داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی در منزل

داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی در منزل

داروهای گیاهی برای تبخال تناسلی

تبخال تناسلی در منزل هم قابل درمان است اگر می خواهید خیلی سریع با داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی آشنا شوید در ادامه بهترین داروهای گیاهی برای تبخال تناسلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

درمان تبخال تناسلی با نمک اپسوم

نمک اپسوم به سولفات منیزیم هیدراته نیز مشهور است. نمک اپسوم یک نمک نیست. اما مثل نمک است، با این حال، مواد معدنی خالص است. نمک اپسوم، مواد معدنی منیزیم و سولفات را در بر می‌گیرد. این یک لایه بردار اسکراب است و جز ضد التهاب طبیعی است که به مبارزه با تبخال تناسلی کمک می‌کند. نمک اپسوم می‌تواند به کاهش علایم تبخال تناسلی کمک کند. این نمک می‌تواند به تسریع التیام تاول‌ها در مناطق آسیب‌دیده کمک کند. وقتی تبخال تناسلی باشد ، حتما تاول‌ها پر از مایع خواهد شد. در موارد بروز این حمله، تاول‌ها باعث فروپاشی سریع تبخال تناسلی می‌شود. اما با استفاده از نمک اپسوم، دیگر در معرض این تاول‌ها قرار نخواهید گرفت. به علاوه نمک اپسوم نه تنها باکتری‌های مضر را در ناحیه بیمار را می‌کشد، بلکه رطوبت را نیز به مناطق آسیب‌دیده می‌دهد، که شما را در طول بیماری راحت و راحت می‌کند. علاوه بر این، همراه با استفاده از درمان تبخال تناسلی، نمک اپسوم، شما را از اثرات جانبی داروهای ضد ویروسی دور نگه می‌دارد. حمام کردن با نمک اپسوم یک درمان خانگی عالی برای از بین بردن تبخال تناسلی است.

 

یک وان حمام را با آب ولرم پر کنید

۲ فنجان نمک اپسوم را به وان اضافه کنید و خوب بزنید تا مطمئن شوید که نمک اپسوم به طور کامل حل می‌شود.

بدن پایین‌تر را به مدت ۳۰ دقیقه در وان خیس کنید تا محلول نمک اپسوم به مناطق آسیب‌دیده جذب شود.

برای خشک کردن ناحیه تناسلی خود در محیط گرم از یک خشک‌کن استفاده کنید

این درمان را ۲ بار در هفته تکرار کنید تا این که بیماری بهبود پیدا کند

 

درمان تبخال تناسلی با روغن نارگیل

روغن نارگیل جز تشکیل‌دهنده بزرگ برای درمان تبخال تناسلی به خاطر خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی آن در نظر گرفته می‌شود. روغن نارگیل متشکل از monolaurin و اسید lauric طبیعی است که برای ایجاد خواص ضد التهاب و ضد ویروسی روغن نارگیل تایید می‌شود. علاوه بر این ، برخی مطالعات در زمینه روغن نارگیل نشان داده‌اند که اسیده‌ای چرب اشباع‌شده با زنجیره متوسط در این روغن توانایی مهار رشد و گسترش ویروس را به دلیل توانایی اش برای از بین بردن ویروس دارند. دانشمندان همچنین ثابت کردند که روغن نارگیل قادر به حل بیشتر انواع ویروس است ، حتی the که در برابر دارو مقاوم شده‌اند. علاوه بر توانایی کشتن ویروس‌ها و باکتری‌ها برای کمک به شما در رها شدن سریع از تبخال تناسلی، روغن نارگیل نیز این کار را برای شما در طول رنج بردن از این بیماری برای شما آسان‌تر می‌کند. روغن نارگیل خواص ضد التهابی دارد پس به شما کمک می‌کند خارش و ناراحتی ناشی از تبخال تناسلی را کاهش دهید. همچنین رطوبت کافی برای تسکین مناطق آسیب‌دیده فراهم می‌کند.

 

چگونه داروهای گیاهی برای تبخال تناسلی را با روغن نارگیل آماده کنیم؟

 

طرز تهیه ۱:

ذوب شدن به حدود ۲ قاشق چای خوری. از روغن نارگیل استفاده کنید و سپس آن را قبل از زمان خواب به مناطق آسیب‌دیده ارسال کنید .

بگذارید یک شبه بماند

در صبح با آب ولرم مخلوط کنید.

این درمان خانگی را هر روز تکرار کنید تا از شر تبخال تناسلی خلاص شوید

 

طرز تهیه تصویر ۲:

۲ قاشق چای خوری را اضافه کنید. روغن نارگیل و ۲ قاشق چای خوری روغن نارگیل. از عسل خام گرفته تا یک کاسه کوچک و مخلوط کردن آن‌ها برای make

liberally مرهمی را روی مناطق آسیب‌دیده ۳ بار در روز بمالید.

تکرار کنید تا این که بیماری از بین برود

 

طرز تهیه ۳:

۳ قاشق چای خوری را اضافه کنید. روغن نارگیل خالص اضافی در رژیم غذایی روزانه. شما می‌توانید روغن نارگیل را به صورت خوراکی مصرف کرده و یا از آن به عنوان روغن آشپزی استفاده کنید

 

درمان تبخال تناسلی با آلوئه ورا

آلوئه ورا یک عامل ضد ویروسی و ضد ویروسی است ، بنابراین یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی است. این جز برای درمان تبخال تناسلی به دلیل نوع ۱ و HSV – ۲ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلوئه ورا می‌تواند دفاع body’s خود را در سطح سلولی افزایش داده و سیستم ایمنی بدن شما را احیا کند. آلوئه ورا حاوی polysaccharides است که فعالیت سلول‌های خونی سفید را تقویت می‌کند و همچنین تعداد سلول‌های T – کمکی را افزایش می‌دهد. این سلول‌ها نقش مهمی در همزمانی واکنش سیستم ایمنی بدن شما و تولید آنتی‌بادی برای مقابله با سیستم‌های بدن عوامل عفونی ایفا می‌کنند. طبق یک مطالعه، جز anthraquinone ( emodin ) در آلوئه ورا می‌تواند عملکرد و فعالیت بسیاری از ویروس‌ها از جمله HSV نوع ۱ و HSV – ۲ را مهار کند. ژل آلوئه ورا هم بسیار خنک و غنی از رطوبت است. زمانی که آن را در منطقه تحت‌تاثیر قرار می‌دهید، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. آلوئه ورا می‌تواند به شما کمک کند از علائم ناشی از تبخال تناسلی مثل خارش، التهاب و درد خلاص شوید.

 

طرز تهیه ۱:

پس از آن یک برگ آلوئه ورا را بشویید سپس ژل آن را استخراج کنید

ژل آلوئه ورا را به مناطق آسیب‌دیده خود بمالید

آن را به طور طبیعی خشک کنید

یک کیسه را در آب‌گرم خیس کنید و سپس ژل آلوئه ورا خشک را پاک کنید

این روش را ۳ بار در روز بعد از بهبود علائم خود بمالید.

طرز تهیه تصویر ۲:

آلوئه ورا را به طور کامل تمیز کنید و پوست بکنید

آن را تکه‌تکه کنید، در یک مخلوط‌کن بریزید و خوب مخلوط کنید.

to را برای گرفتن عصاره آلوئه ورا به یک کاسه Strain

۲ قاشق چای خوری را اضافه کنید. عصاره آلوئه ورا به یک فنجان آب و یا آب‌میوه و مصرف آن

این روش را روزی یک‌بار اعمال کنید. شما نباید بیش از ۲ قاشق چای خوری مصرف کنید. عصاره آلوئه ورا یک روز به گونه‌ای که ممکن است موجب اثر laxative شود

داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی در منزل

درمان تبخال تناسلی با آب اکسیژنه

آب اکسیژنه به یک اتم اکسیژن اضافی اضافه می‌شود. این اتم اکسیژن اضافه‌شده به هیدروژن پراکسید به یک درمان بالقوه برای تبخال تناسلی تبدیل می‌شود. آب اکسیژنه یک روش معمول است که معمولا برای درمان تبخال تناسلی استفاده می‌شود چون خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری دارد. بدن ما همچنین می‌تواند از طریق نوعی از نژاد ویروسی به نام لاکتوباسیلی – the سالم در مهبل، به حفظ محیط‌زیست در ایمن مهبل کمک کند. با این حال، نوع ۲ به HSV – ۲ می‌تواند منجر به علت نامتعادل شدگی در مهبل در زنان و ایجاد التهاب و تبخال تناسلی شود. براساس تحقیقی که در ماه مه ۲۰۱۱ منتشر شد ، دانشمندان کشف کرده‌اند که آب اکسیژنه به عنوان آنتی‌اکسیدان برای از بین بردن HSV ناشی از ویروس Kaposi’s عمل می‌کند. برای تمام دلایل بالا، استفاده از آب‌اکسیژنه برای درمان تبخال تناسلی یک روش کاملا صحیح است.

