ساندویچ صبحانه برای کودکان | ساندویچ صبحانه برای مدرسه

ساندویچ صبحانه برای کودکان | ساندویچ صبحانه برای مدرسه

ساندویچ صبحانه برای کودکان

ساندویچ صبحانه برای بچه مدرسه ای ها گزینه بسیار مناسبی است. طرز تهیه ساندویچ صبحانه برای کودکان با نان تست را در ادامه این شماره از سایت سماتک به شما آموزش خواهیم داد. آموزش درست کردن ساندویچ صبحانه برای مدرسه با نان تست و گوشت را در سایت سرگرمی سماتک می خوانید. صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی اصلی که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است. ساندویچ صبحانه برای کودکان این وعده به افزایش تمرکز و تقویت متابولیسم بدن کمک کرده و مانع پرخوری در طول روز می شود. هم چنین خوردن مقداری کربوهیدرات و پروتئین به کودکان کمک می کند که در باقی روز انتخاب های غذایی سالم تری داشته باشید؛ بنابراین هنگامی که صبحانه میل می کنید، رژیم غذایی مغذی‌تر و کنترل شده تری خواهید داشت که مانع از افت شدید فشار خون می شود. بسیاری از کودکان به دلایلی از خوردن صبحانه صرف نظر می کنند، ساندویچ صبحانه برای کودکان و ساندویچ صبحانه برای مدرسه یک صبحانه کامل و گزینه مناسب برای کودکان و دانش آموزانی است که وقت کافی برای خوردن صبحانه در منزل ندارند تا از احساس خستگی و تنش عصبی ای که ممکن است بر اثر نخوردن صبحانه در طول روز ایجاد شود، جلوگیری کند. این ساندویچ صبحانه برای کودکان از ژامبون گوشت مارشن که حاوی 90 درصد گوشت گوساله با بافت نرم و طعم متفاوت، بیکن ایرلندی، پنیر گودا و تخم مرغ که یک ماده بی نظیر و سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است، تهیه می شود.

ساندویچ صبحانه برای کودکان | ساندویچ صبحانه برای مدرسه

مواد لازم ساندویچ صبحانه برای کودکان

بیکن ایرلندی ۲ برش
ژامبون گوشت مارشن ۱ برش
پنیر گودا ۱ ورقه
نان تست ۲ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
شیر یک چهارم فنجان
کره به مقدار لازم

ساندویچ صبحانه برای کودکان | ساندویچ صبحانه برای مدرسه

طرز تهیه ساندویچ صبحانه برای کودکان

ابتدا چهار گوشه نان های تست را جدا کنید و نان را به وسیله یک وردنه صاف کنید تا مقداری فشرده و نرم شود سپس یک لایه پنیر گودا، بیکن ایرلندی و ژامبون گوشت مارشن را سطح نان تست قرار دهید و نان دوم را روی آن بگذارید و چهارگوشه نان ها را با مقداری آب به یکدیگر بچسبانید.

 

در یک کاسه، تخم مرغ ها و شیر را مخلوط کرده و ساندویچ را به این ترکیب آغشته کنید و در کره سرخ کنید تا طلایی رنگ شود. همچنین می توانید برخی از مواد داخل ساندویچ صبحانه برای کودکان را به دلخواه خود و یا ذائقه کودکان تغییر دهید تا غذایی باب میل آنها درست کنید.

جدیدترین مطالب