فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

فال و طالع بینی مردان و زنان متولدین 12 ماه سال شمسی را در بهمن ماه می خوانید. اکنون که به ماه بهمن رسیدیم اگر می خواهید سرنوشت تان را در بهمن ماه امسال بدانید در ادامه فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه گردآوری شده است.

 

متولدین فروردین ماه:

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلا از این‌که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی اطمینان نکنید.

 

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایی برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و دوستان نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آنها را زیاد از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همیشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

 

متولدین اردیبهشت ماه:

اختلافات و نگرانی هائی که شما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی است و نه عجیب است. همه افراد در خانواده های خودشان از این گرفتاری های کوچک و بزرگ دارند منتها شما باید بجای چکنم چکنم خودتان راهی برای خروج از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای مختلف با این و آن کار را بدتر می کند و (گره)ها را (کور)تر می سازد.

 

در روابط با دیگران شما در حال گذراندن یک (ماه عسل) شما تبدیل به (ماه زهرمار) نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه مورد توجه و محبت شما واقع شده و بر عکس یکی دیگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در شناخت افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی که شروع کرده اید برای اقدام به معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر به سفر می روید کاملا محتاط باشید

 

متولدین خرداد ماه:

زندگی ات را بالا و پایین کن و ببین در کجاها نقطه ها ضعف داری.تلاش کن تا در این ماه نقطه ضعف خود را تبدیل به نقطه قوت کنی.دراین ماه به کس که به تو وفادار نیست،امید نداشته باش.پروردگارت هیچ گاه تو را رها نمی کند.رهروی حقیقت شدن تو را به آرامش می رساند.ارزش های اخلاقی را در خودت قوی تر ساز.تو را شخصی امین و با محبت و خالص می شناسند.همین طور باقی بمان و دست نیازمندان را تا جایی که می توانی بگیر.مشغله کاری خواهی داشت و به جای یک کار،شرایط کار کردن در جای دوم هم برایت مهیا می شود.در اواسط ماه معامله پر سودی صورت خواهد پذیرفت.درهای بسته تک تک در حال باز شدن هستند.ماه پرباری خواهد بود.اگر همین طور ادامه بدهی،به زودی فرد مشهوری خواهی شد.

 

متولدین تیر ماه:

در این ماه بنظر میرسد شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمیپذیرد.

 

اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و به دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر اینصورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است.

 

متولدین مرداد ماه:

مدتی است که به مرور کارهای صورت گرفته در گذشته میپردازید بهتر است گذشته را فراموش کنید و فقط از آن درس بگیرید و از تجربیات به دست آمده جهت موفقیت استفاده کنید ؛ درمورد مسائلی که پیش آمده است از قضاوت و صادر کردن رای بپرهیزید چرا که شما در این مورد اطلاعات درست و دقیقی ندارید. شما دور شده که موجب دلواپسی تان شده است به زودی خبرهای خوشی از ایشان دریافت میکنید و دیدارها تازه خواهد شد.

 

متولدین شهریور ماه:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. در ایام نوروز، تعدادی از مجردین، یار و محبوب خود را می یابند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

طالع بینی متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

 

متولدین مهر ماه:

در این ماه برای گرفتن یک تصمیم مهم مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند هفته می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت ، در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

 

متولدین آبان ماه:

گذشت را در زندگی، سرمشق خود قرار دهید و از غرور و خودخواهی بکاهید. به موفقیت هایی دست می یابید، بدانید که همواره دوستانی هستند که پشتیبان شما بودند تا به این موفقیت ها برسید، پس فقط به نفع خود کار نکنید. همیشه رازدار دیگران باشید. کسی که نتواند رازدار باشد به زودی دوستان خود را از دست می دهد. در یک مهمانی، ملاقاتی خواهید داشت که برای آینده شما موثر واقع خواهد شد. گاهی اوقات شانس یا هر چیزی که نامش را می گذارید درب خانه تان را می زند. اگر درست رفتار کنید و تصمیم به موقعی بگیرید، درب را باز کرده و از این فرصت استفاده می کنید. اما اگر جز این بود به گردن شانس نیندازید.

 

متولدین آذر ماه:

این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

 

دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند ؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

متولدین دی ماه:

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید. در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

 

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

 

متولدین بهمن ماه:

موضوعی از گذشته شما را رنج میدهد که باید هرچه زودتر آن را به دست فراموشی بسپارید تا اینقدر وقت و انرژی شما را نگیرد ! قصد تغییری در زندگی خود دارید توجه داشته باشید که بدون مطالعه و مشورت با دیگران دست به هیچ تغییری نزنید و فراموش نکنید که نا امیدی افت زندگیست ، پس با آن مبارزه کنید. از آنجا که شما فردی رک و صریح الهجه هستید این رک گویی در این ماه موجب رنجش دوستی از شما خواهد شد ؛ تا زمانیکه دیر نشده برای به دست آوردن دل او بکوشید.

 

متولدین اسفند ماه:

دوباره از شما بابت کارها تقدیر خواهد شد. اخبار خوش حال کننده ای خواهید شنید.مطمئن شوید که می توانید در همه زمانها به شیوه ای موثر با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. روابط رمانتیک پربار و لذت بخش است و رابطه مشترک زناشویی قابل اعتماد خواهد بود. با ارتباط مناسب و مدارا کردن به احتمال بسیار زیاد ازدواج پیش خواهد آمد. در عشق شاهد ثبات هستید. یکسری اتهامات جزیی در محل کار به شما زده خواهد شد اما شما سربلند از آنها خواهید بود.

 

موفقیت شما با کار سخت بدست می آید. از نظر مالی این ماه طبیعی خواهد بود و ممکن است پول غیر منتظره ای دریافت کنید. خریدهای لوکسی خواهید داشت. اگر ایده های جالبی دارید بهتر است از مشورت افراد باتجربه هم استفاده کنید. راه های تازه ای برای کسب و کار آماده است و این ماه مشغول جلسات و مسافرت هستید. در انجام امور مهمی ممکن است تاخیر پیش آید. انعطاف پذیری بر زندگی شخصی و شغلی تان تاثیر می گذارد. سلامت این ماه شما مربوط به عدم مراقبت از خودتان است مثل از در رفتگی ها و بیماران قلبی باید بسیار مراقب رژیم غذایی خود باشند. فرزندانتان ممکن است دچار ناراحتی یا بیماری شوند.

 

فال متولدین 12 ماه سال در بهمن ماه

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب