دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

عمل جراحی زیبایی در همه جهان مرسوم می باشد و خیلی از دختران دوست دارند با عمل زیبایی خود را شبیه عروسک های معروف و مشهور نمایند و در بسیاری از کشورها دخترانی وجود دارند که با پرداختند هزینه های بسیار زیاد تبدیل به عروسک های مشهور و معروف می شوند رفتار این افراد بسیار عجیب می باشد چون بعد از عمل جراحی باید خیلی کم غذا بخورند تا اضافه وزنشان باعث نشود اندامشان خراب شود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

یک نجار پیر به نام ژپتو روزی یک عروسک خیمه شب بازی ساخت و اسم او را پینوکیو گذاشت. پیرمرد در دلش آرزو می کرد که ای کاش این عروسک یک پسر بچه واقعی بود.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

ژپتو آرزو داشت تا عروسک چوبی اش به یک آدم واقعی تبدیل شود

 

در همان شب یک پری مهربان به کارگاه نجاری ژپتو پیر آمد و تصمیم گرفت تا آرزوی او را برآورده کند. او با چوب دستی طلایی خود به آن عروسک چوبی زد و دستور داد تا آن عروسک جان بگیرد و در یک چشم بر هم زدن پینوکیو جان گرفت.

 

دیری نگذشت که رئیس عروسک گردانها با دیدن پینوکیو به او قول داد که او را معروف کند و پینوکیو به صحنه نمایش رفت و شروع به رقصیدن و سرگرم کردن حاضرین کرد. با این کار رؤیای آدم شدن او کم کم رنگ باخت و … .

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

پینوکیو گفت که از عروسک چوبی بودن خسته شده، پری گفت: اگر پسر خوبی بشوی می توانی آدم بشوی و بزرگ شوی

 

داستان پینوکیو شاهکار نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی درباره یک عروسک چوبی بود که آرزو داشت تا به یک پسر بچه واقعی تبدیل شود، داستان عروسکی که رؤیای آدم شدن را در سر می پروراند اما هر بار خطاهایش او را در رسیدن به این هدف باز می داشت.

در این گزارش با داستانی شبیه به داستان پینوکیو روبرو خواهید شد، اما یک فرق اساسی وجود دارد، در این ماجرا این آدم ها هستند که می خواهند به عروسک تبدیل شده و مانند عروسک ها زندگی نمایند.

با این گزارش همراه باشید تا درباره آنها بیشتر بدانید.

 

تغذیه از هوا و نور

والریا لوکیانووا یک دختر اوکراینی و شهرت او به دلیل شباهت عجیبش به عروسک های باربی است. والریا در اوکراین و روسیه از شهرت بسیاری برخوردار است و تا مدت ها به یک ستاره تلویزیونی تبدیل شده و از برنامه ای به برنامه دیگر می رفت، عکس او بر روی جلد مجلات و روزنامه ها خودنمایی می کرد، شهرت باربی اوکراینی با ادعاهای عجیب او بیشتر شد، او می گفت که یک آدم فضایی است و از سیاره دیگری آمده و حتی قدرت این را دارد که از طریق «نور» با موجودات فضایی دیگر در ارتباط باشد.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

والریا شباهت زیادی به عروسک های باربی دارد

 

او می گوید می تواند از زمان عبور کند و جسم خود را به طور موقت ترک کند. آخرین ادعای عجیب والریا این بود که در مصاحبه ای گفت که می خواهد با غذا نخوردن و تغذیه از طریق هوا و نور خورشید به یک عروسک واقعی تبدیل شود. او خیلی کم غذا می خورد و به این موضوع عادت کرده بود. والریا در پاسخ به سؤال خبرنگاری در این باره می گوید: اخیرا احساس گرسنگی نمی کنم، امیدوارم این آخرین مرحله باشد، و بعد از این بتوانم با هوا و نور تغذیه کنم.

 

ڔؤیای تبدیل شدن به عروسک پلاستیکی

یکی دیگر از موارد عجیب تبدیل شدن به عروسک ماجرای یک زن آمریکایی به نام بلوندی بنیت است که در حدود چهل سال دارد، او مبالغ هنگفتی برای تبدیل شدن به عروسک باربی هزینه کرده است و درباره عروسک شدنش می گوید: می خواهم که مردم مرا مثل یک عروسک پلاستیکی ببینند، بخش مهمی از این موضوع به این برمی گردد که من بی عقل باشم، بی عقل و بدون فکر درست مثل یک عروسک.

 

خانم بنیت برای رسیدن به این هدف ده ها جلسه هیپنوتیزم مشارکت کرده و گویا اخیرا ادعا می کند که آدرس محل زندگی و جایی را که در آن بزرگ شده است را به یاد نمی آورد.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

«فقط در چند دقیقه تبدیل به باربی شوید»؛ روش های آرایشی بسیاری برای تبدیل شدن به باربی تبلیغ می شود

 

دختر کارتونی

تمایل شدید به زیبایی منجر شد تا یک دختر اوکراینی دیگر به نام آناستازیا شاپاگینا خود را به شخصیت انیمیشن های کارتونی ژاپنی تبدیل کند. آناستازیا لقب دختر کارتونی را دارد. او هر روز یک ساعت کامل صرف آرایش چشم می کند تا چشمان و حالت صورت او به کاراکتر انیمیشن های ژاپنی تبدیل شود.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

آناستازیا شاپاگینا ملفب به دختر انیمیشنی، او تا کنون مهمان برنامه های مختلف تلویزیونی بوده است

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

عروسک ژاپنی

اما نفر بعدی یک دختر چینی به نام وانگ جیایون است که با انتشار تصاویر خود که شباهت زیادی به عروسک های ژاپنی معروف داشت، سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرد. البته چهره او نیز نتیجه ده ها عمل جراحی، و عکس های او حاصل فتوشاپ و نورپردازی های متعدد است و بدون آنها شباهتی به عروسک ها ندارد، با این حال او نیز تلاش می کند تا با زحمت زیاد رؤیای عروسک شدن خود را جامه ی عمل بپوشاند.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

وانگ در چین به «عروسک بادی» معروف است

با این وجود عمل های جراحی برای تبدیل شدن به عروسک به دنیای مردان نیز ورود پیدا کرده و جاستین جدلیکا رکورددار بیشترین عمل جراحی در میان مردان است تا خود را به عروسک مشهور مرد به نام Ken تبدیل کند.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

وانیلا چامو یک مدل ژاپنی است، او بیش از صدها هزار دلار خرج کرد تا شبیه عروسک های فرانسوی شود

 

تب تبدیل شدن به عروسک و عمل های جراحی زیبایی در کشورهای جنوب شرق آسیا داغ تر از دیگر مکانهای جهان است.

دخترانی که تبدیل به عروسک های واقعی شده اند

اما درباره پینوکیو، او بالاخره به آرزویش رسید و به یک آدم واقعی تبدیل شد و گفت : عروسک چوبی بودن خیلی مسخره است، خوشحالم که به یک پسر واقعی خوش اخلاق تبدیل شده ام.

 

اما اینکه عروسک بودن چقدر مسخره است را به نظر می رسد که فقط پینوکیو و آنها که عروسک شده اند خوب می دانند

 

منبع:  tabnakbato.ir

جدیدترین مطالب