شیره انگور بهترین گزینه برای درمان افسردگی حاد

شیره انگور بهترین گزینه برای درمان افسردگی حاد

شیره انگور بهترین گزینه برای درمان افسردگی حاد

شیره انگور می تواند افسردگی را در بیماران مبتلا به افسردگی حاد و مزمن درمان کند. اگر به شیره انگور کمی ارده شیره اضافه کنید معجونی درست خواهد شد که ظرف 40 روز افسردگی را در بدن شما برای همیشه درمان می کند.

 

دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند, شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

 

زارعیان اظهار کرد: جوشانده سماق از ترکیبات مورد استفاده در طب ایرانی برای حفظ سلامت لثه و دندان است که اثر آن بر کاهش رشد باکتری‌های مخرب دندان است, مطالعات نشان داده که سماق می‌تواند رشد و متاستاز سلول‌های سرطان سینه را محدود و مرگ آنها را تسریع کند.

 

وی افزود: مواد مؤثره موجود در گیاه زنجبیل اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدان و تب‌بر دارند لذا این گیاه در درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی قابل استفاده است, زنجبیل از گیاهانی است که می‌توان برای تسکین دردهای مفصلی از آن استفاده کرد و یک مکمل درمانی خوب در بیماری‌های مفصلی سرد است.

 

این دستیار تخصصی طب ایرانی تصریح کرد: دارچین خوب, دارچینی است که تندبو، شیرین مزه اما همراه با تندی طعم، سرخ رنگ، دارای قلم‌های باریک و بلند و نازک و در هم پیچیده باشد, یکی از مکمل‌های غذایی برای بانوان مبتلا به دردهای رحمی مصرف زرده تخم مرغ عسلی مخلوط شده با دارچین است.

 

زارعیان اضافه کرد: نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند, شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

 

وی یادآور شد: مرباى هویجی که با عسل تهیه شده یک ترکیب مناسب برای تقویت احشا, قوای هاضمه است, لوتئولین موجود در هویج نیز یک ترکیب مناسب برای حفظ کولون از سرطان است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب