پیرترین زنی که در سن 75 سالگی حامله شد + تصاویر

پیرترین زنی که در سن 75 سالگی حامله شد + تصاویر

پیرترین زنی که حامله شد

پیرترین زن حامله جهان اکنون در سن 75 سالگی به سر می برد و پزشکان حال جنین این مادر پیر را بسیار خوب اعلام کرده اند به گزارش سماتک پیرترین زنی که حامله شد به زودی فرزندش را به دنیا خواهد آورد و رکورد پیرترین زن حامله جهان را که به سلامت بچه به دنیا آورده است از آن خود می کند زن 75 ساله ای که حامله است و میگوید که بزودی پیرترین مادر جهان خواهد شد یک پیرزن 75 ساله ازمازاتلان، مکزیک مدعی بر باردار بودن است و میگوید شش ماهه است و بزودی دختر زیبایی را به دنیا خواهد آورد و این اتفاق او را پیرترین زن حامله جهان می نامد.

پیرترین زنی که در سن 75 سالگی حامله شد + تصاویر

پیرترین زن حامله جهان

” ماریا دلا روز “میگوید ؛ اولین بار سه ماه پیش ، وقتی احساس سرگیجه و استفراغ و نشانه های تجربه شده در بارداری های قبلی ، به او دست داد؛ شک کرد و به یک کلینیک خصوصی برای سونوگرافی رفت که نتیجه نشان داد او برای نهمین بار حامله شده است. این زن 75 ساله اذعان داشت که پزشکان در کلینیک بیش از من شگفت زده بودند . او همچنین ادعا میکند که بیش از 10 سونوگرافی در ماه گذشته داشته ، فقط برای اینکه از حاملگی خود اطمینان حاصل کند.

 

این زن در مصاحبه ای گفت :”پاهایم آسیب دید و احساس سرگیجه و استفراغ داشتم. اکنون تقریبا 10 سونوگرافی در یک کلینیک خصوصی و و بیمارستان های عمومی انجام داده ام. پزشکان نمیتوانستند این موضوع را باور کنند. آن ها به من گفتند که فرزندت دختر است . نگاه کن ، میتوانی صورت کوچک او را ببینی”. پیرترین زن حامله جهان می گوید:

پیرترین زنی که در سن 75 سالگی حامله شد + تصاویر

عکس نفر اول پیرترین زن حامله جهان

گرچه شنیدن خبر به دنیا خواهر جدید فرزندانش را خوشحال نساخته ، اما او از حاملگی اش بسیار هیجان زده است. وی در روز 18 ژوئیه یک ویزیت با متخصص زنان دارد و به جهت سن بالای او انتظار دارد که نوزاد از طریق سزارین متولد شود.

 

همانطور که انتظار می رود، شنیدن اخباری حاکی از بارداری یک زن 75 ساله باعث تعجب می شود چرا که بسیاری از پزشکان معتقدند که این فقط یک داستان سرایی است ، زیرا بارداری در آن سن عملا غیر ممکن است و حتی همسایگانش معتقدند که او دروغ میگوید. پس از اطلاع از خبر حاملگی او ، از او خواستند تا به بیمارستان دولتی در منطقه، جهت معاینه برود. پزشکان نشانه های از بارداری پیرترین زن حامله جهان یافتند و حالا مدارک زیادی مبنی بر باردار بودن پیرترین زن حامله جهان وجود دارد و مهمترین مدرک تصاویر سونوگرافی که به خبرنگاران نشان داده شده است ، می باشد.

پیرترین زنی که در سن 75 سالگی حامله شد + تصاویر

پیرترین زن حامله در کتاب گینس

اگر کودکی به دنیا بیاید ، ماریا تبدیل به پیرترین مادر جهان خواهد شد ، بر اساس گزارشات دارنده فعلی این عنوان ماریا دل کارمن بوسادا است که در سال 2006 در سن 66 سالگی دوقولو هایی را متولد کرد. پیرترین زنی که حامله شد را در تصاویر بالا مشاهده کردید بسیاری از زنان در سن 50 سالگی یائسه می شوند و دیگر نمی توانند باردار و حامله شوند اما این خانم مسن توانست نام پیرترین زن حامله جهان را در گینس برای خود ثبت کند.

جدیدترین مطالب