طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین | آموزش ژله قلبی ولنتاین

طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین | آموزش ژله قلبی ولنتاین

ژله قلبی ولنتاین بهترین نوع دسر برای سورپرایز کردن همسر شکموی شماست و در صورتی که می خواهید با طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین آشنا شوید در این بخش از سایت سماتک طرز تهیه ژله قلبی برای ولنتاین آموزش داده شده است که شما می توانید برای روز ولنتاین درست کنید. در اینجا آموزش ژله قلبی ولنتاین برای شما گردآوری شده است.

 

طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین

ژله سورپرایز قلبی ولنتاین یکی از بهترین ایده ها برای روز عشق است که شما کدبانوی هنرمند می توانید برای ولنتاین امسال این نوع ژله را تدارک ببینید. با طر تهیه ژله سورپرایز قلبی برای ولنتاین در خدمت شما سروران هستیم و امیدواریم بتوانید یک نوع ژله قلبی خوشمزه برای ولنتاین درست کنید. با طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین همراه سماتک باشید:

 

مواد لازم برای تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین

* ژله آلوورا دو بسته
ژله رنگ قرمز یک بسته
خامه صبحانه ۴۰۰ گرم
شیر ولرم یک لیوان

ژله آلوورا : دو بسته ( البته بستگی به قالبتان دارد برای این قالب های کوچک یک بسته هم کافی است )

طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین | آموزش ژله قلبی ولنتاین

آموزش ژله قلبی ولنتاین

ژله قلبی ولنتاین یکی از جذاب ترین خوراکی هایی است که می توانید برای سورپرایز ولنتاین تان در نظر بگیرید. آموزش ژله قلبی ولنتاین ساده و آسان را در اینجا برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

 

1. ابتدا ژله قرمز رنگ را با یک لیوان آبجوش به خوبی حل می کنیم سپس یک لیوان آب سرد به آن اضافه می کنیم و ژله را در یک ظرف مسطح می ریزیم باید حواستان باشد قطر ژله بیشتر از یک سانت نشود.

 

2. سپس در داخل یخچال می گذاریم تا زله ببندند سپس ژله را از یخچال بیرون می آوریم و با کمک قالب قلبی ژله را قالب می زنیم.

 

3. حالا قلب ها را مانند شکل زیر در ته قالب اصلی می چینیم و در داخل یخچال می گذاریم تا خوب به قالب بچسبد.

 

فوت و فن تهیه ژله قلبی ولنتاین

4. قلب ها را مانند شکل در قالب می چینیم و داخل یخچال می گذاریم تا به قالب بچسبد حال دو بسته ژله آلوورا با دو لیوان آب جوش به خوبی حل می کنیم برا بهتر حل شدن بهتر از ظرف را روی بخار آب بگذارید تا ذرات ژله به خوبی حل شوند سپس می گذاریم تا یکم ژله خنک بشود که وقتی شیر را اضافه می کنیم نبرد سپس یک لیوان شیر ولرم را به مواد اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم و در آخر خامه را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم و سپس به آرامی در داخل قالب می ریزیم حواستان باشد قلب ها جابه جا نشوند و می گذاریم داخل یخچال تا ببندد.

 

امیدواریم توانسته باشید ژله قلبی ولنتاین را در منزل درست کنید و نوش جام بفرمایید. آموزش طرز تهیه ژله قلبی مخصوص ولنتاین در این پست تقدیم به شما کاربر گرامی گردید.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب