حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش “شهرزاد مدیری”

حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش “شهرزاد مدیری”

حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش “شهرزاد مدیری”

مهران مدیری یکی از کارگردان های خوب کشورمان می باشند او مجری برنامه زیبای دورهمی نیز هست در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش “شهرزاد مدیری” را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نظر مهران مدیری درباره دختر دادن به هنرمندان

 به گزارش سماتک شب گذشته همزمان با نهم تیرماه 96 برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در حالی روی آنتن شبکه نسیم رفت که مجری دورهمی درباره هنر و عدم پایبندی هنرمندان به زندگی مشترک در برنامه صحبت کرد و نمایش هایی با همین مضمون در برنامه اجرا شد.

 

دختر مهران مدیری : دختر که هیچ، گربه هم به هنرمند نمی دهم!

در این برنامه از دورهمی مجید اخشابی مهمان مهران مدیری بود . پیش از ورود مهمان برنامه به استودیوی دورهمی مهران مدیری از میان تماشاگران یک خانم و آقا را به روی صحنه دعوت کرد تا درباره موضوع برنامه و ازدواج با هنرمندان صحبت کنند. خانمی که روی صحنه آمده بود درباره عدم پایبندی هنرمندان به زندگی مشترک صحبت کرد و از دلایلی گفت که براساس آنها حاضر نیست دخترش را به یک هنرمند بدهد . تماشاگر دیگری که روی صحنه آمده بود نیز درباره بالا بودن میزان جدایی در بین هنرمندان گفت و ادامه داد که حاضر نیست دخترش را به یک هنرمند بدهد .

حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش "شهرزاد مدیری"

مدیری دارای یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد می باشد مهران مدیری در خانواده 6 نفری به دنیا آمده است او سه بردار بزرگنر از خودش نیز دارد مهران مدیری از دوران نوجوانی وارد تئاتر شد و کار هنریش را به صورت رسمی آغاز نمود.

 

مهران مدیری در برنامه دورهمی

بعد از صحبت های این تماشاگران مهران مدیری در تکمیل این گفتگو گفت :من هم حاضر نیستم دخترم را به یک هنرمند بدهم و دلایل زیادی برای این گفته خودم دارم که اگر بخواهم برایتان بگویم حوصله تان سر میرود اما در یک برنامه به طور مفصل درباره اش صحبت خواهم کرد .

حرف های جنجالی مهران مدیری درباره ازدواج دخترش "شهرزاد مدیری"

مهران مدیری در کنار پسرش فرهاد

مهران مدیری ادامه داد :من علاقه زیادی به دخترم دارم و دوست ندارم او ازدواج کند و میخواهم همیشه کنار من بماند و نظرم نسبت به پسرم هم همینطور است و قرار است یک ترشی مخلوط از دختر و پسرم بیاندازم.

 

مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد.

 

منبع: namnak.com

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب