معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران

زنان موفق و تحصیل کرده زیادی در ایران وجود دارد که بسیار در کارشان موفق می باشند برخی از زنان در ایران در عرصه پزشکی در سطح بین الملل میباشند و خیلی از زنان هم در عرصه کارآفرینی بسیار موفق بوده اند در یک مراسم افتتاحیه نمایشگاهی به زنان کارآفرین در طی این سال جوایزی اهدا شد و از این زنان که در این سال توانستند در ایران کار آفرینی نمایند تجلل شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

چندی قبل، وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، سازمان ملی استاندارد ایران و وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه، کشور، جهاد کشاورزی و چندین وزارتخانه دیگ رو همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان صدا و سیما، شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و شهرداری تهران، «دومین نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار» را برگزار کردند.

 

مدیر این همایش دکتر سهیلا جلودارزاده معاون امور زنان وزارت صنعت، معدن و تجارت بود. مراسم افتتاحیه این همایش با حضور معاون اول رییس جمهور، دکتر اسحاق جهانگیری و همچنین وزیر صنعت و معدن، مهندس محمدرضا نعمت زاده و فعالان اقتصادی برگزار شد و در پایان 10 تن از بانوان فعال و موفق به عنوان بانوان برتر انتخاب شدند.

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

با توجه به حضور مهمترین نهادها و وزارتخانه ها در انتخاب این کارآفرینان، این جایزه می تواند مهمترین جایزه سال برای انتخاب بانوان برتر کارآفرین باشد. این بانوان، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه معرفی و از دست خانم ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، مدال افتخار و لوح سپاس و جایزه بانوی کارآفرین سال را دریافت کردند.

 

به بیوگرافی و موفقیت های کوتاه این 10 تن بانوی موفق دقت کنید تا اهمیت کارشان هر چه بیشتر مشخص شود. آنها مدیرانی موفق، مادرانی مهربان و همسرانی وفادار و اهل خانواده اند و وقتی اینگونه به زندگی بانوان کارآفرین ایرانی نگاه می کنید، اهمیت موفقیت شان چند برابر می شود.

 

یاسمن مویدی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

مجموعه تحت مدیریت یاسمن مویدی برای 4000 هزار نفر بانو شغل درست کرده است. او با تحصیلات تا مقطع کارشناسی در گروه کالایی تجهیزات ورزشی شرکت «موسسه صلح و دوستی بین المللی برای تونیک» را مدیریت می کند که در سال 1348 تاسیس شده است. مویدی عضو هیات رییسه چندین مجموعه و موسسه و انجمن در ابعاد ملی و بین المللی است و تاکنون دو جایزه مهم را برای موفقیت ها و کارآفرینی و ایجاد اشتغال دریافت کرده است.

 

مرضیه سنوئی محصل

مرضیه سنوئی محصل کارشناس شیمی است و در گروه کالایی صنایع غذایی فعالیت می کند و مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر گل سرخ است که در سال 1384 تاسیس شده است.

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

او عضو فعال انجمن گیاهان دارویی، عضو هیات مدیره کانون کارآفرینان کشور، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عضو انجمن مدیران استان خراسان، عضو هیات مدیره کانون زنان بازرگان، عضو اتحادیه صادرکنندگان کشور و … عضو شبکه ملی گیاهان دارویی، عضو و رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان داروهای گیاهی خراسان، عضو انجمن تولیدکنندگان داروهای گیاهی کشور و عضو انجمن توسعه و ترویج تولید و تجارت محصولات حلال است و دریافت گواهی عنوان واحد فناور برتر در پارک های علم و فناوری کشور، لوح تقدیر از استانداری خراسان رضوی، تاییدیه علمی از پژوهشکده، لوح تقدیر از اتاق بازرگانی به عنوان بانوی برتر صنعت، عنوان واحد نمونه از جهاد کشاورزی خراسان، عنوان واحد نمونه از اداره نظارت خراسان و چندین لوح و گواهینامه دیگر از جمله موفقیت های اوست.

 

زهره صداقت سلطان آبادی

زهره صداقت سلطان آبادی مدیرعامل مجموعه ای است که در آن شاغلین همه زنان سرپرست خانوار یا زنان بدسرپرست هستند. او که در حوزه منسوجات فعالیت می کند، فوق دیپلم مدیریت کسب و کار دارد و واحد تولیدی اش را در سال 1385 تاسیس کرده است. نام شرکت اش تولیدی صداقت است و او صادقانه یاور زنانی است که مشکلات عدیده ای داشتند و حالا بانوان نسبتا موفقی هستند و در کنار مدیرعامل خود برای رشد هر چه بیشتر واحدشان تلاش می کنند. سلطان آبادی عضو مجامع امور صنفی بانوان خیاط است و تاکنون جوایز مهمی را از استانداری خراسان گرفته است.

 

زلیخا عادلی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

زلیخا عادلی تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده و مدیر آموزشگاه فنی – حرفه ای آزاد نگارستان از شرکت تعاونی و صنایع دستی فرش دستباف گل نگار ترکمن است که در سال 1382 تاسیس شده است.

 

عادلی عضو شورای آموزشی – طراح و ممیزی سوالات – عضو هیات امنای کانون کارآفرینان استان – رئیس کمیسیون بانوان کانون کارآفرینی استان گلستان – ناظر فنی نمونه – رابط و مشاور اداره تعاون شهرستان در فرمانداری – عضو انجمن کتابخانه عمومی است. او پیش از این نیز به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده است. 90 درصد شاغلین شرکت تحت مدیریت این بانوی کارآفرین بانوان هستند.

 

مرضیه مکرمی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

در مجموعه تحت مدیریت مرضیه مکرمی 300 زن مشغول فعالیت هستند. او تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده و از سال 1389 شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت را تاسیس کرده و خود مدیرعامل آن است.

 

لوح تقدیر از مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان روستایی و عشایری، لوح تقدیر از مرکز آموزش بازرگانی استان فارس، لوح تقدیر از فرمانداری شهرستان مرودشت، لوح تقدیر از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت و لوح تقدیر از مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور زنان از جمله جوایزی است که قبل از این جایزه کشوری به دست آورده است. مکرمی عضو جمعیت هلال احمر و مسئول صندوق اعتبارات زنان روستایی است.

 

فاطمه مقیمی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

درباره فاطمه مقیمی و موفقیت های ایشان در یک صفحه مجزا توضیحات داده شده است و در اینجا کلیات مشخصات، موفقیت ها و مسئولیت های ایشان از نظرتان می گذرد:

 

* تحصیلات دکترا

* گروه کالایی: حمل و نقل

* نام شرکت: کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی سدیدبار

* تاریخ تاسیس شرکت: 1368

* سمت: مدیرعامل

* جوایز: کارآفرین برتر جهان اسلام توسط بانک توسعه اسلامی بین 56 کشور و کارآفرین کشوری در چندین سال متوالی

* تعداد شاغلین زن: 36 نفر

 

سهیلا سلحشور کردستانی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

سهیلا سلحشور کردستانی دارای مدرک فوق دکترای تخصصی بیولوژی است و از فعالان شناخته شده و موفق گروه کالایی تجهیزات پزشکی و دارویی است.

 

دکتر کردستانی مدیرعامل شرکت کیتوتک است که در سال 1380 تاسیس کرده و حالا از موفق ترین شرکت های این حوزه و دارای معروفیت جهانی است. سلحشور کردستانی 22 مورد اختراع ثبت شده دارد و بیش از 50 مقاله را در ژورنال ها و نشریات داخلی و خارجی منتشر کرده و همچنین دو کتاب هم در حوزه کاری اش دارد.

 

رخشان بنی اعتماد

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

رخشان بنی اعتماد یک هنرمند تراز اول و بسیار محبوب است که همیشه در حوزه سینمای اجتماعی کار کرده و یک فیلمساز بسیار تاثیرگذار است. در فیلم های درخشان این بانوی هنرمند و خلاق، مسائل و مشکلات بانوان بسیار واقع بینانه و درست مطرح می شوند و امسال هم فیلم قصه ها از ایشان بعد از مدت ها اکران شد و هم در گیشه و هم از طرف منتقدان مورد توجه قرار گرفت.

 

به این بانوی بزرگ سینما در گروه کالایی صنایع فرهنگی خلاق جایزه بانوی برتر داده اند. بنی اعتماد کارش را از حوالی سال 1360 آغاز کرد و در مقام کارگردان، نویسنده، برنامه ریز، مشاور کارگردان، دستیار کارگردان، منشی صحنه، مشاور فیلمنامه، بازیگر، تهیه کننده و سرمایه گذار فعالیت کرده و از بانوان شاخص ایرانی است.

 

فریال مستوفی

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

درباره فریال مستوفی در اینجا کلیات مشخصات، موفقیت ها و مسئولیت های ایشان از نظرتان می گذرد:

 

* تحصیلات: فوق لیسانس آمار و اقتصاد

* گروه کالایی: معدن و صنایع معدنی

* نام شرکت: شرکت های هلدینگ (KDD Group)

* تاریخ تاسیس شرکت: 1372

* سمت: مدیرعامل
* عضو:

 

– هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (دوره هفتم)

 

– هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (دوره هفتم)

 

– هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (دوره هشتم)

 

– هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (دوره هشتم)

 

– نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (دوره هفتم)

 

– رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (دوره هشتم)

 

– رییس کمیته سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (دوره هشتم)

 

– هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین

 

– رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران و چین

 

آزاده داننده

معرفی خانم های کارآفرین در سراسر ایران + تصاویر

آزاده داننده با تحصیلات تا مقطع لیسانس مهندسی و علوم کامپیوتر در گروه کالایی ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کند و مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات بهاران است که در سال 1383 تاسیس شده و یک مجموعه موفق و شناخته شده در این حوزه است.

 

داننده عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو انجمن زنان کارآفرین است و محیط کاری مجموعه ای که مدیریت می کند کاملا زنانه و موفق است.

 

منبع:bartarinha.ir

جدیدترین مطالب