بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان

بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان

بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان

مهران غفوریان یکی از بازیگران و کارگردان های خوب و دوست داشتنی کشورمان در بیمارستان بستری شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مهران غفوریان در بیمارستان

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته ۲۳ خرداد ماه ۹۶ در بیمارستان نیکان تهران بستری شد تا به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.مهران غفوریان به مدت ۱۴ ماه از لحاظ جسمی مشکل داشت که اخیرا به دلیل درد شدید دکتر زریانی تشخیص داد که باید سریعا عمل شود.مهران غفوریان به دلیل درد شدیدی که در ناحیه پا داشت، امروز برای عمل جراحی در بیمارستان نیکان بستری شده است و الان در اتاق عمل است.

 

این بازیگر حداقل دو تا سه روز در بیمارستان بستری است

او در همین راستا ادامه داد: مهران هم اکنون در اتاق عمل است و به ما اطلاع دادند که عمل با موفقیت در حال انجام است. به امید خدا تا یک ساعت دیگر عمل تمام می‌شود، ما هم در انتظار هستیم.

 

به گزارش سماتک همچمنین در ادامه مهران مهام تهیه کننده سریال «پنچری» درباره بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان بیان کرد که وی به دلیل عارضه‌ای که مدت‌ها مهران از آن رنج می‌برد با دکتر وریانی عزیز مشورت داشتم که ایشان معتقد بودن به سرعت باید مهران غفوریان تحت عمل جراحی قرار بگیرد. اگرچه خود مهران اصرار داشت این اتفاق بعد از پایان سریال رخ بدهد اما من نپذیرفتم چرا که نظر پزشک متخصص این است که او به سرعت تحت عمل قرار بگیرد و من به عنوان مسئول این پروژه بیش از هر چیز باید به سلامت همکارانم فکر کنم نه پیشرفت سریال. جالب است بدانید با هماهنگی مدیران محترم شبکه قصه را به سمتی پیش بردیم که بتوانیم اتفاق رخ داده را جزیی از سریال و روند داستان جلوه داده تا به کلیت کار هم لطمه ای وارد نشود.»

 

مهران غفوریان در اولین سریال خود به نام لبخند سوم در سال 73 به کارگردانی مسعود رشیدی توانست وارد تلویزیون شده و این سریال را با موفقیت تمام نماید او در ایران بسیار محبوب می باشد و کار طنز را بسیار دوست دارد .

 

این کمدین همچنین مهران غفوریان درباره عملش فرمود «مجبور شدم به سرعت تن به این عمل جراحی بدهم چرا که پزشکان معتقد بودند نباید وقت را هدر بدهم و دیر نباید بشود از مردم عزیز کشورم می‌خواهم در این شب های عزیز مرا هم از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند. به گزارش سماتک از قول من به همه بگویید به سرعت و با انرژی مضاعف بازخواهم گشت تا در کنار مهران مهام عزیزم با ساخت سریال «زیر آسمان شهر» باز لبخند را بر لبان مردم کشورم بیاورم .

 

عکس مهران غفوریان در بیمارستان 

بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان

بیماری مهران غفوریان و بستری شدنش در بیمارستان

 

 

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب