مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

 

گفت و‌گوی اختصاصی سماتک با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون:

سایز منو مهران مدیری یکی است / دلم برای قدم زدن آزاد تو خیابان و رفتن به ساحل و خوندن با صدای بلند تنگ شده کوروش معصومی بازیگر طناز و خوب کشورمان که در خنده بازار با هنر خاص خود توانست در نقش ابراهیم حاتمی کیا محمد صالح علاء و استاد انتظامی ظاهر شود. وی تا کنون مجموعه‌های زیادی را نقش آفرنی کرده است. گفت و‌گویی با این بازیگر ترتیب داده ایم که از نگاهتان می‌گذرد:

 

مهران مدیری منو بازیگر کرد

مهران مدیری منو بازیگر کرد. مهران فردی بسیار باهوش و دارای چشمان تیز و شخصیت نمکی و طنازی دارد که خودش سعی می‌کنه این شخصیت را بروز نده اما ذاتا شخصیت دوست داشتنی و طنازی دارد و خیلی خوشحالم که نوروز ۷۷ عاملی شد تا من در کار آقای مهران مدیری ایفای نقش کنم. البته قبلش از افراد مدعو تست می‌گرفتند و من چون خیلی شخص خودش را دوست داشتم سعی کردم همان جا ادای خودش را دربیاورم یعنی کارکترهایی که از من می‌خواستند عین خودش بازی کردم و جالب است بدانید سایز من و مهران شبیه به هم بود و بعضی مواقع یادم است مهران از من پیراهن و شلوار قرض گرفت و چون سایزها اندازه هم بود با همان لباس‌های من بازی کرد.

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

بیرون بعضی‌ها از چهره من می‌ترسند
من همیشه سعی کرده ام رفتار منطقی داشته باشم و شوخ و جدی بودنم بسته به مکان و زمان دارد. من یادمه وقتی که می‌خواستم در یک سکانسی که بسیار حالم بده بود و چشمان پر اشکی داشتم جلوی دوربین بروم در این فاصله که باید بازی می‌کردم سریع تغییر حالت دادم و کمدی بازی کردم چرا که من پولم را می‌گیرم و باید به درستی ایفای نقش کنم اما در کل بیرون وقتی نخواهم بخندم بعضی‌ها چهرمو نگاه می‌کنند ازم می‌ترسند.(خنده ).

 

در کت جادویی نقش جدی داشتم
من در کت جادویی نقش جدی داشتم همچنین در سریال دختران یک نقش خیلی منفی و جدی بازی کردم و به تازگی سریالی بازی کردم به نام نفس شیرین که کاملا در آن نقش جدی داشتم.

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

یکی منو مسخره کنه ناراحت نمی‌شوم
اگه یکی منو مسخره هم کنه ناراحت نمی‌شوم چون تو این دنیای پر از آشوب و غم توانسته ام به یک نفر حات شادی و خوشحالی بدم.

 

مدیریت شخص آقای پورمحمدی بی نظیر است
همه می‌دانستند که مجموعه ما درخنده بازار بدون سوء نیت و جسارت با شخصیت‌ها شوخی می‌کند که خداراشکر با گذر زمان این اعتماد از سوی مجموعه ما جلب شد اما بخش عمده ای از این موارد که ما توانستیم با فراغ بال با برخی‌ها شوخی کنیم مدیریت آگاهانه مدیریت محترم شبکه سه شخص آقای پور محمدی بود که به شدت از ما حمایت می‌کرد.

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

از اینکه حق دیگران را ضایع کنم می‌ترسم
بعضی مواقع هراس این را دارم که در یک موردی عدالتی را رعایت نکرده باشم. بعضی وقت‌ها یک کاری می‌کنم بعدش می‌شینم با خودم فکر می‌کنم آیا من در این مورد عادلانه برخورد کردم و از توان خودم خدای ناکرده سوء استفاده نکردم و این همیشه دغدغه من بوده است. چون نمی‌خواهم حق کسی را ضایع کنم.

 

دوست دارم برای چند روز مردم چهره منو نشناسند
خیلی برایم آرزو شده تا یک روز مثلا از حمام بیام بیرون و با یک لباس ساده و موهای سیخ سیخ خیس شده و نامرتب بیام بیرون از خانه و قدم بزنم. یا اینکه لب ساحل بشینم و بلند برای خودم بخونم یا تو تونل داد و فریاد بزنم که متاسفانه این‌ها با شخصیت هنرمندان همخوانی ندارد.

 

عاشق کیش و شمال رفتن هستم
به شدت اعتیاد به سفر و گشت و گذار دارم و اغلب کشورها و شهرها را رفتم. کیش و شمال راخیلی دوست دارم و جالبه بدانید اصطلاح جوج سبک خودم بود که در خنده بازار مطرح می‌کردم. آره جوج هم می‌زنم.

مصاحبه جنجالی با کوروش معصومی بازیگر طنز تلویزیون

تعریف کوروش از این واژه‌ها:

اعتیاد: متنفرم و واقعا ناراحت می‌شود جوانانی را می‌بینم که به اعتیاد حتی سیگار روی می‌آورند.

 

شانس: در معملات و تجارت خیلی خوش شانسم.

 

حاتمی کیا: فیلم ساز ماهر و کاربلد.

 

رضا عطاران: رفیق دوست داشتنی و نوش جونش اگه به مراحل بالا رسیده.

 

مادر: مثل دست راستی می‌مونه که اگه خدای ناکرده قطع عضو بشی دیگه مثل سابق در نمی‌آید. مادر المثنی ندارد.

 

انتهای پیام/ حامد کوماهی

جدیدترین مطالب