ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

خانم های ژاپنی با چه وسیله های زیبا می شوند

ماساژ صورت برای هر خانمی مهم می باشد خانم های ژاپنی همیشه پوستهای زیبایی داشتند و توجه همه را به خاطره پوست های زیبایشان جلب نموده اند وسیله ها و ابزارهای جدیدی برای زیبای پوست خانم ها در ژاپن درست کرده اند در ادامه تصاویری از ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی را برای شما عزیزان در سایت سماتک مورد بررسی قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

پورتال سماتک: زیبایی زنان ژاپنی و داشتن پوست جوان بدون چین و چروک در میان دختران شرقی همیشه مورد توجه بوده است ، بخوانید از دندان دراکولایی و ابزار خاصی که آنها برای جوان ماندن استفاده می کنند.

 

ابزار زیبایی زنان ژاپنی از دندان دراکولایی تا ماساژ حلزون
در طول تاریخ زنان همیشه در جستجوی زیبایی و حفظ طولانی مدت جوانی بوده اند و خواهند بود ، به همین واسطه گروهی برای تحقق این خواسته راه و روش هایی را ابداع می کنند. در کشور ژاپن زیبایی نشان دهنده جوانی، ثروت، قدرت و خوش شانسی است، به همین دلیل عده زیادی از اهالی این کشور به ویژه خانم ها به شدت دنبال آخرین روش ها و ابتکارات برای زیبا شدن هستند.

 

دندان یکی از همین مدهای زیبایی در ژاپن است که در آن با جراحی و تغییر فرم دندان های نیش فک بالا، آنها را عقب تر از سایر دندان ها می کشد. استدلال ژاپنی ها این است که با انجام این کار بیشتر مورد علاقه آقایان قرار می گیرند و شانس بالاتری برای ازدواج پیدا می کنند.

 

محافظ صورت برای جلوگیری از افتادن خط چین و چروک و خنده هم یکی دیگر از اختراعات پرطرفدار در ژاپن است، خانم ها از این وسیله هنگام خواب و استحمام استفاده می کنند تا دچار افتادگی صورت و عمیق شدن چین و چروک های صورت نشوند.

 

ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

محافظ مخصوص ضد چروک برای زیبایی زنان ژاپنی
ماساژ صورت با حلزون زنده هم یکی دیگر از مدهای زیبایی مخصوص کشور ژاپن است، آنها اعتقاد دارند این کار باعث از بین بردن آکنه، لایه برداری از پوست و جوانسازی صورت می شود.

ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

نقش حلزون در زیبایی زنان ژاپنی
استفاده از دستگاه های کوچک کننده بینی در کشورهای شرق آسیا به ویژه ژاپن بسیار طرفدار دارد و عده زیادی از مردم برای کوچک کردن کناره های بینی خود که به طور ژنتیکی در اهالی این کشورها بزرگ است از جراحی یا دستگاه های کوچک کننده بینی استفاده می کنند، نکته قابل توجه استمرار و ممارست فراوان ژاپنی برای استفاده از این وسایل است و هر روز ساعتی را صرف مراقبت از خود و رسیدگی به زیبایی می کنند.

 

ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

کوچک کننده پلاستیکی بینی
به کارگیری از لنزهای تماسی فانتزی هم یکی از دل مشغولگی های ژاپنی ها است و از لنز های رنگارنگ با نقش های عجیب حتی با طرح شخصیت های کارتونی استفاده می کنند.

ابزار و لوازم آرایش عجیب و غریب زنان ژاپنی + تصاویر

لنزهای فانتزی برای زیبایی زنان ژاپنی

همه ساله در کشور ژاپن هزینه بالایی صرف انواع جراحی های زیبایی و مد های لباس و وسایل تزیینی می شود اما ژاپنی ها سرسختانه به انجام این کارها مصر هستند و احساس اعتماد به نفس می کنند.

جدیدترین مطالب