طرز تهیه سالاد سزار با ماکارونی با طرح پروانه

طرز تهیه سالاد سزار با ماکارونی با طرح پروانه

طرز تهیه سالاد سزار با ماکارونی با طرح پروانه

سالاد ماکارونی ها همیشه خوشمزه می باشند و خیلی ها هم طرفدار این سالاد ماکارونی ها می باشند سالاد سزار یکی از سالاد های ایتالیایی می باشد و شما می توانید به عنوان یک وعده غذا از آن استفاده نمایید در این سالاد از ماکارونی های با طرح پروانه استفاده خواهید کرد این پاستاها به سالاد شما طرح خاصی خواهند داد در ادامه جزئیات بیشتر طرز تهیه سالاد سزار با ماکارونی با طرح پروانه  را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سالاد سزار را حتما همه تان امتحان کرده اید و طرفدارش شده اید. در این مطلب طرز تهیه نوعی سالاد سزار جدید با پاستا را به شما آموزش می دهیم. می توانید از این سالاد به عنوان یک وعده غذایی سبک استفاده کنید.

 

میزان سرو: 6 الی 8 نفر
مواد لازم سالاد:

پاستای پروانه ای: 4 پیمانه
کاهو (خرد شده): 4 الی 5 پیمانه
گوجه گیلاسی: 2 پیمانه
پیازچه (ریز خرد شده): 2 عدد
برگ ریحان تازه (ریز خرد شده): یک چهارم پیمانه
پنیر پارمزان (رنده شده): یک چهارم پیمانه
نمک: به مقدار لازم
سینه مرغ گریل شده (نگینی خرد شده): یک الی 2 پیمانه
نان تست برشته (خرد شده): یک پیمانه (در صورت تمایل)

 

مواد لازم سس:

پنیر کاتیج: یک پیمانه
ماست یونانی (ساده): 2 ق س
پنیر پارمزان (رنده شده): 2 ق س
سس خردل دیژون: یک و یک دوم ق چ
سس ورسترشایر: یک الی 2 ق چ
سیر (ریز خرد شده): 3 حبه
نمک: به مقدار لازم
فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

1. پاستا را مطابق دستورالعمل روی بسته بندی آن پخته و کنار بگذارید. برای تهیه سس مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با هم مخلوط کرده تا صاف و یکدست شوند. در صورت سفت شدن بیش از حد سس مقدار کمی آب گرم به آن بیفزایید.

 

2. پاستا و مقداری سس (حدود یک سوم الی یک دوم پیمانه) را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کرده و حدود 20 دقیقه الی یک ساعت در یخچال قرار دهید.

 

3. کاهوی خرد شده را کف ظرف مناسبی قرار دهید. روی آن پاستای سسی، گوجه گیلاسی، پیازچه، برگ ریحان، سینه مرغ گریل شده و پنیر پارمزان قرار دهید و نمک و فلفل سیاه بیفزایید. بقیه سس را روی سالاد بریزید و کمی مواد را مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید روی سالاد مقداری پنیر پارمزان رنده شده بپاشید و با نان برشته تزیین کنید.

 

4. برای تهیه نان برشته 2 عدد نان تست را به ابعاد کوچک برش دهید و به صورت یک لایه در سینی فر قرار دهید.

 

5. روی آنها یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون فرابکر، یک دوم قاشق چای خوری پودر آویشن، یک دوم قاشق چای خوری ارگانوی خشک، یک دوم قاشق چای خوری پودر سیر، نمک، فلفل سیاه و مقداری سبزیجات معطر خشک بپاشید و حدود 5 الی 6 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتیگراد (400 درجه فارنهایت) قرار دهید تا ترد و برشته شوند.

 

منبع:bartarinha.ir

جدیدترین مطالب