بازیگر زن ایرانی که در ترکیه مورد تعرض قرار گرفت

بازیگر زن ایرانی که در ترکیه مورد تعرض قرار گرفت

بازیگر زن ایرانی که در ترکیه مورد تعرض قرار گرفت

یکی از بازیگران زن ایرانی که برای بازیگری در شبکه جم تی وی به آنتالیا ترکیه مهاجرت کرده بود مورد تعرض قرار گرفت. این بازیگر زن ایرانی که به قصد کار به شبکه GEM TV رفته بود اکنون نمی داند با بلایی که سرش آمده چه کار کند.

 

بخش هایی از حرف های تلخ خانم بازیگر را می خوانید که برای بازیگری در شبکه جم تی وی به ترکیه رفت و به او تعرض شد.

 

بازیگر زن ایرانی که مورد تعرض قرار گرفته

این روزها خیلی از بازیگران زن و مرد ایرانی برای بازی در شبکه جم تی وی به کشورهای خارجی مانند ترکی مهاجرت می کنند که در این میان خبری از یک بازیگر زن که به او تعرض شد بسیار داغ شده است. ماجرای این زن بازیگر را می خوانید :

 

وقتی به استانبول آمدم نمی دانستم چه نقشه های شومی برای من کشیده اند و مرا به منجلاب فساد و بردگی خواهند کشید.. از طرف من به تمام هنر پیشه ها و بازیگران هموطنم به خصوص خانم های هنر پیشه بگویید که فریب این دو فرد کثیف و پست را نخورند و گرنه به سرنوشت تلخ و شوم من دچار می شوند .

 

این جمله بخشی از درد گویه های یک هنر پیشه زن ایرانی است که دعوت به همکاری با یکی از شبکه های ماهوره ای را پذیرفت و برای ایفای نقش به ترکیه رفت. ماجرا زمانی فاش شد که یکی از دوستان قدیمی این زن بازیگر برای گردش و استراحت به آنتالیا رفت و چون می دانست که دوست بازیگرش در همان شهر اقامت دارد در جست و جوی او برآمد. دیدار دوباره این دو دوست بسیار تلخ بود .

 

بازیگر زن ایرانی با چشمانی اشکبار قصه ی پر غصه ی خود را تعریف کرد و راز دلش رابه دوستش گفت:این خانم ایرانی که به درخواست بازیگرسابق سینما و تلویزیون نزد خبرنگار آمده بود تا ماجرای اندوه بار دوستش را شرح دهد، گفت:

 

وقتی دوستم به ترکیه رفت همه ما تعجب کردیم چون در ایران مشکلی نداشت اما خودش دلش می خواست که در شبکه ماهواره ای مشغول کار شود و فکر می کرد می تواند خیلی مشهور شود. این خانم در ادامه گفت:دوست من وقتی به استانبول رفت ابتدا استقبال خوبی از او شد اما کم کم درخواست های بی شرمانه مالک شبکه ماهواره ای از او بیشتر و شدید تر شد.

 

در یک مهمانی خصوصی پس از آن که به دوست من مقدار زیادی مشروب الکلی داده بودند و او را مست کرده بودند عکس و فیلم های زننده ای از او گرفتند که بعد از آن هر بار دوستم در برابر درخواست های بی شرمانه این خواهر و برادر بی وجدان مقاومت می کرد، او را به انتشار عکس ها و فیلم هایش در شبکه های اجتماعی و سایت های مستهجن تهدید می کردند. به همین علت دوست من مجبور بود تن به تقاضاهای شرم آور و پلید آنان بدهد. به گفته این زن مالکان این شبکه ماهواره ای دچار انحراف جنسی شدید هستند و رفتار سادمازوخیستی دارند.

 

تجاوز به بازیگر زن ایرانی در ترکیه

سادیست به کسانی گفته می شود که افراد دیگر را آزار و شکنجه می کنند و هنگام رفتار جنسی دست به خشونت های شدید می زنند، همچنین مازوخیست به کسانی گفته می شود که به هنگام رابطه جنسی رفتار خشن می پسندند. به گفته وی تقاضاهای شنیع مالک از دوست بازیگرش تمامی نداشت به گونه ای که بارها او را وادار می کردند که به عنوان برده جنسی همزمان به آزارها و اذیت های این خواهر و برادر شیطان صفت به هنگام رابطه جنسی تن بدهد .

