مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا

ازدواج های مجلل افراد مشهور بسیار پر هزینه می باشند آنها برای عروسیشان میلیون ها دلار پول خرج می نمایند تا بتوانند یک عروسی مجلل داشته باشند با این عروسی های مجلل رکورد دار می باشند این افراد بسیار پولدارند و می توان گفت هزینه یک عمر یک خانواده متوسط را در یک شب برای عروسیشان خرج می نمایند اگر شما هم از این هزینه ها خبر دار شوید واقعا تعجب خواهید کرد در ادامه جزئیات و تصاویری از مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

هزینه یک مراسم عروسی متوسط در ایالات متحده آمریکا به رقم سرسام آور ۳۵٫۳۰۰ دلار رسیده که بدون شک از درآمد سالانه بسیاری از افراد نیز بیشتر خواهد بود. اما این هزینه در مقابل هزینه هایی که افراد مشهور حتی برای خرید انگشتر نامزدی خود نیز صرف می کنند ناچیز است. البته این افراد با توجه به درآمدها و دستمزدهای نجومی شان مشکلی در زمینه صرف مبالغ هنگفت نخواهند داشت. اگر می خواهید با پرهزینه ترین مراسم های عروسی آشنا شوید ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

برد پیت و جنیفر آنیستون: ۱ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

اگر چه این زوج سعی کردند که جزییات مراسم عروسی خود را پنهان نگه دارند اما با توجه به استخدام یک گروه کُر معروف، ۴ گروه موسیقی، آتش بازی های گسترده و ۵۰٫۰۰۰ شاخه گلی که سفارش داده شد و البته با توجه به عروسی باشکوهی که در ساحل شهر مالیبو (malibu) به نظر می رسد که هزینه این مراسم بالغ بر ۱ میلیون دلار بوده باشد.

 

این دو در سال ۲۰۰۵ به طور رسمی از هم جدا شدند.

 

ایوانکا ترامپ و جارِد کوشنر: ۱ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا، در یک عروسی باشکوه با مشاور اقتصادی خود جارد کوشنر ازدواج کرد. بر اساس گزارش مجله برایدز مگزین (Brides Magazine) بیشتر هزینه ۱ میلیون دلاری این مراسم مربوط به کیک ۱۳ لایه ای عروسی، گوشواره هایی که بر اساس امضای ایوانکا ساخته شده بود، یک گردنبند گران قیمت و یک قطعه جواهر تزیین شده با الماس بوده است. بر اساس گزارش ها در این مراسم مجلل که بیش از ۵۰۰ نفر از دوستان و آشنایان طرفین در آن حضور داشتند بالغ بر ۱ میلیون دلار هزینه شده بود.

 

دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ: ۱ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

دونالد ترامپ نیز برای سومین ازدواج خود مانند دخترش ایوانکا، بیش از ۱ میلیون دلار هزینه کرده است. کیک عروسی این دو بیش از ۴۵ کیلوگرم وزن داشته که روی آن بیش از ۳٫۰۰۰ گل رز قرار داده شده بود که به گفته طراح آن، وی بیش از ۲ ماه برای طراحی این کیک زمان صرف کرده است. اما بیشترین هزینه مربوط به لباس عروس می شد که با ۱٫۵۰۰ سنگ قیمتی از جمله مروارید تزیین شده بود. هزینه غذای ۴۰۰ مهمان این مراسم نیز بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده است.

 

مدونا و گای ریچی: ۱٫۵ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

این دو در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند اما عروسی ۱٫۵ میلیون دلاری آن ها در سال ۲۰۰۰ در خاطره خود و علاقمندانشان خواهد ماند. بر اساس گزارش ها لباس عروس مدونا بیش از ۸۰٫۰۰۰ دلار برای وی هزینه در بر داشت. اجاره یک قصر اسکاتلندی به طور کامل برای مراسم عروسی نیز هزینه ای بسیار بیشتر از این را نیز به این دو تحمیل کرد. روی هم رفته برآورد شده که در مراسم عروسی این دو بیش از ۱٫۵ میلیون دلار هزینه شده است.

 

مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز: ۱٫۵ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

این زوج امسال هفدهمین سالگرد عروسی شان را جشن خواهند گرفت. مراسم عروسی این دو در سال ۲۰۰۰ بیش از ۱٫۵ میلیون دلار هزینه در بر داشت که بیشتر آن به اجاره هتل پلازا (Plaza Hotel)، لباس عروس ۱۴۰٫۰۰۰ دلاری و تاج ۳۰۰٫۰۰۰ دلاری عروس مربوط بوده است. شاید آن ها حتی نتوانستند یک تکه از کیک عروسی ۷ هزار دلاری خود را بخورند.

 

کریستینا آگویلرا و جوردن برَتمن: ۲ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

این دو برای مراسم عروسی خود در سال ۲۰۰۵ با تم زمستانه بیش از ۲ میلیون دلار هزینه کردند که ۸۰٫۰۰۰ دلار آن مربوط به لباس عروس بوده است. خیمه ای که برای این مراسم تدارک دیده شده بود تماماً با گل ادریس، گل رز، شاخه درخت غان، گل نرگس و دسته گل های متعدد دیگر تزیین شده بود. برای این مراسم که بیش از ۱۵۰ نفر از دوستان و آشنایان این دو در آن حضور داشتند غذای مفصلی سفارش داده شده و دی جی اَی ام (DJ AM) نیز تمام شب را به آواز خواندن و رقصیدن مشغول بود.

بعد از این هزینه های سرسام آور، این زوج در سال ۲۰۱۱ به رابطه ۸ ساله خود پایان دادند.

 

تام کروز و کیتی هولمز: ۲ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

لباس کیتی هولمز در این مراسم بیش از ۵۰٫۰۰۰ دلار قیمت داشت و کت و شلوار طرح نظامی تام کروز نیز همانند لباس عروس توسط کمپانی جیورجیو آرمانی طراحی شده بود. مراسم عروسی این دو در قصر اودسکالچی (Odescalchi Castle) در ایتالیا برگزار شد و هزینه غذا و نوشیدنی سرو شده در آن بیش از ۱۸٫۰۰۰ دلار برآورد می شد. در آخر شب نیز مهمانان شاهد یک آتش بازی فوق العاده بودند و بعد از آن نیز همگی به رقص و پایکوبی پرداختند. حتی عروس و داماد نیز تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه نیمه شب همراه مهمانان مشغول خوشگذرانی بودند.

اما ازدواج عاشقانه آن ها دوام زیادی نداشت و این دو ۵ سال بعد از هم جدا شدند.

 

کیم کارداشیان و کانیه وست: ۲٫۸ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

این زوج مراسم عروسی خود را در خیابان Forte di Belvedere شهر فلورانس ایتالیا برگزار کردند که اجاره آن بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ دلار هزینه برجای گذاشت. کیم و کانیه بعد از یک هفته خوشگذرانی در کنار دوستان و آشنایان، دور از انظار عمومی به عقد هم درآمدند که آندرا بوچلی معروف نیز در این مراسم به هنرنمایی پرداخت. لباس کارداشیان بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ دلار قیمت داشت و برای دسته گل ها نیز ۱۳۶٫۰۰۰ دلار و برای غذا نیز بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ دلار هزینه شده بود. هزینه کلی این مراسم بدون در نظر گرفتن یک هفته خوشگذرانی در پاریس ۲٫۸ میلیون دلار برآورد شده است.

 

پل مک کارتنی و هیثر مایلز: ۳ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

این زوج در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند اما عروسی پرهزینه آن ها در ایرلند با تم هندی در خاطره آن دو خواهد ماند. مک کارتنی و مایلز برای مراسم عروسی خود یک قصر ایرلندی را با هزینه ۴۰٫۰۰۰ دلار اجاره کرده و برای دسته گل ها ۱۴۵٫۰۰۰ دلار و آتش بازی نیز ۱۵۰٫۰۰۰ دلار هزینه کردند. جالب این که مک کارتنی بعد از جدایی از مایلز در یک مراسم کم هزینه که تنها ۳۰ نفر در آن حضور داشتند با نانسی شِوِل ازدواج کرد.

 

لیزا مینِلی و دیوید گست: ۴٫۲ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

چهارمین ازدواج لیزا مینلی در سال ۲۰۰۲ با حضور مایکل جکسون و الیزابت تیلور بسیار پرهزینه بود. بیش از ۸۵۰ مهمان در این مراسم حضور داشته و عروسی این دو را از نزدیک شاهد بودند. این عروسی در هتل رگنت (Regent Hotel) برگزار شد و کیک آن بیش از ۴۰٫۰۰۰ دلار قیمت داشت. با وجود این هزینه سرسام آور، این دو تنها ۱۶ ماه بعد از هم جدا شدند.

 

جرج کلونی و آمل عَلَم الدین: ۴٫۶ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

سرانجام جرج کلونی نیز تن به ازدواج داد و در سال ۲۰۱۴ با یک وکیل به نام آمل علم الدین ازدواج کرد. مراسم عروسی این دو به مدت ۳ روز در ونیز ایتالیا و در هتل چیپریانی (Cipriani hotel) برگزار شد. آن ها قصد داشتند عروسی خود را به شیوه ای سنتی برگزار کنند و بدین منظور برای میز مهمانان بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ دلار و برای دسته های گل بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار هزینه کردند. برای غذای عروسی نیز بیش از ۳۰٫۰۰۰ دلار و برای نوشیدنی نیز بیش از ۱۶۰٫۰۰۰ دلار هزینه شد.

 

چلسی کلینتون و مارک مِزوینسکی: ۴٫۸ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

چلسی کلینتون با توجه به این که پدرش رییس جمهور سابق و مادرش وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده آمریکا بود در سال ۲۰۱۲ ناگزیر شد که مراسم عروسی خود با مارک مزوینسکی را تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار کند که این موضوع باعث شد هزینه مراسم عروسی این دو به شدت افزایش پیدا کند. لباس عروس و داماد هرکدام بیش از ۲۰٫۰۰۰ دلار قیمت داشت. علاوه بر آن بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار نیز برای جواهرات تزیینی لباس عروس هزینه شده بود. خیمه های طراحی شده برای مراسم عروسی نیز بیش از ۶۰۰٫۰۰۰ دلار، گل های تزئینی بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ دلار و میزهای مهمانان نیز ۱۰۹٫۰۰۰ دلار هزینه در بر داشتند.

 

اگرچه بودجه این مراسم ۳ میلیون دلار اعلام شده بود اما به عقیده کارشناسان هزینه این مراسم بالغ بر ۴٫۸ میلیون دلار بوده است.

 

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل: ۶٫۵ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

عروسی پرهزینه این دو در سال ۲۰۱۲ در ایتالیا با حضور بیش از ۱۰۰ مهمان و به دور از چشم رسانه ها برگزار شد که بیش از یک هفته به طول انجامید. در این عروسی ۶٫۵ میلیون دلاری برنامه های سرگرم کننده و آتش بازی های فوق العاده ای اجرا شد که نقش مهمی در افزایش هزینه مراسم داشتند. این دو امسال شاهد تولد اولین فرزندشان بودند و پنجمین سال ازدواجشان را جشن گرفتند.

 

مایکل جوردن و ایوت پریِتو: ۱۰ میلیون دلار

 

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

مایکل جوردن بسکتبالیست معروف در دومین ازدواج خود برای عروسش، ایوت پریتو چیزی کم نگذاشت و در مراسم عروسی این دو در سال ۲۰۱۳ مهمانانی مانند آشر (Usher)، رابین ثیک (Robin Thicke) و کی جون ( K’Jon) حضور داشته و به هنرنمایی پرداختند. در این مراسم، عروس لباسی بسیار زیبا که با کیک عروسی هماهنگ شده و با استفاده از قطعات کریستال تزیین شده بود را به تن داشت. به گفته برخی منابع این مراسم مجلل بیش از ۱۰ میلیون دلار روی دست مایکل جردن خرج گذاشته است.

 

پرنس ویلیام و کیت میدلتون: ۳۴ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

بر اساس برآوردها تنها ۳۲ میلیون دلار برای حفظ امنیت این مراسم هزینه شده بود. دو میلیون دلار دیگر نیز صرف مخارج دیگر از قبیل ۴۳۴٫۰۰۰ دلار برای لباس عروس و داماد، ۶۰۰٫۰۰۰ دلار برای شام و ناهار و ۸۰۰٫۰۰۰ دلار نیز برای گل و تزیینات طبیعی شده است. هزینه دو کیک این عروسی نیز بیش از ۸۰٫۰۰۰ دلار تخمین زده می شود. البته از آن جایی که خیابان وست مینستر و کاخ باکینگهام متعلق به خاندان سلطنتی است این دو مجبور نبودند که بابت اجاره آن ها هزینه ای پرداخت کنند در غیر این صورت هزینه عروسی بیش از ۳۴ میلیون دلار می شد.

 

پرنس چارلز و پرنسس دایانا: ۱۱۰ میلیون دلار

مجلل ترین مجالس عروسی افراد مشهور دنیا + تصاویر

به خاطر تورم این عروسی برگزار شده در دهه ۱۹۸۰ میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار امروزی هزینه در بر داشته است. این دو نیز بیشتر بودجه عروسی را صرف مسائل امنیتی کردند اما مبلغ زیادی نیز برای لباس عروس که تزییناتی شامل ۱۰٫۰۰۰ قطعه مروارید در آن به کار رفته بود و همچنین کیک ۵۰ کیلویی با ارتفاع ۱٫۵ متر صرف شد.

 

منبع:rooziato.com

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب