ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند

زندگی بدون غذا خوردن هم ممکن می باشد یک زن و شوهری که 9 سال است بدون غذا زندگی می نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

زندگی بدون غذا | شواهد علمی نشان می دهد که روزه داشتن در یک دوره مختصر اثرات مثبتیدر سلامتی انسان دارد ولی یک زوج کالیفرنیایی می گویند در طی نه سال گذشته آنها هیچ غذایکامل و واقعی نخوردند و در عوض با “انرژی جهانی” زندگی می کنند.

 

آکای ریکاردو 36 ساله و همسرش کامیلا کاستلو 34 ساله قبل از آنکه به
فرقه بی خوراک ها و سبک زندگی بدون غذا رو بیاورند ، آخرین غذای حسابی خود را در سال2008 صرف کردند.

 

 به گزارش سماتک هر دو آنها ادعا دارند که انسان ها تا زمانی که خود را به “انرژی های موجود در همه چیزها ازطریق تنفس متصل کنند ” می توانند بدون غذا، سالم زندگی کنند.

 

علاوه بر این، کاستلو می گوید این سبک زندگی به طور قابل توجهی ارزان تر است و او و شوهرشتوانسته اند به جای خرید خواروبار، پولشان را صرف مسافرت کنند.

 

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

این زن و شوهر عجیب ادعا می نمایند در این مدت که غذا نخورده اند طعم بسیاری از میوه ها را فراموش نموده اند ولی تا به حال به پزشک نیز مراجعه نکردند حتی در این سالها که دو فرزند به دنیا آورده اند که هر دو سالم می باشند .

 

خوردن غذا تنها در موقعیت های اجتماعی

“به مدت سه سال آکای و من اصلا چیزی نخوردیم و اکنون فقط به ندرت چیزی می خوریم ، مثلوقتی در یک موقعیت اجتماعی هستیم و یا به سادگی وقتی می خواهیم طعم میوه ای را امتحان کنیم!”

 

“از زمان روی آوردن به سبک بی خوراکی ، من احساس می کنم از همیشه سالم تر و شادتر هستم.وقتی جوانتر بودم، وزن من نوسان داشت ولی اکنون بعد از داشتن دو فرزند ، بدنم فورا به هماناندام طبیعی قبل بازگشت. من هرگز دیگر دچار علائم سندرم پیش قاعدگی نشدم و از نظر احساسیهم به ثبات رسیدم.”

 

این زوج در سال 2005 آشنا شده و سه سال پس از آن ازدواج کردند و از طریق یکی از دوستانشانبا این فرقه آشنا شدند. آنها به طور کامل دست از غذا خوردن نکشیدند، بلکه به تدریج با اتخاذ رژیمگیاه خواری و امثال آن و سپس خوردن تنها میوه و سرانجام دست کشیدن از همه آنها و سپس انجامفرآیند 21 روزه بی خوراکی، این سبک زندگی را در خود نهادینه کردند.

زندگی بدون غذا و فرقه بی خوراکی و تغذیه از هوافرآیند 21 روزه بی خوراکی شامل هفت روز نخوردن چیزی، هفت روز نوشیدن آب و مایعات رقیق ودر نهایت هفت روز آب و مایعات است.

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

از سال 2008 تاکنون این زوج غذای کامل مصرف نکرده اند

آکای ریکاردو می گوید: “فرآیند بی خوراکی و تنفس 21 روزه یکی از فرآیندهای قدرتمند محسوب شدهو سنگ بنای درک پتانسیل نهایی است که در ورای آن قرار دارد.”

 

“این روش ما را به درک تنفس و لمس حضور آن در زندگی مان هدایت می کند و به ما نشان می دهدتا زمانی که هوا وجود دارد می توان بدون غذا زندگی کرد . من پیش از آن زیاد غذا می خوردم-ولی تا سال 2008 گرسنگی را احساس نکرده بودم.”

 

این زوج در طی سه سال پس از آن هیچ گونه مواد غذایی جامدی را صرف نکردند و این دوره حتیشامل بارداری کامیلا نیز می شود. او می گوید در زمان بارداری آزاد بود غذای معمولی بخورد ولیهرگز احساس گرسنگی نمی کرد، بنابراین وی در طول آن مدت نیز به همان فرآیند بی خوراکی وتنفس ادامه داد.

 

این خانم 34 ساله می گوید:”من هیچ نیاز یا تمایلی به غذاهای جامد در طی نه ماه بارداری احساسنمی کردم و بنابراین تنها پنج بار غذا خوردم که تمام آنها نیز در موقعیت های اجتماعی پیش آمد.”

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

“و می دانستم پسرم به اندازه کافی با عشق من تغذیه خواهد شد و به او اجازه رشد سالم در رحم راخواهد داد. من به صورت معمول برای چکاپ نزد پزشک می رفتم و او تایید کرد که نوزادپسری بسیار سالم است.”

 

زندگی بدون خوردن غذای جامد

این روزها آکای و کامیلا می گویند که گهگاهی شاید سه یا چهار بار در هفته غذا می خورند ولی نهبه این دلیل که احساس گرسنگی می کنند، بلکه تنها به خاطر اینکه طعم برخی غذاها را بچشند.

 

“بچه های ما از انرژی موجود در هوا و همچنین در وجود خودشان آگاهند ولی ما هرگز نمی خواهیمآنها را تغییر دهیم و آنها اجازه دارند هر چیزی که می خواهند بخورند، چه آبمیوه باشد، چهسبزیجات، چه پیتزا و یابستنی ”

ماجرای جالب زن و شوهری که غذا نمی خورند + تصاویر

“ما می خواهیم آنها طعم های متفاوت را بچشند و همچنان که در حال رشد هستند ارتباط خوبی با غذاداشته باشند. عادلانه نیست که آنها را در سن کودکی در معرض این سبک قرار دهیم ولی شایدهمچنان که بزرگ می شوند با تمرین بتوانند به این سبک گرایش پیدا کنند.”

 

در حقیقت در طی چند سال گذشته گزارش های متعددی از سبکزندگی های بی خوراکی ثبت شدهاست. در مواردی شرکت کننده ها سعی دارند بدون آب یا غذا زندگی کنند. گفته می شود مدت زمانیکه انسانی بتواند بدون آب زندگی کند بین 7 تا 10 روز متغیر است و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

 

برای مثال اگر شما در یک صحرا هستید، کم آبی می تواند در طی چند ساعت شما را به کشتن دهد.بنابراین ادعای زندگی بدون آب و غذا در طی سه سال تا حد زیادی عجیب است!

 

منبع: persianv.com

جدیدترین مطالب