آموزش گام به گام رابطه مقعدی | فواید رابطه مقعدی

آموزش گام به گام رابطه مقعدی | فواید رابطه مقعدی

آموزش گام به گام رابطه مقعدی

رابطه مقعدی با همسر یکی از انواع مدل های رابطه جنسی است که بسیاری از پزشکان رابطه مقعدی با همسر را توصیه نمی کنند و آموزش گام به گام رابطه مقعدی با همسر را در ادامه این پست از سایت سماتک توضیح خواهیم داد.

 

رابطه مقعدی نوعی فعالیت جنسی است که شامل سکس مقعدی در بسیاری از افراد است اگر برای اولین بار به سکس مقعدی فکر می‌کنید، یا فقط می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ایمن ماندن و لذت بردن از رابطه مقعدی داشته باشید، این مقاله از سایت سماتک به پاسخ دادن به سوالات شما کمک خواهد کرد.

آموزش گام به گام رابطه مقعدی | فواید رابطه مقعدی

رابطه مقعدی چیست؟

بیشتر مردم به رابطه مقعدی در زمانی که آلت مرد وارد مقعد زن می‌شود فکر می‌کنند. اما همچنین ممکن است به معنی استفاده از انگشت کردن در مقعد با اسباب بازی های سکسی برای نفوذ در مقعد و یا استفاده از زبان برای تحریک مقعد باشد.

 

هر کسی می‌تواند از رابطه مقعدی لذت ببرد، چه مرد باشد ، چه زن، چه همجنس باز . بسیاری از مردان همجنس گرا از رابطه مقعدی لذت می‌برند که این گناه کبیره است و مجازات سنگینی را اسلام برای آن قرار داده است.

 

رابطه مقعدی چگونه است؟

رابطه مقعدی باید صحیح انجام شود پس به آرامی با لمس و نوازش کردن مقعد زن شروع کنید تا به این کار عادت کند. اگر از رابطه مقعدی لذت نمی برید با شریک جنسی خود صحبت کنید و توضیح دهید که سکس مقعدی برای شما مناسب نیست. در حالی که بسیاری از مردم از آن لذت می‌برند، بسیاری دیگر ترجیح می‌دهند از رابطه مقعدی اجتناب کنند.

 

اگر تصمیم می‌گیرید که سکس مقعدی داشته باشید ، به آرامی شروع کنید و با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. اگر رابطه مقعدی دارید، از روان کننده ها بسیار استفاده کنید و به یکباره آلت را وارد مقعد نکنید و سپس به طور کامل بیرون بکشید. زمانی که شریک جنسی شما آماده است، کمی جلوتر بروید و سپس دوباره آلت تان را بیرون بکشید. این عمل را آنقدر انجام دهید تا مقعد باز شود و آلت را قبول کند اما اگر زن درد داشت ، آماده باشید که در هر زمانی رابطه مقعدی را متوقف کنید.

 

رابطه مقعدی می‌تواند برای هر دو طرف احساس تحریک جنسی و لذت کند اما می‌تواند مدتی طول بکشد تا به آن عادت کند. اگر این اولین بار است که هر دوی شما رابطه مقعدی را تجربه می کنید کمی با احتیاط انجام دهید. به یاد داشته باشید که می‌توانید در هر زمان که می‌خواهید رابطه مقعدی را متوقف کنید.

آموزش گام به گام رابطه مقعدی | فواید رابطه مقعدی

اچ آی وی و ایدز در رابطه مقعدی

چه شما مرد باشید یا زن، مهم است که در رابطه مقعدی از خودتان در برابر خطر ابتلا به عفونت‌های مقاربتی، از جمله HIV محافظت کنید. آستر مقعد لاغر است و به راحتی می‌تواند آسیب ببیند، که باعث می‌شود بیشتر عفونت ها پخش شوند. این به این معنی است که اگر شریک جنسی شما ایدز داشته باشد با انجام رابطه مقعدی خیلی زود شما هم به ایدز مبتلا خواهید شد. همچنین HIV می‌تواند از طریق سوراخ آلت تناسلی یا از طریق بریدگی های روی آلت مرد و زخم روی آلت منتقل شود.

 

بیماری های ناشی از رابطه مقعدی

اچ آی وی
کلامیدیا
تب خال ناحیه تناسلی
زگیل ناحیه تناسلی
سوزاک
سیفلیس

 

استفاده از کاندوم در طول سکس مقعدی برای کاهش ریسک ابتلا به یک عفونت جنسی مثل ایدز مهم است. در رابطه مقعدی، دقت کنید که از کاندوم استفاده کنید. برخی از زوجین با استفاده از کاندوم ضخیم اضافی در رابطه مقعدی احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

 

شما می‌توانید از یک کاندوم خارجی یا یک کاندوم داخلی در رابطه مقعدی استفاده کنید، بسته شرایط شما کاندوم زنانه قبل از سکس به مقعد وارد می‌شود، همان طور که در مهبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استفاده از کاندوم در هنگام استفاده از آلت مصنوعی بسیار مهم است و اگر آلت مصنوعی را چند زن همزمان استفاده می کنند حتما باید کاندوم ها تعویض گردند. اگر رابطه مقعدی نداشته باشید و در مورد احتمال ابتلا به اچ آی وی نگران هستید، حتما آزمایش دهید. شما قادر به پیش‌گیری از آلودگی پس از رابطه مقعدی نیستید مگر اینکه از کاندوم ها استفاده کنید تا از عفونت ویروس ایدز پیش‌گیری کنید.

 

چرب کردن مقعد زن در رابطه مقعدی

بر خلاف مهبل، مقعد خشک و تنگ است بنابراین مهم است که از یک روان کننده مناسب برای کمک به حرکت آلت تناسلی مرد در مقعد و جلوگیری از آسیب به داخل مقعد استفاده شود. بهتر است از یک روان کننده مبتنی بر آب که به طور خاص برای آمیزش جنسی طراحی شده‌است ، استفاده کنید. ژل لوبریکانت یکی از مناسب ترین روان کننده ها برای سکس مقعدی است.

 

بسیاری از مردان دوست دارند دررابطه مقعدی پروستات خود را تحریک کنند. پروستات یک غده به اندازه چوب گردو است که درست پایین مثانه قرار دارد و به تحریک ( معمولا تحریک انگشت میانی در مقعد ) بسیار حساس است. با این حال، بسیاری از رگ‌های خونی در داخل و اطراف پروستات وجود دارند و اگر با خشونت رفتار شود ، ممکن است آسیب‌دیده شوند، بنابراین همیشه آن را به آرامی درمان کرده و از مقداری روغن روان کننده استفاده کنید.

 

چگونه درد رابطه مقعدی راکم کنیم

برای بسیاری از زنان رابطه مقعدی، بخش لذت بخش از زندگی جنسی آنهاست. با این حال، چه شما مرد یا زن هستید، اگر عجله داشته باشید ، سکس مقعدی می‌تواند ناراحت‌کننده یا حتی دردآور باشد، به خصوص اگر برای اولین بار است که رابطه مقعدی را تجربه می کنید. خوشبختانه، چیزهایی وجود دارند که شما می‌توانید برای کم کردن هر گونه درد از آنها استفاده کنید. مهمترین آنها استفاده از روان کننده ، استفاده از انگشت قبل از ورود آلت و …

آموزش گام به گام رابطه مقعدی | فواید رابطه مقعدی

رابطه مقعدی محافظت شده چگونه است

از همان انگشت که برای تحریک مقعد یک زن استفاده کردید برای واژن استفاده نکنید. زیرا ممکن است مقادیر کوچکی از مدفوع را به مهبل انتقال دهید که می‌تواند باعث عفونت‌های دستگاه تناسلی زن شود.

 

اگر رابطه مقعدی دارید و سپس به رابطه جنسی واژینال یا سکس دهانی می روید، باید از کاندوم جدید برای جلوگیری از عفونت های موجود در مقعد زن استفاده کنید.

 

با رابطه مقعدی شما هرگز باردار نخواهید شد. اما ممکن است منی از مقعد زن خارج شود و کافی است یک قطره از منی مرد وارد مهبل شود که در این وجود شما باردار خواهید شد. استفاده از کاندوم بهترین راه برای اطمینان از این است که همیشه به درستی در برابر عفونت ها و بارداری محافظت شود.

 

فواید رابطه مقعدی

همانند هر نوع رابطه جنسی، مهم است که هر دو نفر به داشتن رابطه مقعدی علاقه داشته باشند و یا مجبور نباشند کاری انجام دهند که نمی‌خواهند قبل از اینکه شروع به داشتن رابطه مقعدی بکنید ، با شریک خود درباره کاندوم صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که داشتن رابطه جنسی بدون محافظ ، شما و شریک تان را در معرض خطر بالاتر اچ آی وی و سایر عفونت ها و ویروس ها مانند هپاتیت آ نسبت به دیگر روابط جنسی قرار می‌دهد. ایمن بودن به شما کمک می‌کند احساس آرامش بیشتری بکنید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا داشتن رابطه مقعدی امری بسیار شخصی است یا خیر؟! مهم‌ترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا با رابطه مقعدی احساس خوبی دارید یا نه که اگر جواب شما منفی است باید از انجام رابطه مقعدی به شدت اجتناب کنید.

جدیدترین مطالب