جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

فیلم های که بسیار جدید هستند و خیلی از افراد دوست دارند جدیدترین فیلم های هالیوودی را تماشا نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جدیدترین فیلم های هالیوود 2017 را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

برخی از طرفداران افراد مشهور و معروف دوست دارند فیلم های جدید ستاره های هالیوودی را تماشا نمایند این فیلم های که ما در این مقاله معرفی خواهیم کرد جدیدترین فیلم های افراد مشهور و بازیگران هالیوود می باشند  کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

استیون سودربرگ با “لوگان خوش شانس” (Logan Lucky) در ژانر سرقت، به فیلمسازی بازگشته است؛ در این فیلم چنینگ تیتوم، آدام درایور، رایلی کیو و دنیل کریگ نقش آفرینی می کنند. داستان این فیلم، با نویسندگی ربه‌کا بلانت، دربارۀ دو برادر به نام های جیمی (تیتوم) و کلاید (درایور) لوگان است که در زمان مسابقات اتومبیل رانی کوکا کولا 600 دست به یک سرقت می زنند. این فیلم که در 18 آگوست اکران خواهد شد، از گروه قدرتمند بازیگران مکمل متشکل از ست مک فارلین، کیتی هولمز، کاترین واترسون، سباستین استن، دوایت یوکم، میکن بلر و هیلاری سوانک سود می برد.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

به نظر می رسد پنجمین فیلم بلند ادگار رایت نویسنده و کارگردان، پنجمین فیلم موفق او نیز باشد. این کارگردان بعد از ترک “مرد مورچه ای” (Ant-Man) در مرحلۀ پیش تولید، به سراغ متنی رفت که از سال 2007 آن را آغاز کرده بود. یک رانندۀ فَراری جوان (انسل الگورت) که مبتلا به وزوز گوش است، پس از ملاقات با عشق زندگی اش (لیلی جیمز)، سعی می کند خود را از سلطۀ رئیس شیطان صفتش (کوین اسپیسی) رها کند. در “بچه راننده” (Baby Driver) که 28 ژوئن به سینما ها راه می یابد، جان هَم، جیمی فاکس، جون برنتال و ایزا گونزالز نیز بازی می کنند.

 

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

گروهی چشمگیر از بازیگران در اقتباس کنث برانا از رمان سال 1934 آگاتا کریستی، در نقش تعدادی از افراد بیگانه به خاطر یک قتل تحت بازجویی کارآگاه هرکول پوآرو (برانا) قرار می گیرند. او باید قاتل را از میان جانی دپ، میشل فایفر، پنه‌لوپه کروز، دیزی ریدلی، جاش گد، ویلم دافو، جودی دنچ، درک جاکوبی، لزلی آدم جونیور، لوسی بوینتون، الیویل کلمن، تام بیتمن، سرگئی پلونین، مانوئل گارسیا رولفو و میراندا ریزون پیدا کند. “قتل در قطار سریع السیر شرق” (Murder on the Orient Express) در 22 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

آخرین اثر ترِی ادوارد شالتس نویسنده و کارگردان، نقد های زود هنگام بسیار خوبی دریافت کرده است. یک بار دیگر، شالتس بر پویایی خانوادگی در یک خانه تمرکز دارد اما این بار آن را بیشتر به سمت وحشت می کشاند. “شب ها می آید” (It Comes at Night) که در 9 ژوئن به نمایش در می آید، داستان مردی (جوئل اجرتون) است که زندگی اش با همسر (کارمن ایجوگو) و پسر نوجوانش (کلوین هریسون جونیور) با آمدن یک خانوادۀ جوان و درمانده (کریستوفر ابوت و رایلی کیو) و پسر جوانشان (گریفین رابرت فاکنر) نزد آنها مختل می شود. این دو خانواده که قادر به جلوگیری از تهاجم وحشت موجود در دنیای بیرون به درون خانه نیستند، خود را به دست سوء ظن می سپارند.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

در “کوهستان میان ما” (The Mountain Between Us) ادریس البا و کیت وینسلت بعد از سقوط هواپیمایشان روی یک کوه یخ زده گیر می افتند. هانی ابو اسد کارگردان این اقتباس از رمان چارلز مارتین توسط کریس وایتس و جی میلز گودلو است. این فیلم در 20 اکتبر در سالن های سینما خواهد بود.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

