افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا

شما هم در دنیا افرادی را دیده اید که قدرت باور نکردنی دارند این افراد با این توانایی ها توانسته اند رکورد گینس را به نام خود بکنند توانایی های ویژه ای که ابن افراد دارند باور نکردنی می باشد این استعدادها یا توانایی همه مادرزادی می باشند و در وجود این افراد قرار دارند شاید شما هم باورتان نشود کسی با گوش خود مثل چشمانش همه جا را ببیند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بسیاری از ما در فیلم ها شخصیت های قهرمانی با قدرت های ماورا طبیعی، همانند اسپایدرمن یا هالک را دیده ایم و باور داریم که این نیروها فقط به داستان های تخیلی تعلق دارند و بس.

 

اما در این مطلب قرار است با افرادی در دنیای واقعی آشنا شوید که توانایی های ویژه دارند که دیگر مردم جهان از آن بی بهره هستند؛ از فردی که تلویزیون و هواپیما می خورد تا کسی که با گوش هایش می بیند.

 

مغز شگفت انگیز

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«دنیل پاول تِیمت»، یک دانشمند انگلیسی تبار مبتلا به اوتیسم است که توان محاسبات ریاضی بسیار بالا، حافظه زنجیره ای و قدرت یادگیری زبان های دیگر را دارد. وی با صرع مادرزادی متولد شده است. او اعداد را تا حداکثر عدد ۱۰ هزار، با شکل، رنگ و فرم ویژه ای در ذهن متصور می شود. به این ترتیب، می تواند نتیجه محاسبات خود را در ذهن همانند یک منظره ببیند.

 

حتی می تواند حس کند که اعداد، اولیه یا ترکیبی هستند.

 

تصاویری که وی از اعداد در ذهنش دارد بسیار منحصربه فرد و عجیب هستند. مثلا عدد ۲۸۹ از منظر وی بسیار زشت است در حالی که عدد ۳۳۳ بسیار زیباست. یا مثلا عدد پی هم به نظرش ترکیب زیبایی دارد. او حتی می توانید از تصویر اعداد در ذهنش نقاشی هم ترسیم کند. به طور مثال، با آبرنگ زیبایی هایی عدد پی را نقاشی کرده است.

 

«تِیمت» در میان اروپایی ها، رکورد حافظه و شمارش عدد پی تا ۲۲۵۱۴ در عرض ۵ ساعت را دارد. وی همچنین توانایی سخن گفتن به زبان های انگلیسی، فرانسوی، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانیایی، رومانیایی، استونیایی، ایسلندی، ولش و اسپرانتو را دارد.

 

او به شخصه زبان استونیایی را دوست دارد زیرا از نظر آوا، غنی تر از دیگر زبان هاست. او همچنین یک زبان جدید به نام مانتی برای خودش اختراع کرده است.

 

«تِیمت»توانایی یادگیری زبان در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد به زوری که زبان ایسلندی را در عرض یک هفته یاد گرفته است.

 

پسری که می تواند با اصوات «ببیند»

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«بِن آندروودثاوت»، نابیناست و جفت چشم هایش در سن ۳ سالگی به دلیل ابتلا به سرطان، تخلیه شده اند. با این وجود، او بسکتبال و دوچرخه سواری می کند و یک زندگی کاملا عادی دارد.

 

استعداد شگفت آور بن در این است که وی از اصوات و آواها برای مسیریابی محیط پیرامون خود بهره می گیرد. او از عصا یا دیگر نیروهای کمکی یاری نمی گیرد و فقط و فقط به صداها گوش می سپارد.

 

گوش او اکوی اجسام را دریافت کرده و به کمک آن، محل قرار گیری آن ها را پیدا می کند. او تنها انسانی است که همانند دلفین ها از بازتاب اصوات برای مسیریابی خود استفاده می کند.

 

پسر لاستیکی (The Rubberboy)

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«دنیل براونینگ اسمیث»، بدن فوق العاده منعطف و تغییرپذیری دارد به طوری که تاکنون ۵ بار توانسته نام خود را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت برساند. وی همچنین بندباز بسیار مشهوری نیز به شمار می رود. او تاکنون در بسیاری از برنامه های پربیننده تلویزیونی، از جمله شو تلویزیونی اوپرا وینفری و بازی های بیس بال و بسکتبال حضور داشته.

 

او به گونه ای اعضای بدن خود را می چرخاند که گویی هیچ استخوانی در بدنش وجود ندارد.

 

آقای همه چیز خوار

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«مایکل لوتیتو» که با لقب «آقای همه چیز خوار» نیز شناخته می شود در سال ۱۹۵۰ میلادی متولد شده و معده اش توان هضم هر نوع ماده ای در روی زمین را دارد. او توان خوردن آهن، شیشه و لاستیک را دارد و به همین خاطر، به راحتی می تواند تلویزیون، دوچرخه یا موتور را خورده و قورت دهد.

 

وی از این توانایی خود برای جلب توجه و ضبط برنامه های پر بیننده استفاده می کند. به طور مثال، در خلال سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ میلادی به خوردن یک فروند هواپیما اقدام کرد که حدود دو سال طول کشید.

 

او از کودکی به خوردن مواد غیرمعمول می پرداخته و این مساله را در سال ۱۹۶۶ علنی کرده است. جالب است که تاکنون به دلیل خوردن اشیا با هیچ گونه مشکل جسمانی یا مسموم شدن مواجه نشده. اسید معده وی به طرز عجیبی قوی است و توان هضم هر نوع ماده ای را دارد. همچنین گفته شده که ضخامت دیواره معده نیز دو برابر بیشتر از حالت طبیعی است.

 

خدای دندان

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

در اوایل پائیز ۲۰۰۷ میلادی، فردی به نام «راتاکریشنان وِلو» از مالزی، نگاه های زیادی را به سوی خود جلب کرد. وی در تاریخ یاد شده، در ایستگاه قطار کوالا لامپور در مالزی، یک قطار با وزن ۲۹۷٫۱ تن را با دندان هایش تا فاصله ۲٫۸ متری کشید.

 

وی در سن ۱۴ سالگی از مرتاض های هندی آموخته بوده که چگونه تمامی نیروی بدن خود را روی یک عضو از بدنش منتقل کرده و از آن استفاده کند.

 

مرد آهن ربایی

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«لیو ثاو لین» یک مرد ۷۰ ساله مالزیایی نیز به دلیل کشیدن یک اتومبیل در مسافت ۲۰ متری با استفاده از یک زنجیر آهنیِ متصل به قلاب آهنیِ چسبیده به شکم خود، توانست برای خود شهرت جهانی دست و پا کند.

 

وی در این رابطه بیان داشته که پس از خواندن مقاله ای در رابطه با یک خانواده تایوانی که همین توان بدنی را دارند، اجسام گوناگونی به شکم خود وصل کرده و متوجه شده که پوستش خاصیت آهن ربایی دارد و می تواند وسایل آهنی را به بدن خود وصل کند.

 

جالب تر از همه اینکه این نعمت خدادادی، موروثی بوده و به سه پسر و دو نوه اش نیز به ارث رسیده است.

 

مردی که هرگز نمی خوابد

 

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«Hai Ngoc»، مرد ۶۴ ساله آسیایی در سال ۱۹۷۳ میلادی دچار تب شده و پس از آن دیگر هرگز نتوانست در شب بخوابد. او بیش از ۱۲ هزار شب متوالی است که نخوابیده و همچنان سالم و سلامت به زندگی خود می پردازد. وی قادر است هر روز ۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی را هر روز ۴ کیلومتر پیاده حمل کند. وی با استفاده از هیچ دارویی توان خواباندن خود در شب ها را ندارد.

 

با این تفاسیر، وقتی به پزشک مراجعه کرده و تست های مختلف را انجام داده، پزشکان سلامت جسمانی او را تایید کرده اند. در این شب ها که وی توان خوابیدن ندارد، یا کارهای کشاورزی خود را ادامه می دهد یا به نگهبانی از مزرعه اش می پردازد. این مرد با همسر و ۶ فرزند خود زندگی می کند.

 

خدای شکنجه

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«تیم کریدلند» همانند دیگر مردم عادی، درد را احساس نمی کند. او می تواند میله های بزرگ و دردناک در بازوهای خود فرو کند و حتی کوچک ترین دردی را حس نکند. همین توانایی ماورا طبیعه، باعث شده تا در آمریکا برنامه های نمایشی اجرا کند.

 

در نتیجه آزمایشاتی که دانشمندان روی بدن تیم انجام داده اند، مشخص شده که آستانه درد وی بسیار بالاتر از مردم عادی است. خودش در رابطه با کارهای عجیبی که انجام می دهد، بیان داشته که با قدرت ذهن و نیروهای فکری خود می تواند مثلا سیخ در دهانش فرو کرده و بدون هیچ آسیب و دردی، آن را بیرون بکشد.

 

نجواکننده شیرها

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«کوین ریچاردسن»، می گوید با اعتماد به غریضه می تواند ارتباط نزدیک و بی خطری با حیوانات درنده خویی همانند شیر، چیتا، ببر، پلنگ و کفتارها برقرار کند. وی بیشتر از همه با شیرها رابطه بدون خطری ایجاد می کند و می تواند با آن ها بازی کند و هیچ ترسی از بلعیده شدن توسط سلطان جنگل هم نداشته باشد. این کار با اینکه بسیار خطرناک است اما کوین با ایمان به توانایی خود، همیشه با خیال جمع و اطمینان خاطر به نزد شیرها می رود.

 

مردی با چشمان از حدقه بیرون زده

افرادی با قدرت های ماورا طبیعی در دنیا + تصاویر

«کلادیو پینتو»قادر است جفت چشم های خود را به اندازه ۴ سانتی متر از حدقه بیرون بیاورد. وی در این رابطه بیان داشته که این یک هدیه از طرف خداوند است و من از آن استفاده می کنم. با بیرون آوردن چشم های خود می توانم کسب درآمد کنم.

 

منبع:rooziato.com

جدیدترین مطالب