طرز تهیه رولت مرغ با پنیر چدار

طرز تهیه رولت مرغ با پنیر چدار

طرز تهیه رولت مرغ با پنیر چدار

درست کردن غذاهایی که با مرغ می باشد بسیار خوشمزه است مخصوصا اگر مرغ را با انواع سس یا ادویه های تند درست نمایید رولت مرغ یکی از این غذاها می باشد شما می توانید با استفاده از دستور طبخ این غذا تنوع ایجاد نمایید و با خانواده میل نموده و از سینه مرغ استفاده نمایید تا رولت شما خوشمزه شود می توانید از هات داگ استفاده نمایید در ادامه جزئیات بیشتر طرز تهیه رولت مرغ با پنیر چدار را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

در این مطلب طرز تهیه نوعی مرغ را به شما آموزش داده ایم که با سس سالسا طعم دار شده است.

 

مواد مورد نیاز:

سینه مرغ: 250 گرم
تخم مرغ: 4 عدد
پیاز (نگینی خرد شده): 1 عدد
سیب زمینی: 1 عدد
هویج (خردشده): 2 عدد
پاپریکا: یک چهارم ق چ
فلفل چیلی: یک چهارم ق چ
هات داگ: 2 عدد
پنیر چدار (ورقه ای): 4 عدد
خیار شور: 2 عدد
سس سالسا: 3 ق س
سس مایونز: 3 ق س
سس خردل: 1 ق س
نمک: به میزان لازم
کره: 30 گرم

طرز تهیه رولت مرغ با پنیر چدار

روش پخت:

1. پیاز را درون تابه ای به همراه مقداری روغن تفت دهید تا سبک شود. بعد سینه مرغ، مقدار آب، نمک، پاپریکا، فلفل چیلی، سیب زمینی و هویج را به آن بیفزایید و بگذارید تا بپزد.

 

2. سینه مرغ پخته شده را ریش ریش کرده و هویج و سیب زمینی را رنده کنید.

 

3. زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کرده، سپس زرده را به مخلوط مرغ، هویج و سیب زمینی بیفزایید.

 

4. در ظرف دیگری سفیده تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا سبک شود. بعد آن را به مخلوط زرده تخم مرغ و مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

 

5. کف سینی با ابعاد 30 در 40 سانتی متر را کاغذ روغنی بیندازید و با کره چرب کنید. سپس مخلوط مواد را درون قالب بریزید و در طبقه وسط فر با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 10 دقیقه بگذارید تا بپزد.

 

6. مواد را روی کاغذ روغنی دیگری پهن کنید و کاغذ روغنی پشت آن را جدا کنید.

 

7. سس سالسا، سس مایونز و سس خردل را درون ظرفی ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. سپس آن را روی رولت بمالید. بعد در یک طرف آن هات داگ، خیارشور و پنیر چدار قرار داده و با استفاده از کاغذ روغنی آن را رول کرده و به مدت 60 دقیقه در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.

 

8. رولت آماده شده را از یخچال بیرون آورده، با استفاده از چاقویی برش دهید. سپس درون ظرفی قرار داده و با گوجه گیلاسی تزیین و سرو کنید.

 

منبع:  bartarinha.ir

جدیدترین مطالب