تصاویر شب عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده

تصاویر شب عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده

تصاویر شب عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده

ازدواج یک سنت دیریه بین مردم جهان می باشد ولی به تازگی ازدواج های عجیب و جالبی در دنیا رخ می دهد یک زن با پیرمرد از کار افتاده و زشت عروسی کرده است در ادامه با ما همراه باشید. تصاویر شب زفاف و عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده را در سماتک می بینید.

 

شب زفاف زن خوشگل با پیرمردی 25 سال بزرگتر از خودش

ازدواج با پیرمرد برای زنی که 25 سال از او جوان تر بود پایان خوشی به همراه داشت .تصاویر مراسم عقد و ازدواج زن و مردی در فضای مجازی منتشر و توجه همه را به خود جلب کرد. زن جوان که علاقه به خرید ملک و املاک دارشت در مسیر یک معامله با همسر آینده ی خود آشنا شد.

تصاویر شب عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده

خانم “ساندرین دویلارد ” برای خرید کلبه پنچ چوپانان ( خانه ای مشهور در دل کوه ) در نزدیکی پیست اسکی به کوهستان رفته بود که پیرمردی به نام ” مارسل آمفوکس ” را ملاقات کرد . این پیرمرد که سالها دچار انزوا شده بود و در شرایط نامناسب ظاهری و امکانات زندگی می کرد به پیشنهاد زن جوان با او ازدواج کرد تا از این وضعیت نجات یابد. زوج عاشق در همان روستا مراسم ازدواج خود را برگزار کردند .

 

آنها در سال 2011 با هم ازدواج کردند . خانم ساندرین برای رسیدگی به کارهایش اکثر وقتش را در شهر سپری می کرد ولی پیرمرد ملقب به منزوی کوهستان همچنان در شرایطی نامناسب در کلبه ی خود بدون حتی امکاناتی همچون برق و آب لوله کشی زندگی می کرد.

تصاویر شب عروسی زن خوشگل با پیرمرد از کار افتاده

چند سال بعد پیرمرد میلیونر در یک تصادف مشکوک کشته شد و تمامی اموالش به همسرش رسید. جنجال های زیادی همراه این ازدواج و ثروتمند شدن برای آن زن بود ، برخی می گفتند که او به دلیل آشنایی از موقعیت کلبه و املاک پیرمرد با او ازدواج کرده بود تا در نهایت خود صاحب آنها شود و صحبتهای دیگر که خانم “ساندرین” تمام انها را رد کرده است.

 

در این تصادف دو تن از دوستان خانم ساندرین هم دچار حادثه شدند اما بعد از مدتی درمان سلامتی خود را بدست آوردند.

 

حالا این زن با فروش کلبه و زمین های همسر سابقش به ثروتی میلیاردی خواهد رسید چرا که صاحبان پیست اسکی و اقامتگاه های لوکس در کوهستان آلپ در تلاش هستند تا انها را خریداری کنند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب