فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

روابط عاطفی یکی از مهم ترین روابط برای هر فردی شده است که خیلی از افراد برای این رابطه عاطفی بسیار اهمیت قائل می باشند در ادامه جزئیات بیشتر فال روابط عاطفی و طالع بینی رابطه عاشقانه را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

فرقی نمی کند که مجرد باشید یا متاهل، تابستان برای همه جذابیت های خاص خود را دارد. اما آیا می توانید حدس بزنید که چه اتفاقاتی در گرم ترین ماه های سال در انتظارتان است؟ اگر دوست دارید بدانید که روابط عاطفی شما در تابستان 96 چگونه پیش خواهد رفت.

 

فال روابط عاطفی و طالع بینی رابطه عاشقانه

فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

 

فال روابط عاطفی همه ما ها های سال را برای شما گردآوری نموده ایم خیلی از افراد دوست دارند فال های روزانه و ماهانه که مربوط به ماه تولد خودش می باشد را مطالعه نمایند طالع بینی رابطه عاشقانه در این مقاله مد نظر ماست که بسیار جالب و خواندنی می باشد.

 

فروردین

برای افرادی که در رابطه عاطفی به سر می برند، خبر خوب این است که رابطه آنها وارد مرحله جدیدی می شود طوری که از دوام آن اطمینان حاصل می کنند. افراد مجرد هم به زودی مسیری از یک رابطه عاشقانه و بلند مدت برایشان باز می شود. این تابستان برای فروردینی ها فصلی پر از هیجان و اتفاقات رمانتیک است. اگر تا به حال اتفاقات بدی را تجربه کرده اید، از این به بعد زمان برای وقوع اتفاقات خوش برایتان باز می شود.

 

اردیبهشت

برای اردیبهشتی ها این تابستان پر از اتفاقات هیجان انگیز و خوش خواهد بود. اگر مجردها تا به حال نتوانستند عشق زندگی شان را پیدا کنند، نگران نباشند زیرا زودتر از آنچه فکرش را بکنند، عاشق و وارد یک رابطه عاطفی ایده آل می شوند. برای متاهل ها نیز سفرهای ماجراجویانه و هیجان انگیزی در راه است. اگر تا به حال فرزندی نداشته اید، تعطیلات پیش رو زمان خوبی برای برنامه ریزی یکی از مهمترین تصمیمات زندگی تان است.

 

خرداد

فصلی بهتر از تابستان برای خردادی ها هم هست؟ شما زمان بسیار خوشی را سپری خواهید کرد از این رو که با افراد جدیدی در ارتباط خواهید بود و رابطه های مستحکمی را آغاز می کنید. زمان آن است که به برنامه هایی که در ذهن دارید جامع عمل بپوشانید. اگر رابطه شما در اواسط این فصل دچار اختلال شد، زود ناامید نشوید. با صبوری خواهید دید که تمام آنچه آرزو دارید، برآورده خواهد شد. فقط کافی است دست از تلاش بر ندارید.

 

تیر

زمان سختی و دوری گذشته است و حال زمان آن است که جبران تمام آن روزهای سخت را بکنید. تابستان برای شما فصلی است که باید در کنار شریک زندگی تان به خودتان استراحت دهید. تا می توانید به سفر روید و افکار منفی چند وقت اخیر را از خودتان دور کنید. زیرا از پاییز به بعد بار دیگر درگیر خانواده و فرزندان تان خواهید بود. اگر هم مجرد هستید، شعله های یک رابطه آتشین در شما روشن می شود و همین انرژی وافری برای ادامه فعالیت های زندگی به شما می بخشد.

 

مرداد

برای مردادی ها تابستان بهترین فصل سال است زین رو دوست دارند که تمام وقت خود را بیرون از خانه و به گشت و گذار سپری کنند. مجردهایی که تا به حال نسبت به موضوعات عاطفی به خودشان سخت می گرفتند، حال کمی راحت تر عمل می کنند، بنابراین قرار ملاقات های زیادی در راه دارند که در نهایت به یکی از آنها پاسخ مثبت می دهند. متاهل ها هم رابطه مستحکم تری را نسبت به قبل ترجمه می کنند از این رو که بسیاری از اختلاف نظرها و مشکلات شان حل خواهد شد.

