هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 18 اسفند + تصاویر

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 18 اسفند + تصاویر

بازیگران متولد 18 اسفند در سینما و تلویزیون ایران

بازیگران متولد 18 اسفند ماه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 18 اسفند هستند در ادامه این مطلب سماتک را از دست ندهید . ما در این مطلب وبسایت سرگرمی سماتک شما را با بازیگران مشهور ایرانی متولد شده و فوت شده در 18 اسفند ماه آشنا میکنیم. چهره های مشهور ایرانی اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران در روز 18 اسفند به دنیا آمده اند با سماتک همراه باشید. بیوگرافی هنرمندان متولد 18 اسفند و بازیگران متولد 18 اسفند را در سایت سماتک می خوانید.

در آخرین روزهای اسفند و روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به 18 اسفند رسیدیم . امروز 18 اسفند در سایت سماتک همزمان با سالروز تولد دو تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را بیشتر با آنها آشنا میکنیم. امروز 18 اسفند سالروز تولد جلیل فرجاد و مهسا مهجور دو تن از بازیگران متولد 18 اسفند است که در ادامه شما را با بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

 

مهسا مهجور بازیگر متولد 18 اسفند

مهسا مهجور بازیگر تئاتر کشورمان در 18 اسفند 1353 متولد شد. پدر او مسعود مهجور از مدیران تولید باسابقه کشورمان است و خانم بازیگر از شاگردان کلاس های بازیگری گلاب آدینه بود.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 18 اسفند + تصاویر

مهسا مهجور بازیگر تئاتر کشورمان در 18 اسفند متولد شد

 

راز سیب یکی از به یادماندنی ترین اجراهای مهسا مهجور در تلویزیون است و این هنرمند کشورمان علاقه زیادی به بازی در تئاتر و تلویزیون دارد و این دو را به سینما ترجیح میدهد.

 

جلیل فرجاد بازیگر متولد 18 اسفند

جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان در 18 اسفند 1330 در مرند متولد شد و با بازی در فیلم سینمایی بازداشتگاه در سال 61 وارد دنیای بازیگری شد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 18 اسفند + تصاویر

جلیل فرجاد بازیگر متولد 18 اسفند در کنار دخترانش مونا و مارال فرجاد

 

مونا و مارال فرجاد بازیگران کشورمان دختران جلیل فرجاد هستند.

 

منبع: نمناک

جدیدترین مطالب