خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور ماه

خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور ماه

خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور

مردان متولد شهریور برای خودشان خصوصیات منحصر به فردی را دارند و خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور ماه بسیار پیچیده و جذاب است اگر می خواهید با یک مرد متولد شهریور ازدواج کنید باید خصوصیات جنسی مرد متولد شهریور را بدانید در ادامه شما را با خصوصیات و عواطف مرد متولد شهریور ماه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

خصوصیات جنسی مرد متولد شهریور

مردان شهریور مانند زنان شهریور بسیار وسواس هستند. در سکس و رابطه جنسی آنقدر تکنیک های زیادی بکار میبرند که برای احساسات جایی باقی نمی ماند. به دلیل اینکه فوق العاده بودن را دوست دارند در سکس اگر این خصلتش را کنار بگذارد از آمیزش لذت خواهد برد. در رابطه جنسی از شریک جنسی اش به صورت بی رحمانه ای انتقاد میکند و به خاطر انتقادی که کرده است عذاب وجدان میگیرد. در سکس به جزئیات بسیار اهمیت میدهد و به همین دلیل همسر و شوهر فوق العاده ای است.

مرد متولد شهریور انسانی عملگرا و مادی است و به زندگی با دید رمانتیک و شاعرانه نگاه نمی کند. متولدین این ماه اصولا دارای توانایی زیادی در زمینه کارهای اجرایی هستند و همیشه می شود بر روی کارایی و لیاقت آنها حساب کرد. او انسانی کمال گراست و جذب کسانی می شود که با عزم و اراده ، موقر، جذاب و با ملاحظه باشند.

 

خصوصیات مرد متولد شهریور برای ازدواج

مرد متولد شهریور همان گونه که در مورد بهداشت و نظافت، غذا خوردن، و کار و حرفه خویش دقیق و ایرادگیر است در خصوص انتخاب همسر نیز اصلا تعجیل نمی کند و به دنبال یک رابطه عاطفی صادقانه و حقیقی است. و تا موقعی که به مطلوب خود نرسد تصمیم به ازدواج نمی گیرد. اما موقعی که به فرد مورد نظر خود رسید در تصمیم خود پیگیر و ثابت قدم است و با وفاداری کامل شعله گرم و یکنواخت عشق خود را نثار او می کند.

و حالا مرد عجیب و غریبی را معرفی خواهم كرد. این مرد ، كسی است كه گاهی شانس خود را در قمار امتحان می كند. او رک گو است و آنقدر سرد و بی احساس است كه گاهی با خود فكر می كنید چه اشتباهی كرده اید كه او اینطور رفتار می كند. اما قبل از آنكه نامه اعتراض آمیزی برای ما بفرستید، باید بگویم همهء مردان برج شهریور اینگونه نیستند. متولدین مرد این برج چه جذاب باشند ، چه نباشند، معمولاً دوست داشتنی به نظر میرسند. بیشتر آنها پوستی به لطافت ابریشم و به صافی نهر كوهستان، بدون جوش و لك دارند. آنها چشمانی قشنگ و معمولاً قهوه ای رنگ دارند كه مثل ستاره ها می درخشند. مرد متولد برج شهریور بلند قد و لاغر اندام است. او نمونهء بلندی ، سبزه بودن، و خوش تیپی است.

خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور ماه

ویژگی های مردان متولد شهریور

به لباسهایش اهمیت زیادی می دهد و اغلب سنتی است، حتی وقتی كه اهل مد می شود و به همین علت احساس ناراحتی می كند. او پولش را صرف خرید لباسهای ساده و سنگین و عینك آفتابی موقری می كند و با كراواتی فوق العاده به لباسها جلوه می دهد.

برخی از مردان متولد برج شهریور كمی سرد و بعضی دیگر مشخصاً سرد و بی روحی هستند. برای مرد متولد این برج سخت است كه خود را از نظر عاطفی متعهد كند چون می ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می كند. سیارهء او – مریخ – سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس كند. بسیاری از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می كنند، احساس امنیت بیشتری دارند.

 

مرد متولد شهریور چه زنی را دوست دارد

مردان متولد شهریور عاشق زنان زیبا و سخت کوش هستند زیرا مرد شهریور مردی كوشاست و برای رسیدن به آنچه می خواهد سخت تلاش و كار می كند ولی الزاماً تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی های حیرت انگیز به او القا شده است.

او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می دهد، كه فكر می كنید می خواهد شما را اذیت كند.

از آنجا كه ابراز احساسات برای او آسان نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می كند.

پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

 

نمادهای ماه تولد شهریور

متولد : بالغ طبیعت
سمبل : فرشته
شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم
ستاره حاکم : ولکان و مرکوری
عنصر وجود : خاک
شخصیت : راوی
فلز وجود : پلاتین
سنگ خوش یمن : عقیق سبز
رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای
عدد خوش یمن : ۵
گل محبوب : Forgetmenot
روز مبارک : چهارشنبه

خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد شهریور ماه

خصوصیات اخلاقی مرد متولد شهریور

روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

آتش عشق این مرد بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم.

بر انگیختن احساساتش کار دشواری است.

او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آن‌ها اهمیت می دهد.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند.

 

شخصیت شناسی مردان متولد شهریور

آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند.

به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت.

متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و‌تر برای آنان نافع است.

اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت.

 

چگونه مرد متولد شهريور را عاشق كنيم

مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، در حالی که مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند. وقتی اندیشه کردیم که برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم.

مرد متولد شهریور بسیار خوب و مهربان است و اگر می خواهید بدانید که مردان متولد شهریور چه زنانی را دوست دارند یکبار دیگر مطلب را بادقت بخوانید.

 

اختصاصی سماتک

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب