هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 14 اسفند + تصاویر

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 14 اسفند + تصاویر

بازیگران متولد 14 اسفند در سینما و تلویزیون ایران

بازیگران متولد 14 اسفند ماه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 14 اسفند هستند در ادامه این مطلب سماتک را از دست ندهید . ما در این مطلب وبسایت سرگرمی سماتک شما را با بازیگران مشهور ایرانی متولد شده و فوت شده در 14 اسفند ماه آشنا میکنیم. چهره های مشهور ایرانی اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران در روز 14 اسفند به دنیا آمده اند با سماتک همراه باشید. بیوگرافی هنرمندان متولد 14 اسفند و بازیگران متولد 14 اسفند را در سایت سماتک می خوانید.

در روزشمار تاریخ تولد بازیگران متولد 14 اسفند رسیدیم. درحالی که روزهایی تازه و نزدیک به فرارسیدن سالی نو را در پیش داریم ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام یک از هنرمندان کشورمان متولد نیمه دوم اسفند هستند. ما در این مطلب سماتک شما را با بازیگران چهره های مشهور ایرانی متولد 14 اسفند و بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

 

محسن نامجو بازیگر متولد 14 اسفند

محسن نامجو آهنگساز، خواننده، نوازنده سه تار، دوتار، گیتار و ترانه سرای ایرانی در 14 اسفند 1354 در تربت جام خراسان رضوی متولد شد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 14 اسفند + تصاویر

محسن نامجو خواننده کشورمان در 14 اسفند متولد شد

 

محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت خوانی و آواز آغاز کرد و سپس ردیف موسیقی ایرانی را ابتدا نزد رضا شاکری و سپس نصرالله ناصح پور آموخت. به گفتهٔ خودش، وی در هفده سالگی نواختن سه تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته است. اولین آلبوم رسمی محسن نامجو در 17 شهریور 1386 با نام ترنج منتشر شد.

 

نادر سلیمانی بازیگر متولد 14 اسفند

نادر سلیمانی متولد 14 اسفند 1345 در آبادان یکی از بازیگران مجموعه های طنز سینما و تلویزیون میباشد. نادر سلیمانی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1375 با فیلم لاک پشت به کارگردانی علی شاه حاتمی آغاز کرد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 14 اسفند + تصاویر

نادر سلیمانی بازیگر کشورمان در 14 اسفند متولد شد

 

او با بازی در مجموعه های تلویزیونی ساعت خوش و باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. نادر سلیمانی در سال 1389 در سریال پر طرفدار ستایش در نقش قاسم هندوانه فروش به ایفای نقش پرداخت.

 

منبع: نمناک

جدیدترین مطالب