خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت

خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت

خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت

خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت ! مدت زمان بارداری برای تمامی زنان یکسان است و از اولین روز لقاح ( ترکیب شدن تخم و اسپرم ) حدودا ۳۸ هفته طول می کشد تا نوزادتان متولد شود. به گفته پژوهشگران مدت زمان طبیعی دوران بارداری می تواند وابسته به شرایط تا 5 هفته متفاوت باشد. بوسیله اندازه گیری هورمون ها پژوهشگران یافتند  در دوران بارداری اختلاف 37 روزه وجود دارد. زمای که هر یک روزش برای مادر هیجانی وصف ناپذیر دارد تا زودتر بتواند کودک خود را در آغوش کشد. اما ما با مادری برخورد کردیم که برای رسیدن به این رویا مدت زمان ۱۷ ماه را تحمل کرد. بارداری عجیب برای این مادر خبر ساز شد. حال برای کشف علت این موضوع مطالب زیر را دنبال فرمایید.

خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت

یک مادر باردار اهل شهر تیاپینگ از ایالت هونان چین، شاید رکورد جدیدی را به عنوان طولانی ترین مدت بارداری بشکند!

 

به گزارش نسماتک او ادعا می کند که قرار بود فرزندش را در ماه نوامبر سال گذشته به دنیا آورد ولی هشت ماه از موعود گذشت و او همچنان به دلیل کامل نشدن رشد جفت، هنوز باردار بود. این خانم سرانجام در 18 آگوست فرزندش به دنیا آمد.

 

بر طبق گزارش رسانه های محلی چین، خانم وانگ شی در فوریه 2015 باردار شد، ولی وقتی پس از نه ماه به بیمارستان رفت، پزشکان به او اطلاع دادند که به دلیل ناکافی بودن رشد جفت، هنوز قادر به وضع حمل نیست.

 

خانم وانگ و شوهرش به دلیل نگران شدن از این شرایط هر 7 و یا 10 روز برای چکاپ به بیمارستان می رفتند. پس از گذشت 14 ماه از بارداری ، او بسیار برای به دنیا آمدن فرزندش هیجان زده بود ولی پزشکان دوباره به او گفتند، این بار رشد جنین برای عمل سزارین کافی نیست.

خانمی که طولانی ترین دوره بارداری را داشت

گفته می شود طولانی ترین مدت بارداری ثبت شده به نام یک خانم امریکایی به نام بیولا هانتر است که به گزارش نیک صالحی پس از گذشت 375 روز از بارداری در سال 1945 وضع حمل کرد. ولی در موردخانم وانگ شی، بیش از 517 روز از بارداری او می گذشت. این رقم می تواند نام او را به عنوان رکورد دار جدید کتاب گینس ثبت کند.

 

گرچه او از انجام آزمایشات مربوطه برای این ادعا سر باز زده است و هنوز مدرک معتبری مبنی بر بارداری 17 ماهه  او وجود ندارد.

جدیدترین مطالب