیشن امسال تابستان شود.  به گزارش سماتک داستانش شبیه یکی از فیلم های «کشتی گیر» آرنوفسکی و «راکی بالبوا» است. یکی از آن درام های ورزشی با قهرمانان تلخ و مسیر سختی که برای پیروزی و رستگاری طی می کنند.

 

در شب می رسد

کارگردان: تری ادوارد شولتز

بازیگران: جوئل ادگارتون، کریستوفر آبوت

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: مردی از تهدیدهای غیرطبیعی دنیای بیرون درون خانه ای متروک پناه گرفته است و با همسر و پسرش زندگی لطیفی دارد اما همه چیز به هم می خورد وقتی یک خانواده جوان ناامید به خانه آنها می رسند و ناامیدانه می خواهند که به آنها پناه دهند.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ در سال های اخیر شاهد تجدید حیات فیلم های ترسناک با بودجه های کم بوده ایم و این فیلم تیره و تار هم یکی از دنباله های همین جریان است. همین امسال فیلم «برو بیرون» را هم در این جریان داشتیم که توجه های زیادی را به خودش جلب کرد.

در یکی از فستیوال های مستقبل افتتاحیه فیلم برگزار شد و منتقدان خیلی تحویلش گرفتند. جوئل ادگارتون در نقش پدری که می خواهد از خانواده اش محافظت کند خیلی خوب ظاهر شده است. از تریلرش به نظر می رسد که شاهد یکی از ترسناک ترین فیلم های تابستان امسال خواهیم بود. برای آنهایی که به ژانر وحشت علاقه دارند این بهترین فیلمی است که می شود تابستان امسال توصیه اش کرد.

 

دانکرک

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: کنت برانا، مارک رایلنس

 

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: اقتباسی از یکی از هیجان انگیزترین و دراماتیک ترین اتفاقاتی که در طول جنگ جهانی دوم افتاد؛ سربازهای متفقین، انگلیسی ها، آمریکایی ها، کانادایی ها، بلژیکی ها و فرانسوی ها در خلیج دانکرک توسط آلمانی ها محاصره شده اند. عملیات تخلیه دانکرک در سال 1940 صورت می گیرد. یکی از سخت ترین نبردها در طول جنگ جهانی دوم در دانکرک اتفاق می افتد.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ کریستوفر نولان برای دوستداران سینما به خصوص آنهایی که عاشق دیدن فیلم روی پرده های بزرگ و شنیدن داستان های عجیب و غریب جاه طلبانه درباره فضا یا ذهن انسان هستند، دلیل لازم و کافی برای دیدن هر فیلمی است.

حالا این کارگردان قرار است یک واقعه تاریخی جنگی را روایت کند. با سابقه ای که از او سراغ داریم و تریلری که از فیلم دیده ایم قطعا تجربه هیجان انگیزی، حداقل از نظر بصری در انتظار ماست. او فیلم را به شیوه آیمکس فیلمبرداری کرده و این یعنی تعلیق و تنش جنگ بیشتر از هر فیلم دیگری در «دانکرک» می تواند به مخاطب منتقل شود.

 

اسپایدرمن، بازگشت به خانه

کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، رابرت داونی جونیور

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: پیتر پارکر یا همان نوجوانی که تبدیل به اسپایدرمن می شود، در تلاش است تا بین زندگی اش به عنوان دانش آموز ساده یک دبیرستان و تمایلش به ابرقهرمان بودن تعادل برقرار کند.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ داستان فیلم درست بعد زا قصه فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (محصول 2016) اتفاق می افتد. اولین بار است که تام هلند در یک فیلم مجزا نقش اسپایدرمن را بازی می کند و اولین بار است که جان واتس به عنوان کارگردان یک فیلم ابرقهرمانی پشت دوربین می رود؛ پس چرا در این فهرست حضور دارد؟ خیلی ساده چون این ابرقهرمان کمپانی مارول جزو محبوب ترین ابرقهرمانان در نظرسنجی ها به خصوص میان قشر نوجوان و جوان است و البته این بار اقتباس خیلی وفادارانه ای هم از کمیک بوک های اسپایدرمن صورت گرفته.

 

دخترعموی من، ریچل

کارگردان: راجر میچل

بازیگران: ریچل وایز، سام کلافلین

جدیدترین فیلم های اکران شده هالیوود

خلاصه داستان: یک مرد جوان انگلیسی نقشه می ریزد تا از دخترعموی اسرارآمیز و زیبایش به نام ریچل انتقام بگیرد چون فکر می کند که دختر سرپرستانش را کشته است. اما احساساتش به مرور زمان پیچیده تر می شود چون احساس می کند تحت تاثیر دخترعمویش قرار گرفته و حتی عاشق او شده است.

 

چرا مشتاق دیدنش هستیم؟ اقتباسی از رمان دافنه دوموریه که بعد از اثر مشهور او، «ربکا» نوشته شده و سال 1952 هم فیلم دیگری با بازی الیویا دوهاویلاند از روی آن ساخته شده است. اصل رمان بسیار جذاب است و شخصیت پردازی های پیچیده ای دارد. این عاشقانه گوتیک ساختار پویایی دارد و بازی ریچل وایز در نقش اصلی کنجکاوی برانگیز است.

بخصوص که وایز جزو بازیگران بااستعدادی است که مدت هاست شاهد فیلم خوبی از او نبوده ایم. داستان عقده ها و وسواس هایی که در جهان تاریک فیلم مطرح می شوند. نمونه ای از آن فیلم هایی که در ظاهر یک دارم لباسی به نظر می رسد اما جهان پیچیده و تاریکی دارد.

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب