مادر 160 کیلویی با رژیم لاغری 50 کیلو شد + تصاویر

مادر 160 کیلویی با رژیم لاغری 50 کیلو شد + تصاویر

مادر 160 کیلویی با رژیم لاغری 50 کیلو شد

این زن که در دوران حاملگی اضافه وزن پیدا کرده بود و تبدیل به غول شده بود الان با اراده و تلاش خود توانسته است خود را به یک مانکن زیبا تبدیل نماید او می گوید برایم غیر قابل تحمل بود که خودم را در آیینه نگاه کنم فقط هر موقعه خودم را در آیینه نگاه می کردم به خودم قول می دادم که حتما کاری خواهم کرد که همه فکر نمایند من مدلینگ  هستم و این کار را هم عملی کرده و تبدیل به یک مانکن شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مادر 160 کیلویی در رژیم لاغری خود 50 کیلو شد را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سیمون گیتلی زن 160 کیلویی که مانکن جذاب شد

زنی به نام سیمون گیتلی اهل انگلستان اکنون 50 کیلو وزن دارد و اندام وی درست مانند یک مانکن زیباست. اما باید بدانید که این زن روزی 160کیلو وزن داشت. مادر ۳۵ ساله که در دوران بارداری وزنش به ۱۶۰ کیلوگرم رسیده بود توانست وزن خود را به ۵۰ کیلوگرم کاهش دهد!

 

مادر 160 کیلویی با رژیم لاغری 50 کیلو شد + تصاویر

سیمون گیتلی یک زن انگلیسی است که با کاهش وزن خود سوژه رسانه ها شده است.سیمون گیتلی ۳۵ سال سن دارد و دارای ۵ فرزند است. وی پس از زایمان ۵ فرزند دچار اضافه وزن شدیدی شد و تصمیم گرفت که به اندام ایده ال خود دست یابد. به همین منظور شروع به ورزش کردن نمود.

 

 

او برای رسیدن به وزن و فرم ایده ال به ورزش پرداخت و رژیم غدای خود را تغییر داد. سیمون در حال حاضر 50 کیلوگرم وزن دارد. این زن هر روز ساعت 5 صبح به دویدن و پیاده روی با سگ خود می پردازد و دو بار درهفته نیز به باشگاه ورزشی میرود.در صفحه وی در اینستاگرام بیش 26700 نفر عضو می باشند.

 

به گفته وی بسیاری ازمردها سوالاتی در مورد کاهش وزن پس از زایمان را می پرسند و می گویند که همسر آنها نمی توانند پس از زایمان وزن خود را کم کنند. همچنین نگرانند که همسر آنان پس از زایمان فرم ایده ال بدن خود را از دست می دهند. وی اضافه کرد من همراه با فرزندانم نیز تمرین می کنیم که آنها آنرا به عنوان یک بازی و سرگرمی می بینند.

 

مادر 160 کیلویی با رژیم لاغری 50 کیلو شد + تصاویر

جدیدترین مطالب