تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است

همیشه بر اثر جهش ژنتیکی حیوانات عحیب الخلقه زیادی به دنیا می آیند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تولد بره شبیه انسان The birth of a lamb is like a man که باعث شگفتی مردم شده است تولد بره نصف انسان و نصف حیوان در آفریقا تیتر اول رسانه های جهان شده است.

 

به گزارش سماتک گوسفند باردار یک کشاورز بره ای عجیب و ترسناک به دنیا آورد ، بره ای که نیم انسان نیم حیوان است، به عقیده روستاییان حیوان مادر از طرف شیطان نوزادش را آورده که نتیجه ی آن چنین شده است.

 

عکس بره انسان نما

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

یکی از بره های که در آفریقا به دنیا آمده است بسیار شبیه انسان می باشد تولد این بره بعد از به دنیا آمدن باعث وحشت افرادی که در آن مکان بودند شده است این بره مرده به دنیا آمده است بدنی شبیه انسان دارد ولی اصلا شبیه بره نمی باشد.

 

تولد بره ای نیم انسان و نیم حیوان در آفریقا

تصاویر عجیب و غریبی که در این بخش مشاهده می کنیم مربوط به بره ای است که با تولدش افکار اهالی را متوحش ساخت. تقریبا تمام اهالی و کشاورزان ساکن در این منطقه معتقدند تولد این گوسفند عجیب الخلقه نتیجه ی تاثیر ارواح شیطانی است. تولد بره شبیه انسان در “لیدی فری”واقع در مرزهای شرقی آفریقای جنوبی متولد شده و انتشار تصاویر این حیوان عجیب الخلقه و وحشت زدگی اهالی باعث شد تا مسئولان کارشناسی را برای انجام تست و بررسی به آن جا بفرستند.

 

تولد بره شبیه انسان,بره انسان نما

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

نظر کارشناسان درباره تولد بره شبیه انسان

دکتر “لابابو” مدیر کل خدمات دامپزشکی منطقه می گوید:بره ی عجیب و غریبی که مرده متولد شده است به دلیل شکل ظاهری اش اهالی آن را نیم انسان و نیم حیوان تصور می کنند اما تایید این گفته نیاز به بررسی های دقیق دارد.

 

به گزارش سماتک کارشناسان ما معتقدند که احتمالا مادر این بره در ابتدای بارداری به نوعی “تب یون ریفت” مبتلا شده و دچار آلودگی ویروسی گشته است.

 

شایان ذکر است که گوسفند دارای ۲۸ جفت کروموزوم و انسان ۲۳ جفت کروموزم است و اگر این تولد نتیجه ترکیب اسپرم انسان و گوسفند بود بره زنده متولد میشد چرا که حیات آن به واسطه کروموزم ها تداوم پیدا می کرد اما مرده متولد شدن بره نشان از نوعی عفونت ویروسی و مشکلی حاد است که جنین از مادر در دوران بارداری دریافت کرده است.

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

ترس اهالی با تولد بره انسان نما

دکتر “آرموبی” در ادامه گفت :بررسی ماههای دوران بارداری گوسفند نشان می دهد که او در فصل انتشار و دریافت ویروس جنین خود را در شکم داشته و همچنان ایده ی ویروسی شدن او قوی تر است.صاحب این بره گفت :بزرگان روستا بعد از دیدن حیوان عجیب الخلقه به من گفتند که این حیوان فرستاده شیطان است و حاصل رابطه انسان (مرد) با این گوسفند بوده است.

تولد بره وحشتناک که شبیه انسان است + تصاویر

جدیدترین مطالب