سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد + تصاویر

سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد + تصاویر

سنگین وزن ترین نوزاد دنیا

سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد . سنگین وزن ترین نوزاد دنیا 6 کیلوگرم وزن دارد و از بدو تولد زیر دستگاه تنفس قرار گرفته است. عکس های سنگین ترین نوزاد به دنیا آمده را در سماتک مشاهده می کنید.

 

سنگین ترین نوزاد به دنیا آمده

زن باردار در یکی از بیمارستان های برزیل نوزادی را به دنیا آورد که دقیقا وزنی 2 برابر نوزادان طبیعی دیگر دارد. به گزارش سماتک “ماریا ترویسان” مادر 3 فرزند دوران بارداری تقریبا سختی داشت چرا که اضافه وزن او در این بارداری نسبت به بارداری های قبلی اش بسیار بیشتر بود ، او انتظار داشت نوزادی سنگین وزن به دنیا بیاورد اما نه در این حد.

سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد + تصاویر

سنگین وزن ترین نوزاد

نوزاد تازه متولد شده ی او که وزنی نزدیک به 6 کیلوگرم دارد براساس گزارشات سنگین وزن ترین نوزادی است که در کشورهای جنوبی آمریکا متولد شده است.

سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد + تصاویر

سنگین وزن ترین نوزاد نوزاد متولد شده دختر است و در بیمارستان “کاسکاول” واقع در جنوب برزیل به دنیا آمد ، مادر 36 ساله ی او به دلیل وضعیت حساس بعد از جراحی زایمان مجبور شد تا 8 روز تحت مراقبت قرار گیرد چرا که بارداری و به دنیا آوردن یک نوزاد 5.79 کیلوگرمی موجب ضعف و مشکلات دیگر در او شده بود.

 

“ماریا” می گوید:بعد از آنکه برای اولین بار دخترم را دیدم به هیچ وجه نمی توانستم باور کنم که او نوزاد تازه متولد شده ی من است بیشتر شبیه نوزاد چند ماهه بود و ساعتها فقط به او نگاه می کردم اما حالا بعد از چند روز مثل اینکه برایم عادی شده است و گاهی برای داشتن چنین نوزاد سنگین وزنی خنده ام می گیرد.

سنگین وزن ترین نوزاد جهان متولد شد + تصاویر

او در ادامه صحبت در مورد نوزاد 54 سانتی خود گفت :پیش از این 3 بار زایمان داشتم اما هرگز چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم ، باید بگویم فرزندان قبلی من وزن نرمال به کم داشتند ولی مثل اینکه فرزند چهارم من همه ی کم وزنی های انها را جبران کرد سنگین وزن ترین نوزاد.

 

سنگین وزن ترین نوزاد جهان

جدیدترین مطالب