لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ

افراد مشهور و دانشمندانی که چندین و چند بار در زندگیشان شکست خوردند ولی هیچ وقت تسلیم نشدند و راه موفقیت این افراد همین شکست ناپذیری آنها بود پس اگر دوست دارید شما هم در کارتان موفق باشید از شکست نهراسید و شکست تان را مقدمه پیروزی بدانید و با این شکست به موفقیت دیگری دست یابید که  هر شکستی مقدمه یک پیروزی جدید می باشد در ادامه لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

شاید فکر کنید که آدم های موفق، از اول موفق بوده اند اما اینطور نیست. بسیاری از آنها سختی های زیادی را تحمل کرده و پله های زیادی را پشت سر گذاشتند تا به اوج برسند. پس یادمان نرود که شکست انتهای راه نیست بلکه پلی است به سوی موفقیت های بیشتر. بسیاری از ستاره ها نیز جزو افرادی هستند که راه طولانی را تا ستاره شدن پیموده اند. در این مطلب نام ستاره هایی را برایتان آورده ایم که در زندگی شکست خوردند اما شکست شان راهی به سوی موفقیت شان تمام شد.

 

آلبرت اینشتین

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

آلبرت اینشتین تا سن 4 سالگی قادر به صحبت کردن نبود. معلم او می گفت که نمی توان به انیشتن خیلی امیدوار بود. او چندین بار نیز به خاطر اخلاق بدش از مدرسه اخراج شد اما هیچکدام از اینها مانع از پیشرفت او نشد.

 

اینشتین موفقیت های زیادی را از آن خود کرد. او جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. همچنین به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته است. در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه می باشد. او اعتقاد دارد که برای رسیدن به موفقیت، اراده و اشتیاق باید فراتر از ترس از شکست باشد.

 

اپرا وینفری

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

اپرا وینفری تهیه‌کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و جهان است.

 

او 9 ساله بود که مردی از اقوام به او تجاوز کرد و مدتی بعد هم مورد آزار جنسی دوست مادر و اقوام دیگر قرار گرفت. هر چندکه او از درون رنج می‌برد اما هرگز این مسائل را با کسی در میان نگذاشت. مادرش تصمیم داشت او را به کانون اصلاح و تربیت بفرستد، ولی شانس با اوپرا یار نبود زیرا که ظرفیت مدرسه تکمیل بود. دیگر راهی نبود جز اینکه با پدرش زندگی کند. به همین دلیل در سال ۱۹۷۱ نزد پدرش در نشویل رفت.

 

او در سال ۱۹۶۷ از خانه گریخت. در سال ۱۹۶۸ در پی آزارهای جنسی در ۱۴ سالگی باردار شد ولی بچه خود را از دست داد و پسری مرده به دنیا آورد. مرگ فرزند برای او ضربه سختی بود ولی با خود عهد کرد که زندگی‌اش را تغییر دهد.

 

در حال حاضر او یکی از بانفوذترین زنان جهان است. او در مصاحبه هایش به اهمیت شناخت درونی افراد اشاره می کند و می گوید: «اهدافی را که دنبال می کنیم به مراتب مهمتر از شکست هایی ست که خورده ایم. ما از شکست ها چیزهایی یاد می گیرم که در هیچ پیروزی نمی یابیم. شکست ها ما را بیدار می کنند و به ما می آموزند که زندگی بزرگ تر از تجربه هایی است که داشته ایم.»

 

والت دیزنی

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

والت دیزنی یک تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، کارآفرین و صداپیشه آمریکایی بود. او یکی از چهره‌های سرشناس صنعت انیمیشن آمریکا و سراسر جهان، به عنوان یک نماد بین‌المللی و بشردوست شناخته شده است که به خوبی در طول فعالیت‌هایش درقرن بیستم همگان او را می‌شناسند. والت در دوران جوانی به دلیل خلاق نبودن در محیط کار اخراج شد. سردبیر روزنامه ای که او در آنجا کار می کرد گفت که او هیچ ایده خلاقانه ای ندارد.

 

اما همین شکست و سرخوردگی او بود که باعث شد 22 آکادمی اوارد را از آن خود کند. او نسبت به آینده اش خوش بین بود. او مدام از اطراف اش الهام می گرفت. به عنوان مثال در دفتر کار او موشی زندگی می کرد که به گفته خود او منبع الهامی برای خلق شخصیت میکی موس بود. او می گوید: «ما باید از شکست های دوران جوانی مان درس بگیریم. من از شکست هایم هراسی نداشتم و هیچوقت آنها را مانعی بر سر راهم نمی دیدم.»

 

جیم کری

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

خانواده جیم کری آنقدر فقیر بودند که حتی پول مدرسه فرزندانشان را هم نداشتند. به همین دلیل جیم کری مجبور شد که در سن 15 سالگی دبیرستان را رها کند و برای حمایت خانواده اش، مشغول به کار شود. آنها حتی مجبور شدند که به مدت 6 ماه در ماشین شان زندگی کنند.

 

جیم کری حتی در پیدا کردن کار هم به مشکل برخورد اما تمام تلاش خود را به کار گرفت. او در هالیوود مدتی اجراهای کمدی تک نفره را در کلوب‌های شبانه تجربه کرد و آرام‌آرام وارد سینما شد. البته تا یک دهه پس از انجام فعالیت‌های سینمایی نقش مهمی را بدست نیاورد. در اولین فیلم هایش هیچ نشانی از استعدادهای نمایشی خود بروز نداد و در سالهای بعد شاید مهمترین فیلم کارنامه‌اش «پگی سو ازدواج کرد» از فرانسیس فورد کوپولا باشد که نقش حاشیه‌ای را در آن برعهده داشت.

 

اما به تدریج او توانست نقش های مهمتری را از آن خود کند و توانایی بازیگری خود را به رخ دیگران بکشد. جیم کری در این باره می گوید: «ما می توانیم تمام عمرمان را در حسرت گذشته و شکست هایمان بگذرانیم یا این که پایمان را فراتر از مرزها بگذاریم و به آینده امیدوار باشیم. شاید آنچه تصورش را می کنیم دور از دسترس باشد اما من قول می دهم که همه ما می توانیم.»

 

استیو جابز

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

استیو جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. او در سن 30 سالگی شرکتی که خود موسس اش بود را به دلیل افسردگی رها کرد. اما در مصاحبه ای گفت: «من شکست خوردم اما هنوز هم مورد احترام دیگرانم.

 

اخراج از شرکت اپل یکی از بهترین اتفاق های زندگی من بود» او کودکی سختی داشت. او حتی نتوانست تحصیلات خود را ادامه دهد تنها بدین دلیل که خانواده اش توان پرداخت هزینه های دانشگاه را نداشتند. استیو در حرف هایش می گفت: «ما باید به یک چیزی ایمان داشته باشیم. این چیز می تواند سرنوشت، کارما، زندگی یا هر چیز دیگر باشد. ما باید به ندای قلب مان گوش دهیم و آن را دنبال کنیم. حتی اگر زندگی به کام مان خوش نیامد، به دنبال راهی برویم که دوستش داریم.»

 

امینم

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

مینم به دلیل اعتیاد، فقر و یک خودکشی ناموفق از دبیرستان اخراج شد. او در مورد شعرهایی که می خواند می گوید: «اینها داستان نیستند، اینها زندگی منند.» این ستاره نیز خوشبختی خود را پس از گذراندن تجربه های تلخ به دست آورد. در واقع گذشته او هیزمی شد برای روشن کردن آتش موفقیت های آتی اش. امینم 13 گرمی اوراد را از آن خود کرد و تا به حال بیش از 90 میلیون از آلبوم خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است. شاید واقعا شکست او بود که برای دیگران جذابیت داشت و منجر به شهرت آن شد.

 

بیتلزلیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

یکی از معروف ترین گروه های موسیقی جهان گروه بیتلز است که شکست های زیادی را تا به اینجا متحمل شده اند. شرکت ناشر «دکا ریکوردز» در مورد آنها گفته بود: «ما صدای آنها را دوست نداریم. آنها هیچ آیندهای در دنیای موسیقی ندارند.» اما این جمله نتوانست امید و خوش بینی را از آنها بگیرد و مانع از موفقیت شان شود. آنها از این شکست شان درس گرفتند. آنها بارها و بارها به صدای ضبط شده شان گوش کردند و به فکر جبران کمبودها و ضعف هایشان برآمدند. جان لنون می گوید: «دیگران به ما می گفتند که موفق نمی شویم چون که سبک راک اند رول سبکی مرده است. اما آنها اشتباه می کردند.»

 

لیدی گاگا

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

لیدی گاگا می گوید که شکست او در زمینه بازیگری، او را به سمت خوانندگی سوق داد. البته او در اوایل کار خوانندگی اش نیز ناموفق بود. او سختی های زیادی را برای لیدی گاگا شدن کشید. گاگا در ۱۹ سالگی در سال دوم از تحصیلش، از دانشگاه انصراف داد تا روی فعالیت موسیقی اش تمرکز کند. در ژوئن ۲۰۰۶ گاگا توسط یک استعدادیاب به نام وندی استارلند به آهنگسازی به نام راب فوساری معرفی شد. به ادعای فوساری، طی همکاری با گاگا برای نوشتن ترانه و ضبط و آهنگسازی، او پیشنهاد نام «لیدی گاگا» را برگرفته از آهنگ «رادیو گا گا»ی کویینز به او داده است.

 

فوساری و گاگا شروع به ضبط آهنگ‎های پاپ الکترونیک و ارسال آن‎ها به تهیه‎کنندگان موسیقی کردند. دف جم رکوردینگز از این آهنگ‎ها استقبال کرد و در سپتامبر ۲۰۰۶ با گاگا قرارداد همکاری امضا کردند. اما با این وجود، او تنها سه ماه پس از امضا از دف جم کنار گذاشته شد. پس از این رخداد، گاگا به خانه برگشت و خودش را با اجرا در کلوب‎های شبانه و مواد مخدر سرگرم کرد.

 

اما هر چه گذشت، او حال 6 گرمی اوارد را از آن خود کرده است. مجله فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبه ۷ همین مجله را در اختیار داشت.

 

سارا جسیکا پارکر

لیست افراد مشهور شکست ناپذیر در طول تاریخ + تصاویر

سارا جسیکا پارکر نیز از آن دسته از ستاره هایی است که راه زیادی را تا موفقیت پیمود. او که جوان ترین فرزند این خانواده بود، در یک خانواده فقیر در شهر کوچکی در اوهایو به دنیا آمد. پدر او از مادرش طلاق گرفت و خانواده را ترک کرد و مادرش نیز همسر دیگری را برگزید. اما وضعیت مالی آنها همچنان ناخوشایند بود. در این شرایط سارا تصمیم گرفت که از طریق خوانندگی کمک حال خانواده 10 نفری شان باشد. او در سن 11 سالگی دعوت به کار شد و خانواده آنها نیز به نیویورک نقل مکان کردند تا سارا بتواند حرفه خود را به صورت جدی تری دنبال کند. با گذشت تمام این سختی ها، او حال یکی از ستاره های موفق جهان است.

 

منبع:bartarinha.ir

جدیدترین مطالب