شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین + تصاویر

شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین + تصاویر

شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین

شهر کوتوله ها همیشه در افسانه بوده است در خیلی از کارتون ها همیشه برای کودکان شهر کوتوله ها درست می کردند که برخی از کودکان نیز باور می کردند که کوتوله ها وجود دارند در یکی از روستاهای چین یک شهر کوتوله ها وجود دارد که افراد کوتاه قدر در این شهر برای خود خانه های درست کرده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

با شهر کوتاه قامتان در چین آشنا شوید. آدم هایی که تصمیم گرفتند تا با روش خاص خود با جهان پیرامون روبرو شوند و از دنیایی که بعضی با تمسخر به آنها می نگریستند خارج شده و قدم به دنیای دیگری بگذارند. گروهی از کوتاه قامتان در چین شهر مخصوصی برای خود تأسیس کرده اند و در آرامش و به دور از آدم هایی که اغلب به طرز ناشایستی با آنها برخورد می کنند، زندگی می نمایند.

شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین + تصاویر

این شهر یک شهر عادی نیست، بلکه یک شهر سیاحتی معروف است که گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای دیدنش راهی چین می شوند. هر شهری در دنیا زیبایی ها و جذابیت های خاص خودش را دارد و ویژگی شهر کوتاه قدان چینی این است که وقتی پا به شهر می گذاری به سرعت احساس می کنی که قدم در یک شهر خیالی گذاشته ای که در نهایت جذابیت و زیبایی است. در این گزارش به شهر کوتاه قامتان چینی سفر کنید.

شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین + تصاویر

جغرافیای این شهر خاص

روستای یانگسی سیچوان که به شهر کوتاه قامتان شهرت دارد در استان «یون نان» جنوب غربی چین قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۰۹ میلادی از سوی کوتاه قدهایی تأسیس شد که ساکن کوه های کنمینگ بودند. اغلب آنها و جمعیتی بیش از صدها تن در این منطقه از سندرم کوتاه قدی هیپوفیز رنج می بردند. این حالت زمانی رخ می دهد که هیپوفیز قادر به تولید مقدار کافی هورمون رشد در دوران کودکی نباشد. سن اغلب آنها از ۲۸ تا ۵۰ سال است و قد آنها هم بیش از ۱۳۰ سانتیمتر نیست.

شهر کوتوله ها در روستای یانگسی سیچوان چین + تصاویر

شهر چه شکلی است؟

شهر از همه امکانات رفاهی و خدمات عمومی برخوردار است. همه امکانات در این شهر وجود دارد از مغازه ها و رستوران گرفته تا اداره ی بهداشت و روابط عمومی، مدارس و بیمارستان ها. نمای خانه های شهر متفاوت است. خانه های کوچک قارچ شکل که با جثه ساکنانش تناسب دارد، چیزی شبیه خانه اسمورف ها. این خانه ها به شهر شکلی خیال انگیز و جادویی داده اند که هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

 

سیستم زندگی در شهر کوتاه قدها

ساکنان شهر به نمایش های آکروباتیک، موسیقی، رقص، ورزش و…مشغول هستند تا گردشگرانی هم که به آنجا می روند بتوانند با تماشای هنرمندی آنها در زمینه های مختلف تجربه های متفاوت و جالبی به دست آورند. ساکنان شهر چهره ای خندان دارند و با دسته گل به استقبال مهمانان شهر می روند. آنها لباس های عجیب و غریب پوشیده اند، لباس هایی شبیه قهرمانان داستان های کهن که قدرت های مافوق طبیعی داشتند. آنها یک امپراتور هم دارند که خودشان انتخاب کرده اند که نگهبانانش از او محافظت می کنند. شهر عجیب پلیس و آتشنشانی هم دارد.

 

هدف از تأسیس شهر کوتاه قامتان

پر واضح است که هدف از بنای شهر کوتاه قامتان جذب گردشگر بوده است، اما بسیاری از افرادی که در آنجا زندگی می کنند می گویند که هدف اصلی از این کار، متوقف کردن تبعیض و ظلمی است که با زندگی در میان افراد با قد طبیعی به آنان روا می شود. با وجود این که گزارش های مختلف ساخت شهر را در ضمن برنامه های سیاحتی و گردشگری برمی شمرد، مردم شهر می گویند که با ورود به شهر خودشان از تبعیض و تمسخر فرار کرده و به جایی آمده اند که بتوانند با طیب خاطر و با آرامش و بدون حتی یک نگاه معنادار زندگی کنند.

 

منبع:tabnakbato.ir

جدیدترین مطالب