 

طرز تهیه ۱:

۵ قاشق چای خوری را بریزید. تا ۳ ٪ از آب‌اکسیژنه به یک کاسه تمیز

یک توپ پنبه را به کاسه بریزید و در مناطق تحت‌تاثیر قرار دهید

آن را چند دقیقه بگذارید و بعد پوست خود را با آب ولرم بشویید.

عملکرد را هر ۳ ساعت تا زمانی که شرایط شما بهبود یابد تکرار کنید

طرز تهیه تصویر ۲:

یک قرص lysine له کنید و بعد آن را روی یک کاسه کوچک بگذارید

اضافه کردن

 

درمان تبخال تناسلی با لیزین

لیزین یکی از آمینو اسیدها ضروری در بدن انسان است و در بسیاری از غذاها مانند گوشت قرمز، ساردین، ماهی قزل‌آلا، تخم‌مرغ و لوبیا یافت می‌شود. مطالعات زیادی نشان داده‌اند که لیزین در درمان تبخال تناسلی به دلیل HSV۲ مفید است. معتقدند که لیزین یک عملیات بزرگ برای تبخال تناسلی است چون قادر به مسدود کردن تکرار of تناسلی است. گزارشی که در Medscape News برای پرستاران منتشر شد ، شواهد علمی بر روی اثرات سودمند of در درمان تبخال تناسلی را نشان داده‌است. زمان شیوع را می توان با اضافه کردن lysine به بدن کاهش داد. اما افراد با triglycerides بالا، بیماری‌های قلبی و کلسترول بالا باید قبل از استفاده از لیزین به عنوان یکی از داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی به پزشک مراجعه کنند.

 

طرز تهیه ۱:

۳۰۰۰ تا ۹۰۰۰ میلی‌گرم از لیزین را برای شیوع in doses و ۱۰۰۰ میلی‌گرم از لیزین به خاطر جلوگیری از عود لیزین در نظر بگیرید

به یاد داشته باشید که قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید

طرز تهیه تصویر ۲:

Supplement lysine – را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. غذاهایی که باید برای اضافه کردن lysines مثل گوشت گاو ، ماهی، مرغ، بوقلمون، لوبیا، لوبیا، تخم‌مرغ، ماهی ساردین، ماهی ساردین و سبزیجات سبز بخورید

 


همچنین بخوانید:

تبخال تناسلی و آنچه باید درباره اش بدانید

تبخال تناسلی چگونه انتقال می یابد + درمان تبخال تناسلی

بهترین پماد برای درمان تبخال تناسلی، لب و دهان


درمان تبخال تناسلی با سرکه سیب

ACV یک عامل عالی برای درمان تبخال تناسلی است چون دارای خواص ضد باکتری و ضد ویروسی قوی است. بنابراین، می‌تواند باکتری‌های مضر و میکرو ارگانیسم‌هایی را در مناطق آسیب‌دیده از بین ببرد. تحقیقات کمی در مورد تاثیر سرکه سیب بر روی تبخال تناسلی وجود دارد اما تسکین آن به بیماران بسیار زیاد است و مصرف کنندگان آن کاملا از مصرف آن راضی هستند. علی‌رغم کشتن سریع و موثر باکتری‌ها ، ACV به طور کامل ملایم و ایمن برای پوست است. این کار برای درمان به آرامی موثر است. علاوه بر این ، ACV به تعادل pH طبیعی پوست کمک می‌کند و محیط نامساعد برای رشد باکتری و حملات ویروسی ایجاد می‌کند. هنگامی که از ACV مستقیما بر روی ناحیه آسیب‌دیده استفاده می‌کنید، به کاهش التهاب و خارش خیلی سریع کمک می‌کند. وقتی سرکه سیب را به بدن خود اضافه می‌کنید ، به عنوان یک probiotic عمل می‌کند تا از شما در برابر ویروس محافظت کند. شما باید یک برند خوب برای اطمینان از ایمنی در هنگام استفاده از ACV برای درمان تبخال تناسلی انتخاب کنید.

