عکس از مدل موی بچه گانه

عکس از مدل موی بچه گانه

عکس از مدل موی بچه گانه

گلچینی از مدل موی بچه گانه را برای شما دوستان عزیز در سایت سماتک قررار داده ایم در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس از مدل موی بچه گانه را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مدل های موی بچگانه شیک و بسیار جدید که مورد توجه والدین عزیز قرار می گیرند این مدل مو بچگانه بسیار شیک و زیبا می باشند بچه ها هم باید دارای موی موی زیبا و شیک باشند چه در روزهای مدرسه و چه در عکس ها، چرا مدل موی بچه‌ها را تغییر ندهیم؟ تغییر دادن مدل موی بچه‌ها ممکن است سخت باشد، به همین دلیل چند تا از بهترین مدل موها را جمع آوری کرده‌ایم که شما و فرزندتان (دختر و یا پسر) هر دو خوشتان بیاید، بدون اینکه بخواهید درباره آن بحث کنید. این مدل ها آنقدر مد روز هستند که فرزندتان هیجان زده می شود اما در عین حال آن قدر کلاسیک هستند که شما بعد از سال ها که عکس هایشان را می‌بیند افسوس نخورید.

 

از مدل بامزه «بیبر» تا سبک‌هایی مثل «باردو» چیزی برای کودکان با خصوصیات مختلف در این لیست ۱۸ تایی وجود دارد. این عکس ها را مستقیم به آرایشگاه ببرید تا دقیقا همان شکل را درست کنند و یا یکی از مدل های ساده را در خانه هر روز یا برای مراسمی خاص امتحان کنید. چه فرزند شما موهای روشن، تیره، و یا ضخیم یا نازک و کوتاه یا بلند داشته باشد، ما همه طیف‌ها را پوشش داده‌ایم تا مطمئن شویم برای هر نوع مو، یک مدل وجود داشته باشد.

 

حالا اگر می‌توانید، کافیست آنها را به مدت طولانی آرام بنشانید تا یکی از این مدل های بامزه را درست کنید! یک تلفن هوشمند، معمولا می‌تواند ترفند خوبی برای این کار باشد!

 

۱- مدل مو پیکسی

عکس از مدل موی بچه گانه

فکر می‌کنید دخترتان می‌تواند یک مدل موی پیکسی پری مثل توئیگی داشته باشد اما موهای خرد کلافه‌اش می‌کند؟ این مدل را امتحان کنید تا همان را تقلید کنید، یا ببینید شما و فرزندتان، قبل اینکه به طور دائم موها را به این سبک اصلاح کنید، از آن خوشتان می‌آید یا نه. خیلی ساده یک فرق بزرگ باز کنید (هر طرف که به او می‌آید) و آن را به سمت پشت سر ببرید تا دو بخش ایجاد کنید. سپس هر طرف را دم اسبی کنید یا یک حلقه ایجاد کنید تا صاف شوند و خیلی جلب توجه نکنند. در پایان، تمام موهای دختر کوچولو را دور خط رویش مو (همان که احتمالا در حالت عادی کلا به سمت پشت می‌کشید) به پایین بکشید. چه کسی گفته مدل موی بچه‌ها نمی ‌تواند از گذشته الهام بگیرد؟

 

۲- مدل مو بیبر

عکس از مدل موی بچه گانه

خوب، پسرتان می‌خواهد شبیه جاستین بیبر باشد اما شما می‌خواهید مطمئن شوید که او خیلی ژولیده نباشد. این مدل موی دوست داشتنی را برای پسر بچه‌ها امتحان کنید که کاملا کار درستی است. این عکس را پیش آرایشگرتان ببرید و مطمئن شوید که از یک ریش تراش استفاده کند یا با قیچی موها را به سمت پایین کوتاه کند تا دقیقا حالت Y شکل را ایجاد کند. کناره‌های صاف می‌تواند او را بیش ار بیبر شبیه به کاسه کند! و می‌دانیم که این خیلی خوب نیست. وقتی آرایشگر به شما یاد بدهد چطور قسمت جلو را کوتاه کنید می‌توانید موها را از جلوی چشمانش بردارید بدون اینکه مجبور باشید هفته ای یک بار به آرایشگاه برگردید.

 

۳- مدل مو باردو

عکس از مدل موی بچه گانه

داشتن یک مدل موی رسمی‌ تر برای بچه‌ها بسیار ساده است. این مدل الهام گرفته شده از مدل باردو را امتحان کنید. این مدل برای هر قد و بافت مویی مناسب است و تنها چیزی که باید انجام دهید استفاده از اتوی مو، کش مو و یک تکه موی مصنوعی است. بخش کوچکی از موها که بین دو نیمه ابروها قرار می‌گیرد جدا کنید و با یک کش مو ببندید. سپس با یک اتوی مو یا بیگودی داغ تمام موها از جمله قسمت دم اسبی را فر کنید. در پایان موی مصنوعی را روی کش مو ببندید.

 

۴- مدل مو مرد رنسانسی

عکس از مدل موی بچه گانه

اگر پسرتان موهای فر دارد، این مدل برای او فوق‌العاده است. به آرایشگر بگویید کمی بیشتر از معمول موها را بلند بگذارد. اینطوری فرها طول بیشتری برای کار دارند و کمی بازتر بوده و خیلی ریز نیستند. درست بعد از شستن موهایش، وقتی هنوز مرطوب هستند، کمی موس حال دهنده یا ژل بزنید تا فرها مشخص ‌تر شده و حالت بهتری بگیرند. اگر بگذارید تا با هوای آزاد خشک شوند، فرها ارتفاع بیشتری پیدا کرده و وز می‌کنند. کمی ماده حالت دهنده باعث می‌شود در تمام روز بتوانید آنها را کنترل کنید.

 

۵- مدل مو ملکه زیبا

عکس از مدل موی بچه گانه

اگر دخترتان موهای بلندتری دارد، این مدل روش خوبی است که تمام موهایش را به عقب ببرید به شکلی که مناسب مراسم رسمی باشد. اول بخش کوچکی از موها در اطراف خط رویش مو را بکشید که بتواند بعدا به کنار انداخته شود. بقیه موها را به سمت بالا بکشید و دم اسبی کنید و چند تکه را در اطراف صورت رها کنید. بخش جلویی را به یک طرف بیندازید و اگر به اندازه کافی بلند است به پشت گوش ببرید و در غیر این صورت با سنجاق آن را ثابت کنید.

 

۶- مدل مو سوپر استار

عکس از مدل موی بچه گانه

بگذارید پسرتان موی بلندتری که می‌خواهد را برای مدرسه داشته باشد و سپس این مدل را وقتی می‌خواهید برای مراسمی موها از جلوی چشمش کنار بزنید و کمی بیشتر بکشید امتحان کنید. شاید این ساده‌ترین مدل باشد. برای این مدل تنها یک شانه و کمی اسپری مو یا ژل لازم دارید. اگر موها خشک هستند، ابتدا آنها را کمی خیس کنید و یک فرق بزرگ باز کنید. ژل یا اسپری مو بزنید و موها را به سمت عقب شانه کنید. موهای ضخیم ‌تر ممکن است به حالت دهنده بیشتری نیاز داشته باشند. شانه را در کیف خود نگه دارید و وقتی موها ژولیده شدند آنها را با شانه مرتب کنید.

 

۷- مدل مو طناز

عکس از مدل موی بچه گانه

یک دختر بچه با گیس بافت همیشه در اوج بانمکی است. این مدل برای موهای کوتاه و بلند مناسب است و برای کنار زدن موها از روی صورت فوق ‌العاده است. اول به طور معمول موها را به پشت سر و پایین برده و آنها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را در پشت گردن جمع کرده و با کش ببندید. اگر می‌خواهید چند فر به طول در گیس اضافه کنید تا کمی بافت و حجم به آنها بدهید و سپس سنجاق زیبا یا زیورآلات براق در کناره‌ها استفاده کنید تا مدل را تکمیل کنید.

 

۸- مدل مو کاملا آمریکایی

عکس از مدل موی بچه گانه

این مدل کوتاه و منظم یک مدل کلاسیک است که پسرتان بعد از دوباره دیدن عکس هایش هرگز افسوس نخواهد خورد. این مدل کوتاه برای انواع بافت های مو مناسب است، خصوصا موهای ضخیم چون نگهداری آن آسان است. همچنین برای بچه‌هایی که ورزش می‌کنند ایده ‌آل است چون جلوی چشمانشان نیست و بعد از ساعت ها کلاه به سر داشتن هم بد به نظر نمیرسد. موی کوتاه همچنین برای ماه های گرم سال مناسب است و باعث گرمای بیشتر نمی‌شود. شما و پسرتان این مدل را دوست خواهید داشت چون برای اینکه خوب به نظر برسد هیچ کاری نباید انجام دهید بنابراین می‌تواند از تخت بیرون بیاید و برود.

