مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز (تصویری)

مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز (تصویری)

مدل مویی جذاب و باز را این جا یاد بگیرید

 

مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز را به صورت تصویری مشاهده می کنید. همه ی خانم ها دوست دارند در مهمانی ها و جشن هایشان به زیبایی بدرخشند و زیبا ترین خانم آن مجلس باشد براب همین دغدغه ی اصلی هر خانمی برای آماده شدن برای یک مهمانی مدل و لباسی است که باید بپوشد. از آن طرف هزینه های بالای سالن های آرایش آن هارا ناراحت و خسته میکند. پس چاره چیست؟ چگونه میتوان با روشی ساده اما شیک مدل مویی دلخواه خود را درست کنند؟ این جا ما برایتان آموزش یکی از زیباترین مدل موهای باز و پوش دار را که در کمترین زمان میتوانید آماده ی یک مهمانی شوید را آورده ایم. پس حتما مطالب مفید زیر را بخوانید.

مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز (تصویری)

سماتک: مدل موی بسیار زیبای زیر الهام گرفته از مدل موی دهه 1960 و منسوب به بازیگر و خواننده مشهور فرانسوی بریجیت باردوت است که با وجود گذشت زمان، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

 

۱. موهای خود را تقسیم کنید

با استفاده از یک شانه دم دار، موهای خود را از یک طرف تقسیم کنید، به گزارش پرشین وی خط تقسیم شما درست از بالای کمان ابروی چپ باشد.

 

۲. تاج موها را پوش دهید

دوباره با استفاده شانه دم دار، بخش تاج موی سر را پوش دهید. (هرچه بزرگتر بهتر، شما همیشه می توانید از حجم آن کاهش دهید ولی پس از اتمام کار، افزودن به حجم آن آسان نخواهد بود!)

 

۳. مرتب کردن موهای پشت سر

با استفاده از یک برس کوچک، موهای پشت سر را مرتب کنید تا پف مویی که با پوش دادن موها ایجاد شده ، کاملا مرتب و یک دست شود.

 

۴. در پشت سر سنجاق بزنید

برای محکم کردن موهای پوش داده شده از چندین سنجاق مویی استفاده کنید(از سنجاق هایی به رنگ موهایتان استفاده کنید تا مشخص نشود.)

مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز (تصویری)

۵.با اسپری مو فیکس کنید

با استفاده از اسپری تافت مو، مدل موی خود را ثابت نگه دارید.

 

مراحل درست کردن شیک ترین مدل موی باز

جدیدترین مطالب