مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویر

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویر

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد

مارک آنتونی خواننده و ترانه سرای لاتین بعد از طلاق از همسر سابقش جنیفر لوپز ، اینبار از همسر فعلی خود شانون دی لیما نیز طلاق گرفت و از او جدا شد.

 

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز پس از دو سال زندگی مشترک از همسرش شانون دی لیما جدا شد.

 

بر طبق گزارشاتی که روز جمعه منتشر شد، این خواننده لاتین، ازدواج خود را با همسر جوان 28 ساله اش که یک مدل ونزوئلایی ست، به اتمام رسانده است.

 

 این اخبار درست یک روز پس از اینکه مارک آنتونی 48 ساله سر صحنه مراسم گرمی لاتین، همسر سابقش جنیفر لوپز 47 ساله را بوسید، منتشر شد.

 

مارک آنتونی معروف به پادشاه سالسا به همراه جنیفر لوپز در مراسم گرمی برگزار شده در لاس وگاس، با یکدیگر اجرای مشترک داشتند.

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویرطلاق مارک آنتونی و همسر جوانش شانون دی لیما

 

پس از این موضوع، مارک آنتونی در تلاش برای نشان دادن عدم وجود هرگونه رابطه بین او و همسرسابقش جنیفر لوپز، به شوخی عکس خود را در حین بوسیدن دوستانش در شبکه اجتماعی منتشر کرد.

 

گرچه همکاری مشترک جنیفر لوپز و همسر سابقش مارک آنتونی در تهیه آلبوم موسیقی جدید، به تنهایی شایعات بسیاری را مبنی بر ارتباط دوباره آن دو بر سر زبان ها انداخته بود، این اتفاق بیش از پیش به شایعات دامن زد.

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویرمارک آنتونی و جنیفر لوپز در سال 2011 و وقتی هنوز طلاق نگرفته بودند

 

با این وجود روز جمعه مدیر برنامه لوپز، به خبرگزاری ها اعلام کرد، مطلقا و با اطمینان 100% ، این زوج ستاره سابق، با یکدیگر هیچگونه رابطه ای ندارند.

 

آنتونی و همسر سابقش جنیفر لوپز که در بین سال های 2004 تا 2014 با یکدیگر ازدواج کرده بودند، امسال زمان زیادی را با همکاری با یکدیگر گذراندند.

 

در ماه آگوست، شانون همسر مارک آنتونی در پشت صحنه کنسرت جنیفر لوپز مشاهده شد و این در حالی بود که کسپر اسمارت که در آن زمان هنوز نامزد جنیفر لوپز بود نیز حضور داشت.

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویردوقلوهای جنیفر لوپز مکس و امی در کنار پدرشان مارک آنتونی ، همسر وی شانون و مادرشان جنیفر لوپز

 

همچنین در اواخر ماه آگوست جنیفر و کسپر اسمارت از هم جدا شدند، به گزارش سماتک با این ادعا که کسپر به نامزدش لوپز خیانت کرده است.

 

لوپز و آنتونی در ماه آگوست اجرای مشترکی در سالن موسیقی Radio City در نیویورک سیتی داشتند و اعلام کردند روی یک آلبوم موسیقی به زبان اسپانیایی در حال همکاری هستند.

 

منبع خبر جدایی مارک آنتونی از همسرش به زمان دقیق این جدایی اشاره نکرده و تنها به صورت نامشخص “همین اواخر” این خبر را اعلام کرده است.

مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از دی لیما جدا شد + تصاویرجنیفر لوپز و کسپر اسمارت

جدیدترین مطالب