 

طرز تهیه ۱:

۵ قاشق چای خوری را اضافه کنید. مواد خام و فیلتر نشده به یک کاسه تمیز

از یک توپ پنبه آغشته به ACV برای تصفیه در مناطق آسیب‌دیده استفاده کنید ( ممکن است کمی نیش بزنید اما طبیعی است )

بگذارید خشک شود

۴ بار یک روز تکرار کنید تا شرایط شما بهبود پیدا کند

 

۳ قاشق چای خوری را اضافه کنید. ۳ قاشق چای خوری و ۳ قاشق چای خوری. از عسل گرفته تا یک لیوان آب‌گرم و تکان بخور.

در حالی که صبح‌ها قبل از صبحانه، هوا گرم است.

عادت خود را حفظ کنید حتی اگر از تبخال تناسلی خود رها شوید.

این درمان به شما کمک می‌کند تا تبخال تناسلی را رها کنید ، یک سیستم ایمنی قوی ایجاد کنید و پوشش گیاهی خود را بهبود بخشید تا از بازگشت بیماری پیش‌گیری کنید .

داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی در منزل

درمان تبخال تناسلی با سیر

سیر به خاطر خواص ضد التهاب و ضد باکتری آن ، برای درمان مشکلات سلامتی به مدت هزاران سال به کار می‌رود. این دو ویژگی برجسته سیر در کاهش اثرات منفی التهاب که باعث تبخال تناسلی و محدود کردن شیوع بیماری می‌شوند ، مفید هستند. علاوه بر این، یک ماده شیمیایی در سیر شناخته‌شده به نام allicin نشان‌داده شده‌است که یک فعالیت ضد ویروسی بسیار موثر از جمله HSV – ۱ دارد. این لامپ زمانی که در تماس مستقیم با ناحیه آسیب‌دیده قرار می‌گیرد ، قادر به کشتن ویروس است. سیر برای تبخال تناسلی یکی از سریع‌ترین راه‌های درمان پوست است. زمان ایده‌آل برای استفاده از سیر برای تبخال تناسلی ، زمانی است که بیماری در مرحله اول قرار دارد و تاول‌ها به خوبی رشد نمی‌کنند و شامل مایع در داخل بدن هستند.

 

طرز تهیه ۱:

کمی حبه سیر را خرد کرده و آن را در یک کاسه با دو لیوان آب بریزید.

جوش را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید خنک شود

آب را به وان خود اضافه کنید و منطقهی متاثر کننده را به مدت ۱۰ دقیقه در آب بیندازید و خیس کنید .

پوست خود را با آب سرد بشویید .

این روش را ۳ بار در روز تکرار کنید تا وضعیت شما بهبود یابد

 

کمی حبه سیر، پوست کندن و سوات را در نظر بگیرید.

سیر را مستقیما بر روی منطقه سیل‌زده خود بمالید و به مدت ۱۵ دقیقه

این درمان را ۲ بار در روز برای چند روز تکرار کنید

 

۵ قاشق چای خوری را اضافه کنید. سیر روغن سیر در یک کاسه کوچک

از یک توپ پنبه برای جذب روغن و استفاده در مناطق آسیب‌دیده استفاده کنید.

این روند را یک‌بار روزی تکرار کنید تا وضعیت شما بهبود یابد

شما می‌توانید سیر روغن سیر را در فروشگاه بخرید و یا با پختن یک حبه سیر با روغن زیتون تا زمانی که سیر میخک به قهوه‌ای تبدیل شوند ، آن را درست کنید، و سپس سیر میخک را بیرون ببرید تا از روغن مانده استفاده کنید.

 

درمان تبخال تناسلی با جوش شیرین

یکی از داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین اثر خشک کردن سریع روی زخمه‌ای ناشی از تبخال تناسلی دارد، بنابراین به شما کمک می‌کند سریع‌تر از شر این بیماری رها شوید. اگر چه آلوئه ورا به بهبود سریع زخم‌ها کمک می‌کند اما جوش‌شیرین تاثیر زیادی بر کاهش درد و خارش ندارد. شما می‌توانید به راحتی جوش‌شیرین را در سوپرمارکت‌ها و یا داروخانه‌ها خریداری کنید و بسیار ارزان است.

 

کمی قاشق چای خوری را اضافه کنید. پودر جوش‌شیرین را به یک کاسه بریزید.

یک توپ پنبه را در آب تمیز خیس کنید و سپس آن را در کاسه پودر فرو کنید.

آن را در ناحیه متاثر تر کنید ( مطمئن شوید که تمام زخم‌های ناشی از جوش‌شیرین را پوشش می‌دهید و بیش از ۱ ساعت از توپ پنبه استفاده نکنید )

آن را به مدت ۱ ساعت بگذارید و سپس پوست خود را با آب ولرم بشویید.

