زنان متولد شده در این ماه ها شوهرانشان را خوشبخت می کنند

زنان متولد شده در این ماه ها شوهرانشان را خوشبخت می کنند

دختران و پسران متولد کدام ماه ها باید با یکدیگر ازدواج کنند

 

داشتن یک همسر دلسوز و مهربان برای هر مردی یک نعمت است و میخواهد با داشتن او یک زندگی و پرنشاط را تجربه کند. سوال اینجاست که باید با زنان کدام ماه های سال ازدواج کنیم؟

 

برای انتخاب همسر با زنان دارای این ویژگی های خاص ازدواج کنید زیرا آن ها بهترین شریک زندگی برای روزهای سخت هستند.

 

دنیا علی رغم پیشرفت های علمی که داشته است همچنان در قید مسائل خرافاتی به سر می‌برد که این روزها جای خیلی از موارد عقلانی را گرفته است.

 

در ذیل نمونه ای از طالع بینی به سبک غربی را مشاهده می‌کنید؛

 

اگرمردی هستید که قصد ازدواج دارید ما به شما توصیه می کنیم که از زنان متولدین ماه های زیر همسر اختیار کنید، البته این بدین معنا نیست که زنان متولدین ماه های دیگر مناسب ازدواج نیستند

 

بلکه باید در اخلاق و رفتار آن ها دقت کرده و با توجه به برخی از ویژگی های رفتاری همسر خود را انتخاب کنید.

 

ویژگی هایی که برای زنان متولد سه برج سرطان، حمل و اسد در زیر ذکر می شوند در بین متولدین این ماه عمومیت داشته اما همیشه استثنا نیز وجود دارد.

 

متولد برج سرطان يا تير
زنان متولد برج سرطان یا ماه تير بسیار احساساتي بوده و عشق آنها بی قید و شرط است. آنها برای همسرشان از هیچ کاری مضایقه نکرده و بسیار زنان فداکاری هستند.

 

اگر شما با یک زن متولد برج سرطان ازدواج کرده اید بدانید شما سال های طولانی زندگی خوشی را در کنار او تجربه می کنید.

 

با این حال باید این موضوع را نیز درنظر بگیرید که زن های متولد این ماه حتی در مورد چیزهای بی اهمیت بسیارحساس هستند اما این موضوع در مقایسه با دیگر محاسن آن ها قابل چشم پوشی است.

 

خانم های متولد برج سرطان از هیچ تلاشی برای آنکه یک خانه گرم برای همسر و فرزندانشان بسازند دریغ نمی کنند.

 

همچنین زنان متولد این ماه آشپزهای بی نظیری هستند و این بدان معناست که روی میزغذاخوری شما اغلب غذاهای خوشمزه و متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آن ها لذت ببرید.

 

علاوه بر موارد فوق زنان متولد برج سرطان مادران پرتلاش و دوست داشتنی هستند و کودکان آنها همیشه در جایگاه های نخست قرار دارند.

 

متولد برج حمل يا فروردين
زنان متولد برج حمل مانند کوه پشت همسرشان ایستاده و در مشکلات زندگی سر خم نمی کنند، آن ها چون نردبان عامل ترقی شوهر خود می شوند.

 

متولدین این ماه برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کنند آنها بسیار قوی و شجاع بوده و در مراحل مختلف زندگی همسر خود را حمایت می کنند.

 

مردانی که با متولدین برج حمل ازدواج می کنند به زودی به یک موقعیت اجتماعی بالا، دست پیدا می کنند.

 

زنان برج حمل همسرخود را به مردی با اقتدار و مسئولیت پذیر تبدیل می کنند آنها بسیار کم توقع بوده و انتظارات واقع بینانه ای از زندگی دارند.

 

باید بدانید که زنان متولد برج حمل بسیار سخت به کسی دل می بندند به همین دلیل اگر تصمیم دارید با متولد این برج ازدواج کنید باید کفش فولادی به پا کنید.

 

زنان متولد فروردين ماه بسیار دقیق بوده و مادرانی نمونه هستند که معمولا کودکان تربیت شده آنها در آینده در بین رهبران و برندگان میدان های بزرگ قرار می گیرند.

 

آنچه آنها از شریک زندگی خود انتظار دارند یک شخصیت قوی و با اراده محکم است که همه این ویژگی ها در بین زنان متولد این ماه وجود دارد.

 

زن متولد برج اسد يا مرداد
زنان متولد برج اسد يا مرداد قوی اما کمی خشن هستند و به عبارت دیگر آنها روحیه مبارزه طلبی دارند. این زنان قدرت باور نکردنی و توانایی خارق العاده ای در مبارزه با مشکلات دارند

 

و اگر شما به یک همسر استوار در زندگی نیاز دارید با متولدین این ماه ازدواج کنید.

 

متولدين برج اسد هرگز از نگاه همسرشان فردی معمولي به حساب نمی آیند بلکه همیشه با کارهای ویژه ای همسر خود را حیرت زده می کنند.

 

مردانی که با متولدین این ماه ازدواج می کنند اغلب شیفته جذابیت و قدرت تحمل همسر خود در برابر سختي ها و مشكلات هستند.

 

زن متولد این ماه خود را وقف همسر و زندگی کرده و بسیار وفادار است. اگر با متولد این ماه ازدواج کنید عشق را در تمام طول زندگی خود حس می کنید.

 

گفتنی است؛ هنوز هیچ تحقیق علمی این موارد را تایید نکرده است و صرفا گمانه هایی است که برای انسان های بی اعتقاد به کار می‌رود.

جدیدترین مطالب