ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس + تصاویر

ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس + تصاویر

ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس

رکورد زدن در کتاب گینس کار آسانی به نظر نمی رسد ولی افرادی  هستند که می توانند رکورد گینس را بدست بیاورند و نام خود را در کتاب ثبت نمایند کسانی که در کتاب گینس رکوددار می باشند افرادی با استعداد های ویژه می باشند که در دنیا با این استعداد ها توانسته اند رکورد بزنند یک مرد ایتالیایی که 70 سال دارد توانسته است 15 مدرک لیسانس بگیرد او بسیار باهوش و فعالیتش بسیار زیاد می باشد این رکوردی که ایشان به دست آورده است بسیار رکورد جالبی در دنیا می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

رکورد گینس بیشترین مدرک دانشگاهی

لوسیانا بایتی، مدیر بازنشسته مدرسه ای در شهر ولتری- ایتالیا، رکورد گینس برای داشتن بیشترین مدرک دانشگاهی را دارد.

 

 این مرد 70 ساله در حال حاضر دارای 15 مدرک لیسانس و یا فوق لیسانس از دانشگاه های مختلف ایتالیاست و به زودی مدرک 16ام را نیز دریافت می کند.

 

گرچه داشتن مدرک دانشگاهی بیش از یک عدد تاکنون شنیده شده ، ولی 15 مدرک توسط یک نفر بسیار قابل توجه است. اگرچه او مانند بیشتر افراد در این سن روزانه وقت خود را در اطراف خانه و باغچه اش می گذراند ولی شب ها او دوباره تبدیل به دانشجو می شود.

 

هر بامداد ساعت 3، همچنان که بیشتر مردم خواب هستند، او بیدار می شود، کتاب هایش را برداشته و با نور چراغ مطالعه ، به مطالعه می پردازد. او اظهار دارد مطالعه به فعال نگاه داشتن ذهن او کمک کرده و هر مدرک دانشگاهی موجب وسیع تر شدن دانش او نسبت به دنیای پیرامونش شده است. علاوه بر این، ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس نیز جالب بوده است.

 

ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس + تصاویر

مرد ایتالیایی دارنده بیشترین تعداد مدرک دانشگاهی در دنیا

 

او با اشاره به لغت ایتالیایی “لیبرو” به معنی کتاب و لغت “لیبِرو” به معنی آزادی ، گفت:”به لطف کتاب ها، من احساس آزادی می کنم. به طور کلی تمام لغات ریشه یکسانی دارند.”

 

او مدعی است از مقاله نویس فرانسوی قرن نوزدهم لوئیز-فرانکویز برتین الهام گرفته ، شخصی که وی تصویرش را در اتاق مطالعه در کنار دیگر مدارک دانشگاهی اش قاب گرفته و به دیوار آویخته است و او را “مرد فرهنگ و دانش” توصیف می کند.

 

بایتی اولین بار در سال 2002 پس از کسب 8 مدرک دانشگاهی، به گزارش پرشین وی نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. پس از کسب مدرک در رشته های تربیت بدنی، جامعه شناسی، ادبیات، وکالت، علوم سیاسی، فلسفه و مهارت های موتور، وی 15 سال بعدی را صرف افزودن هفت مدرک دیگر کرد. بیشتر این مدارک را از دانشگاه مشهور و قدیمی ساپینزا در رم کسب کرده است و همچنین از دانشگاه آنلاین ناپل و آموزش راه دور تورین نیز مدارکی دریافت کرده است.

 

لوسیانو بایتی اکنون مدارکی را نیز در رشته جرم شناسی و استراتژی های ارتشی دارد. وی می گوید :” هر بار خودم را به چالش جدیدی می کشم تا ببینم تا چقدر می توانم بدن و مغزم را به یادگیری وادارم.”

ثبت بالاترین مدرک دانشگاهی در گینس + تصاویر

آقای لوسیانو بایتی مدیر بازنشسته مدرسه بوده است

 

او در سن 70 سالگی فکر می کند انرژی کافی برای یک مدرک دیگر دارد و این بار قصد دارد مطالعات خود را به سمت علوم تغذیه سوق دهد.

 

شاید یکی از مهم ترین چیزها درباره دستاوردهای لوسیانو بایتی این باشد که او بیشتر این مدارک را در طول کارش به عنوان مدیر مدرسه و همچنین کار داوطلبانه در صلیب سرخ ایتالیا توانسته به دست آورد.

 

راز این موضوع بیدار شدن در ساعت 3 بامداد بوده تا بتواند هم به امور خانواده و هم حرفه خود بپردازد و به نظر می رسد همین میزان ، تمام وقت مورد نیاز او برای قبولی در امتحانات و نوشتن پایان نامه هایش بوده است.

 

منبع:persianv.com

جدیدترین مطالب