 

۹- مدل مو نابغه

عکس از مدل موی بچه گانه

گیس بافت های معمولی را با این مدل راحت جایگزین کنید. این مدل مخصوصا برای موهای بلندتر فوق‌ العاده است چون آنها را از روی شانه‌ها جمع می‌کند. موها را در پایین و وسط به قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را با یک کش محکم کنید اما در آخرین دور، تنها نیمی از موها را بیرون بکشید به طوری که یک حلقه ایجاد شود. حلقه را به دور خود بپیچید (در صورت لزوم) به این ترتیب موهای شل به سمت بالا می‌آید. برای داشتن حلقه تنگ تر که مدت طولانی ‌تری دوام دارد، حلقه را خیلی کوچک کنید و مو های شل اطراف را به سمت بالا جمع کنید. یک تل یا سنجاق برای تکمیل آن استفاده کنید.

 

۱۰- مدل مو مرد عصبی

عکس از مدل موی بچه گانه

موهای پسرتان را در قسمت بالا کمی بلندتر نگه دارید تا این مدل شیک را ایجاد کنید. ظاهر کلاسیک برای همه مناسب است و به تلاش زیادی احتیاج ندارد. به سادگی، کمی آب و اسپری به موها بزنید و یک فرق بزرگ باز کنید و با برس مو، موها را از هر دو طرف به عقب برانید. کلید این کار این است که موها را، مانند کاری که با شانه می‌کنید به سمت پایین برس نزنید که تخت شوند. برس مو اجازه می‌دهد موها را به بالا کشیده و به آنها حجم دهید. دوباره کمی اسپری موی بزنید تا موها شکل درستی بگیرند.

 

۱۱- مدل مو مدل گلدار

عکس از مدل موی بچه گانه

سریع‌ترین و ساده ‌ترین راه برای حالت دادن به موهای دخترها چیست؟ یک کلیپس خیلی بزرگ مثل تل گلدار. این کار مثل رژ لب قرمز است برای زمانی که خسته هستید. حواس را پرت می‌کند! پس اگر وقت ندارید و نمی‌توانید موهای او را برای عکس گرفتن فر کنید. (یا حتی به همین دلیل نمی‌توانید آنها را برس بزنید) تنها یک تل یا یک گیره سر بردارید و احتمالا هیچ کس متوجه ماجرا نخواهد شد. زیورآلات مو همچنین برای موهای کوتاه که در عقب جمع نمی‌شوند نیز عالی هستند. در روز زمانی که وقت دارید، برخی قسمت ها را فر کنید تا جذابیت بیشتری به ظاهر او بدهید.

 

۱۲- مدل مو رفیق

عکس از مدل موی بچه گانه

پسرتان فرهای کوچک روی موهایش دارد؟ این مدل آنها را عالی نشان می‌دهد. موی جلوی پیشانی را به کنار بزنید و تنها به فاصله چند انگشت بالای ابروها کوتاه کنید. چون از جلو به عقب به صورت نوک تیز می‌ایستند، کناره‌ ها از گوش هایش بلندتر بوده و همین طور که به عقب می‌ روند بلندتر می‌شوند. برای حالت دادن کمی موس به نوک آنها بزنید. این کار کمک می‌کند که فرها مشخص ‌تر شوند و مرتب مانده و وز نکنند. این مدل به زیبایی رشد می‌کند و بنابراین زمان بیشتری طول می‌کشد تا لازم شود او را به آرایشگاه ببرید.

 

۱۳- مدل مو مد روز

عکس از مدل موی بچه گانه

برای موهای لخت که به نظر می ‌رسد نمی‌خواهند هیچ مدل فر یا حالتی را نگه دارند، این مدل ماهرانه مناسب است. قد دقیقا تا چانه و چتری های بالای ابروها به آن حالتی گستاخانه داده که منحصر بفرد است بدون اینکه نیاز به هیچ محصول یا زیوری داشته باشد. وقتی می‌خواهد برای بازی یا ورزش چتری ها را کنار بزند، کافی است آنها را کنار زده و با کلیپس یا سنجاق محکم کنید. با این روش ساده مقداری جذابیت به آن اضافه می‌کنید بدون اینکه به ابزار داغ نیاز داشته باشید. این مدل همچنین با یک تل روی آن عالی به نظر می‎‌رسد.

 

۱۴- مدل مو تارهای زنده

عکس از مدل موی بچه گانه

این مدل موی رو به بالا برای نازک نارنجی‌ها نیست. اگر پسرتان دوست دارد در حمام وقت بگذارد تا موهایش را این شکلی کند، این مدل برای اوست! به سادگی به آرایشگر بگویید کناره‌ها را بزند و سپس قسمت بالا را حدود ۲ اینچ بزند. از یک ژل قوی استفاده کنید و با انگشت موها را به بالا بکشید یا همه به این صورت سر بالا بایستند. حتی می‌توانید ژل را در کوله اش بگذارید و او را به مدرسه بفرستید که اگر لازم شد در زنگ تفریح در دستشویی آنها را مرتب کند. فقط مجموعه کلاه هایش را برای روزهایی که احساس تنبلی می‌کند در دسترس داشته باشید.

 

۱۵- مدل مو تازه کار

عکس از مدل موی بچه گانه

چه کسی گفته مدل باب فقط برای مادرها است؟ ما این مدل کلاسیک را برای همه سنین مخصوصا دخترها می‌پسندیم. قد تا چانه ساده و موقر است و نیازی به حالت دادن خاصی ندارد. برای همه انواع و بافت های مو مناسب است و مخصوصا وقتی با یک زیور بامزه تکمیل شده باشد قابل تحسین است. به نظر ما فر کردن نوک موها یا اتو و کنار زدن و پیچ دادن آن خیلی دوست داشتنی است. با گره زدن یک روبان به شکل منحنی و چسباندن آن به یک سنجاق یا گیره، خودتان یک گل سر درست کنید. همچنین می‌توانید سنگ یا چیزهای دیگر بچسبانید تا شخصیت او را نشان دهید.

 

۱۶- مدل مو دبستانی

عکس از مدل موی بچه گانه

می‌خواهید برای اولین بار موهای پسرتان را کوتاه کنید؟ این مدل کلاسیک می‌تواند برای شروع به آرایشگر ایده خوبی بدهد. کناره‌ها کمی کوتاه تر و بالای سر به اندازه کافی بلند که می‌توان آنها را برس کشید اما نه آن قدر بلند که ژولیده به نظر برسد. این مدل برای اولین بار انتخاب خوبی است وقتی می‌خواهید مطمئن قدم بردارید. همچنین به این دلیل که به محصولات حالت دهنده نیاز ندارد عالی است. به سادگی آنها را وقتی هنوز مرطوب هستند به سمت عقب شانه کنید، به این ترتیب به همان شکل خشک می‌شوند. اگر می‌دانید در زمین بازی ممکن است موهایش آشفته شوند، می‌توانید از کمی اسپری مو یا ژل برای نگهداشتن آنها استفاده کنید.

 

۱۷- مدل مو محبوب معلم

عکس از مدل موی بچه گانه

با این مدل ساده، دهه شصت را یادآوری کنید. وقتی برای فر کردن موها زمان ندارید اما او می‌خواهد کار متفاوتی انجام دهد، این تل مو را امتحان کنید. به سادگی با یک اتوی مو یا سشوار و برس، نوک موها را به سمت بیرون و بالا حالت دهید. این برای وقتی قد موها تا شانه‌ها یا کوتاه تر است، مناسب تر است، چون موهای بلند تمایل دارند به پایین بیفتند، بنابراین خیلی دوام نمی‌آورد. یک تل پهن به رنگ روشن بگذارید تا واقعا سبک دهه شصت را نمایش دهد و موها را سرجایشان نگه دارد. این همچنین گزینه خوبی برای هالوین است.

 

۱۸- مدل مو دلقک کلاس

عکس از مدل موی بچه گانه

این مدل شبیه به مدل «دبستانی» یک مدل کلاسیک است که می‌تواند با کمی ژل به شکل های مختلفی حالت داده شود. اگر پسرتان می‌خواهد موهایش را تا اندازه‌های بلندتر نگه دارد، این مدل روش خوبی است! این حالت با هر مدلی که موی روی سر کمی بلندتر است قابل انجام است. به سادگی، اندازه یک نخود از یک ژل قوی برداشته، آن را بین انگشتانتان گرم کنید. سپس انگشتان را بین موهای نیمه جلوی سر بکشید و بیشتر ژل را به نوک موها بزنید به طوری که بلندتر بایستند. کمی ژل بیشتر برای نگهداشتن حالت اضافه کنید.

 

منبع: fitnessmagazine.ir

جدیدترین مطالب