تجاوز فجیع به بازیگر زیبای هالیوود + تصاویر

تجاوز فجیع به بازیگر زیبای هالیوود + تصاویر

تجاوز فجیع به جین سیمور بازیگر زیبای هالیوود

جین سیمور بازیگر زیبا و جوان سینمای هالیوود به تازگی مورد تجاوز جنسی فجیع قرار گرفته است. جین سیمور تصاویر جدید خود را در صفحه اینستاگرام جین سیمور به اشتراک گذاشته است و وی بیان کرده که تجاوز جنسی به وی بسیار شدید بوده است. جین سیمور بازیگر سریال پزشک دهکده نیز قربانی آزار جنسی شده است. جین سیمور که بیشتر وی را با بازیگر سریال پزشک دهکده می شناسیم از مورد تجاوز قرار گرفتنش پرده برداری کرد.

تجاوز فجیع به بازیگر زیبای هالیوود + تصاویر

عکس جین سیمور بازیگر زن هالیوود

وی در یک مصاحبه اعلام کرد که در اولین روزهای بازیگری و هم زمان با ورودم به عرصه بازیگری مورد تجاوز جنسی و تجاوز یکی از بزرگترین و قدرتمندترین تهیه کنندگان فیلم در هالیوود قرار گرفتم. به گزارش سماتک وی در ادامه افشاگری خود گفت: این تهیه کننده قدرتمند و پر نفوذ وقتی مقاومت مرا در این انجام آزار جنسی دید و مخالفت مرا با این عمل زشت و شنیع مشاهده کرد تا مدت ها با استفاده از نفوذ خود در دنیای فیلم سازی هالیوود اجازه فعالیت به من نمیداد و من نمیتوانستم کار کنم.

 

عکس‌ های جین سیمور در گذر زمان

هیچ کس نیز با من قرارداد نمی بست، تا جایی که به این نتیجه رسیدم بازیگری را کنار گذاشته و سراغ حرفه دیگری بروم. شیوه کار این بیشتر فیلم سازان و تهیه کنندگان به این شکل است و اگر بازیگری با آنها همراهی کند و تن به رابطه جنسی با آنها بدهد با وی کار می کنند و قرارداد می بندد.

تجاوز فجیع به بازیگر زیبای هالیوود + تصاویر

وی گفت این مطالب و افشاگری ها شخصیت فرد را خورد می کند و از لحاظ روحی، بد و از دید طرفدارانش زشت و نکوهیده است؛ اما به این فکر کردم که همه بازیگران و هنرمندانی که این فاجعه برایشان پیش آمده باید افشاگری کنند تا فساد و فحشا از سینما و دنیای بازیگری برچیده شود. جین سیمور بازیگر انگلیسی است که در سال ۱۹۵۱ به دنیا آمده و تاکنون چهار بار ازدواج کرده است و دو پسر بزرگ نیز دارد.

تجاوز فجیع به بازیگر زیبای هالیوود + تصاویر

نام واقعی و شناسنامه ای وی جویس پنلوپه ویلهلمینا فرنکنبرگ است که با ورود به عرصه سینما نام هنری جین سیمور را انتخاب کرد.

جدیدترین مطالب