هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

بازیگران متولد 8 اسفند در سینما و تلویزیون ایران

بازیگران متولد 8 اسفند ماه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در 8 اسفند متولد شده اند ادامه این مطلب سماتک را از دست ندهید . ما در این مطلب وبسایت سرگرمی سماتک شما را با بازیگران مشهور ایرانی متولد شده و فوت شده در 8 اسفند ماه آشنا میکنیم. چهره های مشهور ایرانی اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران در روز 8 اسفند به دنیا آمده اند با سماتک همراه باشید. بیوگرافی هنرمندان متولد 8 اسفند و بازیگران متولد 8 اسفند را در سایت سماتک می خوانید. امروز 8 اسفند همزمان با سالروز تولد و درگذشت چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با آنها آشنا میکنیم. اگر مایلید بیشتر با چهره های مشهور ایرانی متولد 8 اسفند آشنا شوید با این پست سایت سرگرمی سماتک همراه باشید.

 

فرج الله سلحشور بازیگر متولد 7 اسفند

فرج الله سلحشور کارگردان سریال های مذهبی یوسف پیامبر و مردان آنجلس در سال 1331 در قزوین متولد شد.او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم توبه نصوح (1361) به کارگردانی محسن مخملباف آغاز کرد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

فرج الله سلحشور کارگردان کشورمان در 8 اسفند درگذشت

 

فرج الله سلحشور در 27 دی 1394، ریه های او از کار افتاد و در بیمارستان بستری شد و چندی بعد اعلام شد پزشکان امیدی به بهبود او ندارند و حالش وخیم است. فرج الله سلحشور که به سرطان ریه مبتلا بود صبح روز هشتم اسفند 1394 (27 فوریه 2016) در 63 سالگی، درگذشت.

 

غلامحسین بنان بازیگر متولد 7 اسفند

غلامحسین بنان خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی متولد اردیبهشت 1290 در قلهک است که از سال های 1306 تا سال 1347 در زمینه موسیقی ملی ایران فعالیت داشت. او عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان گذار انجمن موسیقی ایران بوده است. او اولین خواننده ایرانی آشنا با خط بین المللی موسیقی (نُت) است.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

غلامحسین بنان خواننده کشورمان در 8 اسفند درگذشت

 

غلامحسین بنان در 8 اسفند 1364 در تهران درگذشت.

 

محمد سلوکی بازیگر متولد 7 اسفند

محمد سلوکی متولد 8 اسفند 1358 است. پدر او سرهنگ نیروی هوایی بوده است. مادرش خانه دار و اراکی است. محمد در حالی که بر سر فیلمبرداری یکی از کارهای برادرش مهدی سلوکی حاضر شده توسط یک نفر برای اجرا انتخاب می شود.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

محمد سلوکی مجری کشورمان در 8 اسفند متولد شد

 

او فارغ التحصیل رشته مدیریت فرهنگی در مقطع فوق لیسانس است. برادر کوچک او مهدی سلوکی نیز در سینما و تلویزیون به بازیگری مشغول است.

 

نگین صدق گویا بازیگر متولد 7 اسفند

نگین صدق گویا متولد 8 اسفند ماه سال 1342 در تهران یکی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است.وی دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی گرایش نظری از دانشگاه الزهرا می باشد. او خواهر شیرین بینا (بازیگر) می باشد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 8 اسفند + تصاویر

نگین صدق گویا بازیگر کشورمان در 8 اسفند متولد شد

 

وی نخستین بار بازیگری را با بازی در فیلم تیک تاک به کارگردانی محمدعلی طالبی در سال 1371 آغاز کرد. او در این فیلم با خواهرش هم بازی بود.

 

برگرفته از: نمناک

جدیدترین مطالب