این روند را ۲ بار در روز تکرار کنید تا زخم خشک شود

 

درمان تبخال تناسلی با گیاه چریش

چریش هندی یا چریش گیاهی است که از مدت‌ها قبل برای درمان بیماری‌های ناشی از باکتری و ویروس‌ها مثل عفونت مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. اعتقاد بر این است که امروزه شرکت‌های دارویی و آرایشی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن ضد قارچ، ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد ویروسی و ضد عفونی‌کننده است به همین دلیل به شما کمک می‌کند مشکلات ناشی از تبخال تناسلی را به خوبی مدیریت کنید. چریش هندی به شما کمک خواهند کرد تا باکتری‌ها و ویروس‌هایی که باعث بیماری و جلوگیری از رشد آن‌ها می‌شوند را بکشید. مصرف of هندی همچنین از توسعه HSV – ۲ در داخل بدن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند به کاهش قرمزی، درد، خارش پوست ، خارش پوست، تاول زدن، و التیام سریع زخم‌ها کمک کند.

 

طرز تهیه ۱:

یک مشت برگ neem تازه بردارید و آن‌ها را خرد کنید تا خمیر درست کنید.

خمیر را به منطقه آسیب‌دیده بمالید و ۳۰ دقیقه آن را ترک کنید

پوست خود را با آب‌گرم بشویید.

این روند را دو بار در روز تکرار کنید تا زخم از بین برود

 

مشتی از برگه‌ای سبز تازه را در کاسه‌ای با سه لیوان آب اضافه کنید .

کاسه را به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید و بگذارید خنک شود

محلول را Strain و منطقه آسیب‌دیده خود را با این محلول تمیز کنید.

این درمان را ۳ بار در روز انجام دهید

 

درمان تبخال تناسلی با روغن زیتون

روغن زیتون یک جز طبیعی عالی برای بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات پوستی تلقی می‌شود. هم چنین ثابت شده‌است که تاثیر خوبی بر علایم تبخال تناسلی دارد. روغن زیتون خواص آنتی‌اکسیدان قوی دارد که برای کشتن باکتری‌ها و ویروس‌ها مختلف مفید است. علاوه بر این ، روغن زیتون حاوی ترکیبی به نام oleuropein است که در درمان بیماری‌های عفونی مختلف از جمله تبخال تناسلی مورد آزمایش قرار گرفته‌است. بعد از رهایی از تبخال تناسلی، احتمال اینکه بدن شما به اندازه کافی پروتئین تولید نکند و سیستم ایمنی شما ضعیف است، وجود داشته باشد. در این مورد، استفاده از روغن زیتون یک روش موثر برای افزایش سیستم ایمنی و تحریک تولید پروتئین است و به جلوگیری از بروز بیماری تبخال تناسلی کمک می‌کند. علاوه بر این، مصرف روغن زیتون به شما کمک می‌کند تا از عوارض مرتبط با تبخال تناسلی دوری کنید. روغن زیتون قبل از اینکه به پوست شما آسیب وارد کند ، میکروب‌ها را از داخل بدن شما نابود می‌کند. پس از نابود شدن، این عوامل از طریق سم زدایی طبیعی بیرون از بدن آزاد خواهند شد. روغن زیتون هنگام اعمال بر روی پوست، به تسکین و مرطوب کردن پوست کمک می‌کند و به کاهش خارش و درد کمک می‌کند.

 

طرز تهیه ۱:

۲ قاشق چای خوری را اضافه کنید. روغن زیتون و ۳ قطره روغن اسطوخودوس را به یک کاسه کوچک ببرید و آن را در مایکروویو گرم کنید .

آن‌ها را به خوبی مخلوط کنید و بگذارید خنک شود

مخلوط را با استفاده از یک پد پنبه بر روی پوست affected بمالید.

این روش را ۳ بار در روز تکرار کنید تا نشانه‌های شما بهتر شوند

 

۴ – ۴ قاشق چای خوری را اضافه کنید. روغن زیتون داغ به یک کاسه

از یک پنبه آغشته به روغن زیتون استفاده کنید تا بر روی پوست affected اعمال شود.

دو بار در روز تکرار کنید

طرز تهیه ۳:

۴ میلی‌گرم روغن زیتون را در هر ۶ ساعت بین وعده غذایی خود بگیرید

 

داروهای گیاهی برای درمان تبخال تناسلی در منزل

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب