ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله

ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله

ارضا شدن زن در زمان پریود

ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله امکان پذیر است. بسیاری از خانمها در دوران قاعدگی و پریود دوست دارند ارضا شوند که این کار علاوه برا عوارضی که دارد توصیه می شود انجام نشود. آموزش ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله در ادامه بیان شده است.

 

زنان ارگاسم پیچیده ای دارند. هنوز علم به نحوه ارضای زنان دست نیافته و نظریه های مختلفی برای این موضوع وجود دارد. اما یکی از مهمترین مواردی که زنان را به ارگاسم می کشاند، مقاربت یا دخول آلت جنسی مرد به درون رحم زن است. زن به وسیله دخول آلت شوهر به ارگاسم رسیده و از لذت جنسی بهره مند می شود.

 

اما آیا ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله امکان پذیر است؟ ارضا شدن زن در زمان پریود بدون مقاربت در جایگاه های مختلفی مورد نیاز است. برای مثال در دوران قاعدگی و پریود، مرد به سادگی هرچه تمام تر ارضا شده و لذت جنسی می برد، اما برای رساندن همسرش به ارگاسم چه باید بکند؟ ارضا شدن زن در زمان پریود و یا در دوران نامزدی عموما میسر نیست و به همین علت باید از روش های دیگر مثل مالش چوچوله زن استفاده شود.

 

همچنین بسیاری از بانوان در دوران قاعدگی نیاز دارند تا کمی لذت جنسی را تجربه کنند. در این مواقع نیز که دخول مجاز نیست، ارضای زنان بدون دخول مورد توجه قرار می گیرد. زوجین باید بتوانند ارضا شدن زن در زمان پریود زن را تجربه کنند و با مدیریت روابط جنسی در این دوران لذت کافی را از رابطه خود ببرند.

ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله موارد زیاد دیگری وجود دارد که نیاز به ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله بدون مقاربت همسر خواهد بود. برای مثال در دوران بارداری و به خصوص در ماه های آخر مقاربت در بسیاری از موارد ممنوع می شود و برای به ارگاسم رسیدن زن باید فکر و چاره ای اندیشیده شود. چوچوله یکی از بهترین اندام های زن برای ارضا شدن زن در زمان پریود بدون برقراری رابطه جنسی کامل است.

ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله

چوچوله چیست؟

چوچوله زن که به آن کلیتوریس نیز گفته می شود، یکی از مهمترین اندام های جنسی زنانه چوچوله است. در قسمت چوچوله بانوان، اعصاب مختلف و رگ های خونی بسیاری قرار دارند و آن را به یکی از حساس ترین قسمت های بدن آن ها تبدیل ساخته است. ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله به عنوان مهمترین منشاء میل جنسی در زنان شناخته می شود.

 

چوچوله در بالای واژن جای گرفته است. در بسیاری از موارد پیدا کردن چوچوله حتی برای خود زن نیز سخت است چه رسد به شوهر وی! مشکل اینجاست که چوچوله در بعضی مواقع به صورت کامل در زیر لب های واژن قرار گرفته و به اصطلاح زیر سقفی ایمن مخفی می شود. جالب اینجاست که چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ شده و بیشتر نمایان می شود. در واقع با تحریک شدن زن چوچوله پرخون شده و بزرگ می شود. لازم است بدانید که تنها 4 درصد از چوچوله بیرون از بدن زن قرار گرفته و مابقی درون بدن وی جای دارد. برخی دانشمندان بر این باور هستند ارضا شدن زن در زمان پریود با مالیدن چوچوله که حتی ارضای با مقاربت نیز به علت فشاری که بر چوچوله و نقطه جی به صورت همزمان وارد می شود اتفاق می افتد!

 

ارضا شدن زن در زمان پریود با مالش چوچوله

چوچوله زن نقش فوق العاده ای در ارضا شدن زن در زمان پریود بدون داخل شدن آلت تناسلی مرد دارد. در واقع این قسمت از بدن زنان، حساس ترین قسمت جنسی آنان بوده و طبق نظر کارشناسان هیچ قسمتی در بدن مردان به اندازه چوچوله حساسیت جنسی ندارد. کافی است مرد کمی با صحبت های زیبا و لمس کردن بدن زن، معاشقه را شروع کند. مالش چوچوله البته اگر به درستی پیدا شود! می تواند هیجانات زن را برانگیخته کند و با استفاده از برخی تکنیک ها وی را به ارگاسم برساند. در این بین مرد نیز به سادگی با استفاده از بدن زن ارضا خواهد شد.

 

چوچوله عضو مهمی از بدن زنان است. مرد باید بتواند به سرعت این قسمت از بدن همسر خود را پیدا کرده تا با استفاده از ان او را ارضا کند. این روش بهترین راه برقراری رابطه جنسی و ارضای زنان بدون مقاربت در دوران نامزدی و یا بارداری است.

ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله

ارضا شدن زن در زمان پریود با مالش سینه

همانطور که گفته شد بهترین راه برای ارضا شدن زن در زمان پریود، مالش چوچوله در حدی است که زن به ارگاسم برسد. رسیدن زن به ارگاسم از طریق مالش چوچوله نیاز به تکنیک هایی دارد تا لذت بردن وی به ارگاسم تبدیل شود. لمس کردن زن به خصوص قسمت های حساس بدن وی می تواند روند ارضای بدون مقاربت را ساده تر کند. قسمت درونی ران، کمر و به ویژه پشت گردن از مهمترین این قسمت ها هستند. اما آنچه که بیش از هر چیز زنان را تحریک می کند، لمس سینه و به ویژه نوک سینه است. لمس و خوردن سینه در کنار مالش کلیتوریس می تواند زن را به ارگاسم برساند.

 

سینه ها در بسیاری از موارد می توانند به تنهایی زن را تا مرز ارضا شدن پیش ببرند؛ هر چند به نظر می رسد این اتفاق بیشتر در ماه های اول ازدواج و نامزدی اتفاق می افتد. در دوران نامزدی بهترین روش ارضای زنان بدون برقراری رابطه کامل ، تحریک همزمان به وسیله چوچوله و سینه ها است. نقش مردان در ارضا شدن زن در زمان پریود با مالش چوچوله بسیار مهم و حیاتی است و باید با تمام دقت در این موضوع با همسر خود همکاری داشته باشند تا به بهترین نحو ارضا شود.

جدیدترین مطالب