دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند + تصاویر

دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند + تصاویر

دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند

درد سر به دلیل زیبایی زیاد مشکل برای یک دختر ایجاد کرد برخی از افراد بسیار چهره و اندام زیبایی دارند و بسیار از افراد هم دوست دارند زیبا باشند این دختر زیبا در یک شرکتی شروع به کار می نماید ولی بعد از مدتی از طرف مدیر شرکت اخراج می شود رئیس شرکت او به خاطر زیبایی اش در شرکت که توجه همه را به خود جلب می کرد او را اخراج کرد او می گوید رئیس شرکت گفت زیبایی تو باعث بی نظمی در شرکت من شده است پس زودتر شرکت من را ترک کن و برو در ادامه تصاویر دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

خوشگلی برای یک دختر دردسر شد

همه ی انسانها دوست دارند زیبا باشند و علاقه به زیبایی ها در ذات انسان امری طبیعی است ولی حتما شما هم شنیده اید که گاهی همین زیبایی می تواند دردسر ساز شود ، با خواندن ادامه مطلب متوجه دردسر زیبایی چهره برای دختر خوشگل جوان خواهید شد.
اخراج دختر خوشگل از کارش به دلیل زیبایی بیش از حد او!

 

“اما هولس ” 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.

دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند + تصاویر

دختر خوشگلی که هر مردی را عاشق خود می کند

 

دختر جوان می گوید:مدت کوتاهی بود که برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کردم ، همه چیز مرتب بود تا روزی که از سوی مدیر پیامی به من رسید که بایستی محل کارم را ترک کنم.

 

او می گفت که من برای این کار مناسب نیستم و بایستی از شرکت هرچه سریعتر خارج شوم.

 

“ادم لوک ول “در این مورد می گوید:من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم که کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند . یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی رعایت اصولی است که در ابتدای کار به انها گفته می شود.

 

این کارمند خانم بهتر بود به عنوان مدلینگ فعالیت کند چرا که کار در یک مرکز رسمی هر نوع ظاهری را نمی پذیرد. به خصوص وقتی متوجه علاقه ی او به آرایش زیاد و سبک لباس پوشیدن متفاوت شدم به یقین رسیدم که این خانم برای کار من مناسب نیست و بهتر است به عنوان مدلینگ فعالیت کند نه یک کارمند رسمی چرا که شخصیت کارمند با این چنین چهره پردازی کاملا متضاد است.

 

شاید بعد از خواندن این صحبت ها بهتر است بگوییم دختر جوان به دلیل زیبایی زیاد چهره اش اخراج نشده است بلکه به دلیل آرایش زیاد از کار بیکار شده است:)

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب