آموزش ارگاسم روحی و عاطفی زنان (18+)

آموزش ارگاسم روحی و عاطفی زنان (18+)

ارگاسم روحی و عاطفی زنان

ارگاسم روحی و عاطفی زنان بسیار مهم است و اگر بیشتر از ارگاسم جنسی زنان اهمیت نداشته باشد کمتر هم اهمیت ندارد. آموزش ارگاسم روحی و عاطفی زنان و روشهای ارگاسم روحی و عاطفی زنان در ادامه بیان شده است. عدۀ ناچیزی از خانم ها و آقایان هستند که می دانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد.

 

ارگاسم روحی خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی (G) و دخول یکی از این ارگاسم ها به شمار می آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از آمیزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آمیز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید. به جرات می توانم بگویم، روابط جنسی نقش بسزایی در جدایی های امروز دارد.

 

روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن [ پس از ازدواج ] می تواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین به همراه داشته باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در بینشان وجود داشته باشد ارگاسم روحی حتی اگر عقاید و دیدگاه های مخالف نیز داشته باشند می توانند بدون اینکه در معرض تهدید خطر جدایی قرار بگیرند و بدون جنگ و اختلافی میانشان به وجود بیاید، باهم زندگی کنند، اما در محیطی که عشق و توافق جنسی وجود نداشته باشد کوچکترین اختلاف فکری زندگی را متزلزل می کند.

 

آرتیست زندگی و عشق، بایست در زمینه هایی مثل: تکنیک کار بدن و وابستگی آن با هیجانات و امیال اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. البته توجه داشته باشید، صرفا اطلاع از اعضا، اعصاب و غده های بدن و روابط متقابل انها کافی نیست، در عین حال باید به قوانین بازی های جنسی، عشق بازی، معاشقه و رابطه ی هوس و هیجانات جنسی آشنا بود.

 

متاسفانه، روابط جنسی امروز آقایان توام با بی اطلاعی ست. آنها روابط جنسی را فقط در قاب لذت نگاه می کنند. عدۀ ناچیزی از خانم ها و آقایان هستند که می دانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمایل جنسی بیشتر از کار دیگر نیاز به درک و رفتار هنری دارد.

 

اهمیت هنر معاشقه

اگر قبل از آمیزش، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی می رسند و هردو آماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد .

 

پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صمیمیت و علاقه ی زوجین را زیاد می کند . پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید. معاشقه و پیش نوازی را اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و … ، می توانید انجام دهید. همین حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد می کند. مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست.

 

معاشقه چگونه؟
ممکن است عده ی زیادی از آقایان از نقاط حساس زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون می کند، اگر بخواهید لذت رابطه را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط می تواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل ران ها، باسن و پشت ران ها، باشد .

 

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید. متاسفانه برخی از آقایان تصور دارند که در عرض 4 یا 5 دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زمانی که می شود برای معاشقه تبیین کرد 30 دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته می شود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد و علاوه بر ان آمادگی دخول را بیش از پیش دارد (اگر معاشقه شما بیش از 30 دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان آن بستگی به عشق و علاقه میان شما دارد.)

 

اگر بخواهم بیشتر در مورد چگونگی معاشقه بدانیم :
– آقایان عزیز، تا جایی که امکانش است خودتان عریان نشوید، اجازه بدهید خانمتان آرام آرام این کار را برای شما انجام بدهد، خانمها عریان کردن را دوست دارند. و همچنین شما این کار را برای او انجام بدهید، البته آرام آرام.

 

– حرف بزنید، صبحت کنید، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق یا بدهکاری ها و گرفتاری ها، همانطور که می دانید مرد ها با تصویر به خودشان می آیند و زن ها با صدا ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید، جملات انرژی بخش بدهید، بگویید که همیشه در کنارت هستم، بگویید دوستت دارم،( برای خانم ها جمله ” دوستت دارم ” همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار می کنم ” لذت بخش است. )

 

نقطه جی؛ همه خانمها در دیواره قدامی واژن، بخش حساس و تحریك پذیری به نام نقطه جی دارند. با تحریک این نقطه میتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

 

– شوخی های جنسی، بازی های جنسی، ( فانتزی های خودتان را در ذهنتان حبس نکنید، همین ایده ها هستند که رابطه جنسی را متنوع میکنند و به آن رنگ و لعاب می بخشند. )

 

* خوابیدن مرد بعد از رابطه جنسی، برای زن زیاد خوشایند نیست. زیرا در این لحظه زن نیاز به توجه همسرش دارد، حتی با در اغوش گرفتن هم مسئله حل می شود. سعی کنید پس از انزال به همسرتان توجه کنید.(درست است، بعد از انزال دیگر حسش نیست؛ یا به عبارت منطقی تر بدن بعد از خروج منی سُست و ضعیف و بی حال می شود، اما توجه شما به همسرتان در این لحظه بسیار برای وی دلنشین خواهد بود.)

 

همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله آن را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل می کنند در صورتی که عامل مهم آن، خود مرد شاکی است.
برخی زنان کاملا احساسی می باشند، پس بایست طوری رفتار نمود که مخالف احساس او هیچ گونه اقدامی نشود با سیاست و رویه خاص زن را از هر حیث (جنسی، روانی، عاطفی و غیره ) راضی نگه داشت.

 

مردی که زندگی جنسی مرتبی داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعی خوبی و راحتی احساس می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت و اعتماد بنفس و اطمینان خاطر زندگی می کند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصمیم می بیند و مردانگی سراغ دارد و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند می سازد؛ گذشته از آن، عشق و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمی در مقابل عدم رضایت جنسی می سازد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب