ماجرای بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر

ماجرای بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر

ماجرای بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر 

آتنه فقیه نصیری بازیگر 48 ساله سینما و تلویزیون ایران به تازگی مبتلا به بیماری ام اس MS شده است. تاریخ تولد آتنه فقیه نصیری 23 آبان 1347 است و این بازیگر زن در رشته زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد تحصیل کرد. آتنه فقیه نصیری با بازی در مجموعه «خاله سارا» و نیز مجموعه خانه سبز (در نقش لیلی) به شهرت رسید. رفیع پیتز کارگردان و فریبرز عرب‌نیا، هنرپیشه ایرانی؛ همسران سابق او بودند.

 

آتنه فقیه نصیری از بازیگران خوب سینما و تلویزیون کشورمان است که آخرین کارش سریال شمعدونی بود. به تازگی خبرهایی مبنی بر ابتلای آتنه فقیه نصیری به ام اس شنیده می شود که در این پست در گفتگوی کوتاهی که با او در رابطه با همین موضوع انجام داده ایم، جزییات این خبر را بررسی می کنیم.

 

آتنه فقیه نصیری، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چندی است که دچار بیماری ام اس شده ام اما من مشکلی ندارم و حالم عالی است. وی افزود: نمیدانم چرا خبر بیماری من انقدر بزرگ شد در حالی که فکر می کنم اصلا مسئله مهمی نیست و من در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم.

ماجرای بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر

فقیه نصیری بیان کرد: در حال حاضر اگر پیشنهاد کاری به من شود قبول نمی کنم چون آمپول هایی را تزریق می کنم که به مدت 24 ساعت ،بیمار را دچار تب و لرز می کند به همین دلیل ریسک کار کردن را نمی پذیرم زیرا می ترسم در خلال کار دچار مشکل شوم و نتوانم آن را ادامه دهم.

 

این بازیگر تصریح کرد: تا آنجایی که می دانم این بیماری بهبودی کامل ندارد و تنها کنترل می شود. بازیگر ‘مدار صفر درجه’ خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشمول بیمه تامین اجتماعی هستم و برای تامین هزینه هایم از هیچ کسی کمکی نمی خواهم. امیدواریم آتنه فقیه نصیری هر چه زودتر بهبودی کامل را بدست آورد.

جدیدترین مطالب