راه های پرپشت شدن ابرو در یک هفته تضمینی

راه های پرپشت شدن ابرو در یک هفته تضمینی

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

پرپشت شدن ابرو در یک هفته با انجام برخی از کارها امکان پذیر است. راه های پرپشت شدن ابرو در یک هفته را در ادامه توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید پرپشت شدن ابرو در یک هفته را تجربه کنید با این مطلب سماتک همراه باشید.

 

پرپشت شدن ابرو خالی در یک هفته

امسال ابروهای پر و نامنظم مد سال است. به همین بهانه شما را با روش‌های جدید اکستنشن ابرو برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته که این روزها طرفداران زیادی در آرایشگاه‌ها داشته آشنا می‌کنیم. به هر حال داشتن ابروهای پر و نسبتا پهن نه‌تنها صورت را جوان‌تر نشان می‌دهد، بلکه چشم‌ها را هم درشت‌تر می‌کند و به همین دلیل کمتر خانمی ساده از آن می‌گذرد.

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

پرپشت شدن ابرو با مواد طبیعی در یک هفته

_ برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته اگر می‌خواهید خط ابرو بکشید از مداد ابرو استفاده کنید. هنگام انتخاب مداد ابرو توجه داشته باشید رنگ آن نیم درجه از ابروی شما تیره‌تر باشد تا در عین پوشش‌دهی کامل ابرو رنگ چشمان شما را بهتر نشان دهد. خط ابرو را دوباره ترسیم کنید. این خط را کمی بالاتر از خط واقعی ابرو بکشید تا پرپشت‌تر دیده شود. در آخر به کمک انگشتان، این خطوط را محو کنید.
_ اگر ابروی توخالی دارید یا موهای ابروها خیلی نازک است از ژل ابرو برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته کمک بگیرید تا پرتر به نظر برسند و موها ضخامت پیدا کنند.
_ اگر ابروهایتان خیلی خالی شده می‌توانید از تاتوی ابرو یا ‌هاشور به سلیقه خود استفاده کنید. معمولا سالی یکبار باید تاتو را روتوش کنید.
_ اگر ابروهایتان نازک است و دوست دارید کمی آن را پررنگ‌تر و پرپشت‌تر جلوه دهید از ریمل ابرو کمک بگیرید. بهتر است ریمل را همرنگ ابروی خود انتخاب کنید. اگر بین دو رنگ شک دارید، رنگ تیره‌تر را بردارید.
_ رنگ ابروی مناسب انتخاب کنید. در بهترین حالت، رنگ ابروها باید با رنگ ریشه موها یکی باشد. اگر نمی‌دانید باید از کدام مداد یا سایه چشم استفاده کنید، همیشه رنگ روشن‌تر را انتخاب کنید.

 

راه های پرپشت شدن ابرو در یک هفته

_ برای صورت‌های استخوانی و گرد، خط ابرویی که کمی 8 باشد بهتر است و برعکس، صورت‌های کشیده با خط ابروی منحنی‌تر به دلیل ایجاد تضاد زیباتر می‌شوند.
_ ابرویی که درست آرایش شود، چشم را نافذتر و جوان‌تر نشان می‌دهد. برای کمتر نشان دادن خطوط صورتتان، تاج ابرو را بالا ببرید تا دم آن. اگر دم ابرو بیش از حد پایین و قطور باشد باعث می‌شود چهره عبوس و افسرده نشان داده شود.
_ اگر زخم، بریدگی، سوراخ یا عیوبی از این قبیل در ابروی شما وجود دارد، می‌توانید این قسمت را با مداد پر کنید یا از ترکیب رنگ و واکس استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید هنگام کار، حتما رنگ را در قسمت‌های دیگر ابرو نیز بکشید تا ابرو حالتی طبیعی داشته باشد.
_ اگر ابروهایی بی‌نهایت کوتاه دارید، باید برای آنها یک دنباله طراحی کنید. برای این کار بهتر است از ژل ابرو و یک قلموی اریب (شیبدار) کمک بگیرید و دنباله مورد نظر را بر اساس شکل اصلی ابرو ترسیم کنید. در ادامه برای تثبیت رنگ و شکل دنباله طراحی‌شده، از واکس ابرو یا یک برس آغشته به روغن جلا یا حتی از اسپری تثبیت‌کننده استفاده کنید.
_ افرادی که ابروهای مشکی دارند، از سایه ابرو و مداد ابرو مشکی استفاده نکنند. قهوه‌ای تیره یا خاکستری تیره، حالت طبیعی‌تری به ابروها خواهد داد.