 

این بازیگر زن ایرانی در پرسش به دوستش که چرا به کشور و وطن خودت بازنمی گردی گفته:من در این منجلاب غرق شده ام آنها مرا به مواد رونگردان معتاد کرده اند و تهدید کرده اند که اگر تسلیم درخواستهای کثیفشان نشوم کاری خواهند کرد که تا ابد در زندان بپوسم . این زن ضمن آن که قول داد خاطرات دوستش را به طور کامل در اختیار ما بگذارد گفت:از قول دوستم می گویم از تمام هنرپیشگان و کسانی که می خواهند جذب این شبکه شوند می خواهم با دقت و بررسی بیشتری دست به این کار بزنند چون اگر ماهیت پلید مالک این شبکه ماهواره ای را به درستی بشناسند هرگز فریب ظاهر پر رنگ و لعاب تبلیغات آنها را نخواهند خورد.

 

وقتی به استانبول آمدم نمی دانستم چه نقشه های شومی برای من کشیده اند و مرا به منجلاب فساد و بردگی خواهند کشید.. از طرف من به تمام هنر پیشه ها و بازیگران هموطنم به خصوص خانم های هنر پیشه بگویید که فریب این دو فرد کثیف و پست را نخورند و گرنه به سرنوشت تلخ و شوم من دچار می شوند . این جمله بخشی از درد گویه های یک هنر پیشه زن ایرانی است که دعوت به همکاری با یکی از شبکه های ماهوره ای را پذیرفت و برای ایفای نقش به ترکیه رفت.

 

ماجرا زمانی فاش شد که یکی از دوستان قدیمی این زن بازیگر برای گردش و استراحت به آنتالیا رفت و چون می دانست که دوست بازیگرش در همان شهر اقامت دارد در جست و جوی او برآمد. دیدار دوباره این دو دوست بسیار تلخ بود . بازیگر زن ایرانی با چشمانی اشکبار قصه ی پر غصه ی خود را تعریف کرد و راز دلش رابه دوستش گفت:این خانم ایرانی که به درخواست بازیگرسابق سینما و تلویزیون نزد خبرنگار رکنا آمده بود تا ماجرای اندوه بار دوستش را شرح دهد، گفت:وقتی دوستم به ترکیه رفت همه ما تعجب کردیم چون در ایران مشکلی نداشت اما خودش دلش می خواست که در شبکه ماهواره ای مشغول کار شود و فکر می کرد می تواند خیلی مشهور شود.

 

این خانم در ادامه گفت:دوست من وقتی به استانبول رفت ابتدا استقبال خوبی از او شد اما کم کم درخواست های بی شرمانه مالک شبکه ماهواره ای از او بیشتر و شدید تر شد. در یک مهمانی خصوصی پس از آن که به دوست من مقدار زیادی مشروب الکلی داده بودند و او را مست کرده بودند عکس و فیلم های زننده ای از او گرفتند که بعد از آن هر بار دوستم در برابر درخواست های بی شرمانه این خواهر و برادر بی وجدان مقاومت می کرد، او را به انتشار عکس ها و فیلم هایش در شبکه های اجتماعی و سایت های مستهجن تهدید می کردند.

 

به همین علت دوست من مجبور بود تن به تقاضاهای شرم آور و پلید آنان بدهد. به گفته این زن مالکان این شبکه ماهواره ای دچار انحراف جنسی شدید هستند و رفتار سادمازوخیستی دارند. سادیست به کسانی گفته می شود که افراد دیگر را آزار و شکنجه می کنند و هنگام رفتار جنسی دست به خشونت های شدید می زنند، همچنین مازوخیست به کسانی گفته می شود که به هنگام رابطه جنسی رفتار خشن می پسندند.

 

به گفته وی تقاضاهای شنیع مالک از دوست بازیگرش تمامی نداشت به گونه ای که بارها او را وادار می کردند که به عنوان برده جنسی همزمان به آزارها و اذیت های این خواهر و برادر شیطان صفت به هنگام رابطه جنسی تن بدهد .

 

این بازیگر زن ایرانی در پرسش به دوستش که چرا به کشور و وطن خودت بازنمی گردی گفته:من در این منجلاب غرق شده ام آنها مرا به مواد رونگردان معتاد کرده اند و تهدید کرده اند که اگر تسلیم درخواستهای کثیفشان نشوم کاری خواهند کرد که تا ابد در زندان بپوسم .

 

این زن ضمن آن که قول داد خاطرات دوستش را به طور کامل در اختیار ما بگذارد گفت:از قول دوستم می گویم از تمام هنرپیشگان و کسانی که می خواهند جذب این شبکه شوند می خواهم با دقت و بررسی بیشتری دست به این کار بزنند چون اگر ماهیت پلید مالک این شبکه ماهواره ای را به درستی بشناسند هرگز فریب ظاهر پر رنگ و لعاب تبلیغات آنها را نخواهند خورد.

جدیدترین مطالب