سومین فیلم جف بِینا داستان ماجراجویی همراه با بی اخلاقی های سه راهبه، با بازی آلیسون بری، اُبری پلازا و کیت میکوچی، را بازگو می کند. “ساعت های کوچک” (The Little Hours)، بر اساس دکامرون اثر جووانی بوکاچو، در نخستین اکرانش در جشنوارۀ ساندنس نقد های خوبی دریافت کرد. این فیلم در 30 ژوئن روی پرده ها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

در “شب سخت” (Rough Night)، پنج دوست صمیمی دوران دانشگاه (اسکارلت جوهانسون، کیت مک کینن، جیلیان بل، ایلانا گلِیزر و زوئی کراویتز) یک آخر هفته در میامی دور هم جمع می شوند، اما شب خوشی آنها با کشتن تصادفی یک مرد رقصنده تیره و تار می شود. فیلم به کارگردانی لوچیا آنیِلو با فیلمنامه ای به نویسندگی خود او و پل دابلیو داونز 16 ژوئن اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

“پدینگتون 2” (Paddington 2) دوباره به سراغ خرس پِرویی (با صداپیشگی بن ویشاو) رفته که حالا با خوشبختی در جمع خانوادۀ براون به سر می برد. پدینگتون به امید غافلگیر کردن خاله لوسی در صدمین سالگرد تولدش، دست به کارهای مختلف می زند تا بهترین هدیه را بخرد. کارگردان این قسمت از فیلم که در 12 ژانویۀ 2018 به نمایش در خواهد آمد، باز هم پل کینگ است و بازیگرانش همان هیو بونویل، سالی هاوکینز، ایملدا استانتون، جولی والترز، پیتر کاپالدی و جیم برودبنت هستند. هیو گرانت و برندان گلیسون نیز به این گروه ملحق شده اند.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

استیون فریرز و جودی دنچ یک بار دیگر با هم همکاری کرده اند، و این بار در داستان دوستی دور از انتظار ملکه ویکتوریا (جودی دنچ) و عبدالکریم (علی فضل) منشی هندی که برای شرکت در جشن طلایی ملکه در انگلستان به سر می برد. در “ویکتوریا و عبدل” (Victoria and Abdul) با اقتباس از کتاب شرابانی باسو که در 22 سپتامبر اکران خواهد شد، الیویا ویلیامز، مایکل گمبون، ادی ایزارد، تیم پیگات اسمیث و سایمون کالو نیز حضور دارند.

جدیدترین فیلم های هالیوود 2017

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• آدام وینگارد “گودزیلا در برابر کونگ” (Godzilla vs. Kong) را کارگردانی خواهد کرد که 22 مه 2020 اکران خواهد شد. (منبع: Heat Vision)

 

• میشل ویلیامز در کمدی “احساس زیبایی می کنم” (I Feel Pretty) نقش رئیس ایمی شومر را بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

 

• کری مالیگان در “در سوی دیگر” (On the Other Side) نقش کیت وب، خبرنگار جنگ ویتنام را بازی خواهد کرد که به مدت 23 روز به اسارت گرفته شد. (منبع: THR)

 

• پریانکا چوپرا در حال گفتگو برای پیوستن به بازیگران درام مستقل “بچه ای مثل جیک” (A Kid Like Jake) و کمدی “رمانتیک نیست؟” (Isn’t It Romantic) است. (منبع: Variety)

 

• چارلی هیتون و هنری زاگا به ترتیب نقش شخصیت های گلولۀ توپ و لکۀ خورشیدی را در “جهش یافته های جدید” (New Mutants) به کارگردانی جاش بون بازی خواهند کرد. (منبع: Heat Vision و Variety)

 

• تامس میدلدیچ برای بازی در “گودزیلا: پادشاه هیولاها” (Godzilla: King of the Monsters) به میلی بابی براون، کایل چندلر، ورا فارمیگا و اوشیا جکسون جونیور پیوسته است. (منبع: Variety)

 

• ویگو مورتنسن در حال گفتگو برای نقش آفرینی در “کتاب سبز” (Green Book) به کارگردانی پیتر فارلی است. مورتنسن نقش تونی لیپ، پدر لافزن نیک واللونگای نویسنده را بازی خواهد کرد که در سال 1962 به همراه یک نابغۀ پیانو به جنوب سفر کرد. (منبع: Variety)

 

• هیلی استاینفلد مشغول مذاکره برای بازی در “تبدیل شوندگان: بامبلبی” (Transformers: Bumblebee) است. (منبع: Variety)

 

منبع:  bartarinha.ir

جدیدترین مطالب