_ از ترفندهای حرفه‌ای آرایشگرها برای پر کردن ابروهای تان استفاده کنید

1. زیر ابروها کرم‌پودر و سایه روشن بزنید و با انگشتتان آن را پخش کنید.
2. با مداد، خط بالای ابرو را بکشید.
3. ابروها را به سمت بالا شانه کنید.
4. قسمت‌های کم‌پشت ابروهایتان را با همان مداد پر کنید.
5. آرایش را ثابت کرده و ابروها را با ریمل رنگی مرتب کنید.

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

پرپشت شدن ابرو با اکستنشن در یک هفته

پرپشت شدن ابرو در یک هفته اگر اهل گشت زدن در وب و شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فروش محصولات زیبایی باشید حتما تبلیغاتی را در مورد ژل‌های کره‌ای ابرو که محصولی جدید برای اکستنشن ابروست، دیده‌اید. با این محصول جدید دیگر نیازی نیست ابروهایتان را برای پهن و پرپشت نشان دادن تاتو کنید یا از مداد ابرو استفاده کنید. کافی است فرچه را در ظرفی که پر از فیبرهای سنتتیک و ژل مخصوص است فروکنید و روی ابرویتان بکشید تا ابروی شما با ظاهری کاملا طبیعی پر به نظر برسد. البته تنها مشکلی که فعلا به آن اشاره شده رنگ تیره این فیبرهاست. پس اگر ابروهای روشنی دارید این نوع اکستنشن مناسب شما نیست.

 

پرپشت شدن ابرو با اکستنشن ابرو در یک هفته

بعد از اکستنشن مو و مژه، اکستنشن ابرو هم یکی از رایج‌ترین روشهای پرپشت شدن ابرو در یک هفته است. نحوه کار مشابه مژه است، با این تفاوت که ابتدا پوست زیر ابرو را باید کاملا تمیز کرد و سلول‌های پوستی مرده را برداشت تا دوام و ماندگاری اکستنشن بالا برود. ابروها با چسب مخصوص بی‌رنگ لابلای ابروهای واقعی قرار می‌گیرند و آرایشگر فرم آنها را مطابق با مدل درخواستی مشتری تنظیم می‌کند.
این نوع اکستنشن حالتی پر و طبیعی به ابرو می‌دهد اما هر دو هفته یکبار باید برای اصلاح و شارژ مجدد نزد متخصص بروید.
در ضمن استفاده از سونا یا پاک‌کننده‌های آرایشی روغنی ممنوع است و اگر اهل دستکاری ابروها و کندن آنها هستید، بهتر است اصلا سراغ این روش نروید. در ضمن تاکید می‌کنیم مانند اکستنشن مو و مژه، اکستنشن ابرو هم از نظر متخصصان پوست روش تاییدشده‌ای نیست و می‌تواند درنهایت به ریزش ابروهای واقعی شما ختم شود. پس قبل از اینکه تصمیم بگیرید خوب فکر کنید و جوانب را بسنجید.

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

پرپشت شدن ابرو در یک هفته با 5 راهکار طبیعی

1. از مرطوب‌کننده استفاده کنید تا پرپشت شدن ابرو در یک هفته را تجربه کنید.
2. تا می‌توانید از برداشتن ابرو با موچین یا موم بپرهیزید. فراموش نکنید گاهی تا 6 ماه باید صبر کنید تا ابروی برداشته‌شده دربیاید و به اندازه مناسب برسد.
3. رژیم غذایی در پرپشت شدن ابرو در یک هفته بسیارحائز اهمیت است. مواد غذایی دارای امگا3، آهن، روی و ویتامین C مانند ماهی، آووکادو، انبه، روغن زیتون، اسفناج و گردو برای رشد ابروهای سالم ضروری هستند، پس از آنها غافل نشوید.
4. لایه‌برداری اینجا هم در پرپشت شدن ابرو در یک هفته موثر است. با برس مخصوص ابرو حداقل 2 یا 3 بار در هفته ابروهای خود را برای رشد موهای آن یا به عبارت دیگر در جهت خواب ابروها برس بکشید.
5. سرم مخصوص ابروها هم در برخی موارد می‌تواند پرپشت شدن ابرو در یک هفته را تضمین کند

جدیدترین مطالب