کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد + تصاویر

کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد + تصاویر

کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد

در کشور ژاپن برای کاهش درد عضلانی همه خانم ها و آقایان را به طرز عجیبی با پارچه سفید محکم می بندند که درد آنها کاهش یابد و این کار در همه شهر های ژاپن بیشتر شده است چون روش خوبی برای از بین بردن افسردگی و درد های عصبی می باشد این روش کفن کردن افراد بزرگسال در مواردی ماساژه خوبی هم می باشد به گفته محققان ژاپنی این روی کفن کردن باعث بهبودی درد شانه و کمر هست در ادامه کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

بعد از زایمان عمدتا مادران با دردهای عضلانی دست و پنجه نرم می کنند. این دردهای جسمانی در کنار افسردگی های پس از زایمان می تواند شرایط را برای زنانی که تازه مادر شده اند دشوارتر سازد.

 

در ژاپن برای کاهش این دردها روشی به کار گرفته می شود که از آن به «اوتاناماکی» (Otonamaki) یاد می شود که به «قنداق پیچ کردن بزرگسالان» نیز ترجمه شده.

 

این روش می تواند جایگزینی برای کاهش دردهای عضلانی در اطراف باسن، کمر و شانه ها باشد. ادعا می شود که با این روش می توان میزان استرس را نیز کاهش داد.

کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد + تصاویر

برای آنکه بتوانید با این روش ارتباط بیشتری برقرار کرده و آن را بیاموزید از مادری به نام «کارا دلمن» خواسته شد تا این وضعیت را برای شما به نمایش بگذارد که با هم تصاویر و توضیحات مرتبط با آن را مرور خواهیم کرد.

 

زمانی که به این روش تنها نظری افکنید در خواهید یافت که وضعیتی همانند بدن نوزاد در رحم مادر است. یعنی پاها کاملا به سمت قفسه سینه جمع می شوند. این وضعیت قبل از تمرین های تنفسی صورت می پذیرد.

کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد + تصاویر

یکی از مادرانی که اخیرا برای اولین بار این روش را امتحان کرده در این باره می گوید، در بدن احساس انقباض می کنید اما وضعیت آنقدرها هم که فشرده و تنگ به نظر می رسد نیست.

 

وی می گوید تمام تلاشش را کرده بود که چنین وضعیتی را در بدنش به وجود آورد. تنها در اواخر تمرین احساس فشردگی فراوانی می کرد.

 

زمانی هم که تمرین های مربوط به تنفس را انجام می داد احساس می کرد که پارچه ای که بدورش پیچیده شده وارد دهانش می شود.

 

برای امتحان این روش برخی افراد در اطراف خود کوسن هایی را قرار می دهند تا در حین تمرین تکان نخورند.

کم کردن درد عضلات با کفن کردن افراد + تصاویر

کارا علاقه چندانی به این تکینک نداشت و آن را فاجعه خواند.

 

یکی از متخصصان این تکنیک به نام «ماتسو کیوکو پروپورشن» می گوید: ” با فشاری که به شانه ها و پاها وارد می آید، احساس درد در ناحیه پشت و مفاصل لگن کاهش پیدا می کند.”

 

وی می افزاید: “بیماران به مقاصد گوناگونی برای آزمودن این تکنیک اقدام می کنند. برخی از آنها برای از بین بردن دردهای لگن بعد از زایمان و برخی نیز برای درد پاهای شان مراجعه می کنند.”

 

گروهی از متخصصان بر این باورند که این روش, علمی نیست. کارا در مورد تجربه خود می گوید، پس از دردی که در سال گذشته بر اثر زایمان تحمل کردم این دومین درد فراوان جسمانی دوران زندگی ام بود.
چگونه در خانه «اوتاناماکی» را انجام دهیم:

 

۱- انتخاب مکان مناسب: قبل از آنکه آن پارچه را محکم به دور خود بپیچید در زیر خود یک زیرانداز و دراطراف هم چند کوسن قرار دهید.

۲- وضعیت بدن را تنظیم کنید: پیش از آنکه در موقعیت جسمانی یک نوزاد قرار بگیرید و پاها را محکم درون سینه جمع کنید، روی نیمه پارچه قرار بگیرید.

۳- پارچه را دور خود بپیچید: از فرد دیگری بخواهید که پارچه را دور شما بپیچد و در بالای زانو و روی صورت آن را گره بزند. به گونه ای که نتوانید آن را به راحتی باز کنید.

۴- حرکت کنید: از فردی که به شما در پیچیدن ملحفه در اطراف تان کمک کرده بخواهید که شما را به طرفین حرکت دهد.

۵- این کار را ادامه دهید: اگر می توانید به مدت ۲۰ دقیقه این کار را ادامه دهید.

۶- خود را نجات دهید: از این وضعیت خارج شده و نفس راحتی بکشید.

 

منبع :rooziato.com

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب