اگر آسم دارید از این نوشیدنی ها استفاده نمایید

اگر آسم دارید از این نوشیدنی ها استفاده نمایید

اگر آسم دارید از این نوشیدنی ها استفاده نمایید

آسم نوعی بیماری تنفسی است که در آن بیماران به خیلی از عطرها و گردو خاک حساسیت و آلرژی نشان داده و سرفه و عطسه های شدیدی می نمایندما در این مقاله به کسانی که از بیماری آسم رنج می برند این نوشیدنی ها را پسشنهاد می نماییم.

 

استفاده از اسپری تنفسی برای افراد آسمتیک بسیار مفید است. در شرایطی که بیمار دچار حمله‌های آسمتیک شود این اسپری می‌تواند جان فرد را نشان دهد. اما استفاده طولانی مدت از این اسپری‌ها به دلیل ترکیبات شیمیایی مضر از جمله استروئیدهایی که دارد برای سلامت مضر است.

 

بهترین راه این است که بدانید چه نوع مواد غذایی برای فرد آسمتیک مضر است و در عوض چه مواد غذایی می‌تواند به سلامت هر چه بیشتر دستگاه تنفسی آنها کمک کند.

 

مواد غذایی غنی از ویتامین C و بتاکاروتن برای فرد آسمتیک مفید است. بنابرین مصرف روزانه یک لیوان آب هویج بسیار خوب است. در کنار آن می‌تواند چند ساقه کرفس هم به هویج اضافه کنید. کلروفیل‌های موجود در کرفس به پاکسازی کبد و دستگاه گوارش کمک می‌کند.

 

هر روز یکی از نوشیدنی‌ها را بر اساس این دستورها درست کنید و ببینید به مرور دیگر نیازی به مصرف اسپری نخواهید داشت:

 

* ۲عدد سیب سبز، ۶ ساقه کرفس، یک لیوان اسفناج، یک دسته جعفری، یک چهارم لیمو ترش
* ۱ لیوان کوچک آب گندم ، یک عدد لیمو ترش
* ¼آناناس، یک عدد خیار، ۳ عدد تربچه، ۸ برگ کلم بعلاوه یک دوم آب لیمو ترش
*۲فنجان آب توت فرنگی بعلاوه یک فنجان آب انار
و آب قره قاط

 

برای کاهش حملات نیز سعی کنید تا جای ممکن مصرف تخم مرغ، شیر و گوشت، نمک، روغن‌های گیاهی از جمله ذرت که سبب التهاب دستگاه تنفس می‌شود و نوشیدنی‌های الکلی را کنار بگذارید.

جدیدترین مطالب