 

شهریور

تابستان برای شهریوری ها زمانی است که دوست دارند هر چه بیشتر در عشق غوطه ور شوند. متاهل ها به فرزند فکر می کنند و مجردها به عشقی آتشین. اگر چه ماه تیر و مرداد برای پیدا کردن عشقی پایدار مناسب است اما هر چه به سمت ماه شهریور بیشتر پیش می روید، از رمانتیک بودن روابط تان نیز کاسته خواهد شد. به همین دلیل بهتر است که هر نقشه ای در سر دارید در همین دو ماه اول سال عملی کنید.

 

مهر

این تابستان برای متاهل ها زمان خیلی خوبی نیست، از این رو که مجبورند کمی از شریک زندگی شان دور شوند. اما صبوری کلید موفقیت شما در این رابطه است زیرا انتظارها به پایان می رسد و شما بار دیگر در انتهای اینفصل در نزدیکی عشق تان خواهید بود. برای مجردها، زمان خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نیست. اما نگران نباشید زیرا به محض تمام شدن تابستان، شما نیز رد پای عشق را در زندگی تان پیدا خواهید کرد.

 

فال روابط عاطفی و طالع بینی رابطه عاشقانه

فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

آبان

اگر چه دیگران در حال سفر و خوشگذرانی اند اما شما مجبورید به کارتان بچسبید و کارهای نیمه تمام تان را به اتمام برسانید. اگر عشق زندگی تان را نمی توانید در محیط کار ملاقات کنید، اشکالی ندارد. به محض تمام شدن کارهایتان، نوبت شماست که برای یک خوشگذرانی اساسی دست به کار شوید. مجردها نیز در اواسط تابستان که سرشان خلوت تر شد، با شرکت در فعالیت های اجتماعی شانس خود را برای پیدا کردن یک شریک زندگی ایده آل بالا خواهند برد.

 

آذر

اگر متاهل هستید، به دلیل مشکلات زیادی که در رابطه تان وجود دارد، تصمیم می گیرید که چشم هایتان را به روی برخی از واقعیات باز کنید. فکر می کنید که گذشت در این رابطه بس است. فکر می کنید که شاید این تلنگری باشد به شریک زندگی تان تا دقت بیشتری به رفتارهای خود داشته باشد که خوشبختانه این شیوه شما جواب می دهد و در انتهای تابستان تاثیر مثبت آن را بر رابطه تان خواهید دید مجردها نیز در این فصل با افراد زیادی آشنا خواهند شد که از میان آنها چندین پیشنهاد برای شروع یک رابطه عاشقانه خواهند داشت.

 

دی

خاطرات خوبی را در کنار شریک زندگی تان در این فصل در کارنامه زندگی خود ثبت خواهید کرد، تجربه هایی که هیچگاه در زندگی تان نداشته اید. از مشکلات و بحث های کوچک دوری کنید زیرا تنها زمان شما را هدر می دهند و هیچ نتیجه مثبتی نیز نخواهند داشت. اما اگر مجرد هستید، بالاخره پس از مدت ها انتظار به آرزوهایتان می رسید. شاید باورش در ابتدا برایتان سخت باشد اما رفته رفته به معجزه عشق در زندگی تان اعتقاد پیدا می کنید.

 

بهمن

از همین حالا برای لحظه های عاشقانه تان در فصلی چون تابستان برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال با شریک زندگی تان به مکان هایی هیجان انگیز برای سفر بیاندیشید و هر آنچه فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد را انجام دهید. در نهایت خواهید دید که در انتهای تابستان از خوشی سر از پا نمی شناسید. برای مجردها نیز این تابستان زمان خوبی برای در جمع های دوستانه بودن است. روابط اجتماعی تان را بالا ببرید تا در همین رفت و آمدها نیمه گمشده تان را پیدا کنید وگرنه تا مدت ها تنها خواهید ماند.

 

اسفند

حضور عشق در زندگی شما باعث می شود که تابستانی فوق العاده در انتظارتان باشد. خوشگذرانی در کنار دوستان و خانواده، چه چیزی از این بهتر؟ هر چه بخواهید برای یک زندگی شاد در این فصل در اختیارتان خواهد بود، به شرط این که به خودتان سخت نگیرید. مشکلات کوچک نباید مانع از لذت شما شوند. به عنوان مثال اگر شریک زندگی تان با هر تصمیم شما موافق نبود، سعی کنید کوتاه بیایید. مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

 

فال روابط عاطفی + طالع بینی رابطه عاشقانه

 

منبع: bartarinha.ir

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب